לוד פלילים פתח תקווה

תלמידת כיתה א’ אחזה באיבר מינו של המורה עד שהגיע לפורקן מיני

המורה לרובוטיקה לילדים מהעיר לוד, נאשם, כי נהג לנעול את דלת הכיתה ולשחק עם התלמידים משחק לשם גירוי או סיפוק מיני. התלמידים פרמו לנאשם את כפתורי החולצה והרימו את החולצה והציצית, כך שבטנו וחזהו של הנאשם נחשפו... אחת מהתלמידות אף אחזה באיבר מינו של הנאשם והנאשם הגיע לפורקן מיני, לעיני הילדים ◄המורה א.א; "חשבתי שהם לא נפגעים מכך מינית, כי לא אמרתי להם כלום ויש לי יצר הרע...".
0
0
מורה לרובוטיקה לילדים | אילוסטרציה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מורה לרובוטיקה | הדמייה

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה הבוקר (שישי, ט’ בתמוז תשע”ט, 12 ביולי 2019) כתב אישום חמור מאד אל בית המשפט השלום בעיר פתח תקווה נגד (א.א.) תושב העיר לוד (בן  42), מורה בבית ספר יסודי בפתח תקווה, בגין מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14 (ריבוי מקרים).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי סגן בכיר א ב‘פרקליטות מחוז’ עורך דין רועי לוס, בחודשים ינואר-יוני 2019, עבד הנאשם כ‘מורה לרובוטיקה’ בבית ספר יסודי, בכיתות שונות, בגילאי א-ד.

בתקופה זו, במסגרת שיעורי העשרה (תלן) השיעורים בכיתות, כאשר הנאשם והתלמידים בכיתה, נהג הנאשם לנעול את דלת הכיתה, ולשחק עם התלמידים משחק לשם גירוי או סיפוק מיני.

במסגרת המשחק, הנאשם (א.א.) הרכיב מספר תלמידים על גבו, כאשר הוא רכון על ברכיו (“עמידת שש“) בשלב מסוים הנאשם, נפל לרצפה והסתובב על גבו – והתלמידים ניסו להישאר עליו;

במצב זה, כאשר הנאשם שכוב על גבו ומספר תלמידים יושבים על בטנו וכדי להגיע לגירוי וסיפוק מיניים, נהג א.א. הנאשם להקפיץ קלות את התלמידים עליו באופן בו גופו התחכך בגופם.

במספר מקרים, עוד במסגרת המשחק, בכיתות שונות, עודד הנאשם את התלמידים להרים חלקית את חולצתו ולחשוף את בטנו ואת חזהו וכן ללטף ו”ללוש” אותם.

כמו כן, במהלך המשחקים, הנאשם א.א. אפשר לתלמידים לחלוץ את גרביו ונעליו.

במהלך תקופה זו, במספר מועדים אשר אינם ידועים במדויק, בבית הספר, במהלך המשחק, בכיתות שונות, הגיע הנאשם לפורקן בתוך מכנסיו.

ראש שלוחת תל אביב והמרכז של אגף דוברות הסברה ותקשורת של משרד המשפטים, עורכת דין עדי לבני, מסר לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי; ב- 27.6.19, בכיתה א’ ובה 25 תלמידים בגילאים בין 6-7, לימד הנאשם את הילדים ‘רובוטיקה’.

עורך דין רועי לוס; “חקירותיו, הנאשם א.א מציג הדברים פעמים רבות כאילו היה קורבן להתנהגות תלמידיו”

הנאשם א.א. נעל את הכיתה ושיחק עם הילדים את המשחק וזאת לשם גירוי או סיפוק מיניים.

בנסיבות אלו, הורידו הילדים לנאשם; נעליים, גרביים ואת חגורת מכנסיו. כן, פרמו התלמידים לנאשם את כפתורי החולצה והרימו את החולצה והציצית, כך שבטנו וחזהו של הנאשם, נחשפו.

הנאשם לא הפסיק זאת. הילדים, המשיכו והפשילו מכנסיו ותחתוניו של הנאשם. אחת מהתלמידות אף אחזה באיבר מינו של הנאשם א.א. והוא הגיע לפורקן מיני, לעיני הילדים.

בבקשת המעצר, כתב סגן בכיר א ב‘פרקליטות מחוז’ עורך דין לוס, כי; “… האירועים מגלים, כי המשיב, אינו מצליח לשלוט בדחפיו המיניים, פעם אחר פעם ואינו מהסס לבצע את זממו, חרף היותו במסגרת של בית הספר, שכוללת – מטבע הדברים, נוכחות של אנשי סגל רבים בקרבת מקום…

בחקירותיו, המשיב (הנאשם א.א) מציג הדברים פעמים רבות כאילו היה קורבן להתנהגות תלמידיו, תוך שהוא מתעלם מכך שנעל את דלתות הכיתות עובר למשחק, מכך שהוא יזם את המשחק – משחק אשר חריג ופסול כשלעצמו בין מורה לתלמידים, מכך שהמשחק, כלל הסרת פרטי לבוש שלו ועוד…”.

חקירותיו של המשיב א.א. חושפות עיוותי חקירה משמעותיים, המלמדים על מסוכנותו הרבה; “חשבתי שהם לא נפגעים מכך מינית, כי לא אמרתי להם כלום ויש לי יצר הרע…

חשבתי שאם הם לא נפגעים אז זה לא נורא, אבל היום אני מבין שזה לא בסדר ואני מתחרט על זה”; “זה דבר שקרה עם הזמן, לא יודע איך זה התחיל ומה קדם למה – הביצה או התרנגולת, אם זה בא מהילדים, אולי זה הגיע מצדם, אני לא יודע”.

כב’ השופטת אשרית רוטקו שעיינה בחומר קבעה, כי; “מחומר הראיות, עולה מסוכנות גדולה ו-אין מקום לבחון כעת חלופה מעצר” והאריכה את מעצרו עד ליום רביעי הבא.

אל בקשת המעצר עד תום ההליכים.

אל כתב האישום במעשים מגונים נגד א. א מורה לרובוטיקה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן