כאן נתניה מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ פלילים

תושב נתניה מואשם שדקר בסכין את שכנו, הרקע: סכסוך על חנייה

צפוּ בסרטון; החשוד תושב העיר נתניה בן 65, לוקח סכין מרכבו של אחיו שחנה בסמוך, רץ לעבר שכנו ודוקר אותו דרך חלון הרכב מספר רב של פעמים ◄ כתוצאה מהתקיפה נגרמו לקורבן חבלות בדמות חתכים בכף ידו והוא נזקק לטיפול רפואי ותפירת החתכים בבית החולים לניאדו ◄ יחד עם כתב האישום, הוגשה נגד החשוד הנתנייתי, גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים, נגדו.
0
0

תושב העיר נתניה בן 65, מואשם, כי דקר בסכין את שכנו. הרקע-סכסוך על חנייה. יחידת התביעות של המשטרה, הגישה אתמול (יום שלישי א’ בכסלו, התשפ”א) נגדו כתב אישום בעבירות של פציעה כשהעבריין מזויין, החזקת סכין ואיומים. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

תושב נתניה בן 65 בדרכו עם סכין (בעיגול) ששימשה אותו לדקור את שכנו ברחוב גולד, בוויכוח על חנייה | צילום: דוברות המשטרה | עיבוד: שולי סונגו ©
השכן והסכין (בעיגול) בדרך לדקור

במשטרת ישראל, התקבל ביום 9.11.20, דיווח על דקירת גבר ברחוב גולד בעיר נתניה. מחקירה ראשונית של האירוע, התברר, כי הקורבן נדקר על ידי שכנו העצבני, כל זאת על רקע ‘סכסוך חנייה‘ במקום מגוריהם.

כמו כן, על רקע איומים קודמים בהן החשוּד איים על אימו של קורבן הדקירה, כשאמר לה; “היום אנחנו נהרוג אתכם כל המשפחה – זה יהיה הרצח שלכם”.

מטעם דוברות המשטרה (שרון), מסרה הגב’ יפעת זיו לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ כי מחקירת המשטרה, עולה, שהחשוד בדקירה, נכנס לרכב של אחיו שחנה בסמוך, נטל סכין שאורכה 17 סנטימטרים והחל לדקור מספר פעמים את השכן – הקורבן כשהוא עדיין יושב ברכבו.

כתוצאה מהתקיפה נגרמו לקורבן, חבלות בדמוּת חתכים בכף ידו והוא נזקק לטיפול רפואי ותפירת החתכים בבית החולים לניאדו.

החשוד, נעצר והובא לחקירה בתחנת משטרת נתניה. מעצרו של החשוד, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בעיר פתח תקווה.

אתמול (שלישי) הגישה ‘יחידת התביעות של המשטרה’ נגדו כתב אישום בגין עבירות של פציעה כשהעבריין מזוין, החזקת סכין ואיומים.

כמו כן, יחד עם כתב האישום, הוגשה נגד החשוד הנתנייתי גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים, נגדו.

צפוּ בסרטון; החשוד תושב העיר נתניה בן 65, לוקח סכין מרכבו של אחיו שחנה בסמוך, רץ לעבר שכנו ודוקר אותו דרך חלון הרכב מספר רב של פעמים. לחץ כאן לצפייה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן