חדשות טבריה פלילים

תושב איכסאל נעצר כחשוד במעשה פגיעה מינית בילדה בת 12 בכינרת

תושב אִכְּסָאל שבצפון, בן 28, נעצר אמש (ג') בעקבות חקירה אינטנסיבית של משטרת ישראל, כחשוד במעשה של פגיעה מינית בילדה בת 12 (בשבת שעברה) באחד מחופי הכנרת◄החשוד תושב אִכְּסָאל (28), הובא היום (רביעי, כ"ג בתמוז התש"פ) בשעות הבוקר אל בית משפט השלום בעיר טבריה לדיון בבקשת המשטרה להארכת מעצרו בחשד, כי הוא זה שפגע מינית בילדה בת 12.
0
0
ילדה לאחר פגיעה מינית | אילוסטרציה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
ילדה לאחר פגיעה מינית

תושב אִכְּסָאל שבמחוז הצפון, הממוקמת בבקעת כסולות שבעמק יזרעאל, למרגלות הרי נצרת שבגליל התחתון, בן 28, נעצר אמש (שלישי, כ”ב בתמוז התש”פ) בעקבות חקירה אינטנסיבית של משטרת ישראל, חשוד במעשה של פגיעה מינית בילדה בת 12 (לפנות בוקר, בין שישי לשבת, י”ט בתמוז התש”פ) באחד מחופי הכנרת.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בהמשך להודעה משבת האחרונה על חשד ל-פגיעה מינית בילדה בת 12 מדרום הארץ (“סקס מניאק – גבר תקף מינית בת 12 כשישנה באוהל בכינרת“) בזמן שישנה עם אחותה באוהל נפרד מאימה ובן זוגה שהגיעו לנפוש באחד מחופי הכנרת.

בשבת, נמסר, כי נפשו למעלה מ-35 אלף איש בחופי הכינרת. הילדה ומשפחתה, הם תושבי דרום הארץ, שהגיעו לנפוש ב”חוף צינברי” שממקום בצדה המערבי של הכינרת, דרומית לעיר טבריה.

אז דווח, כי סמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר, התעוררה אחותה של הילדה (בת 14) הנפגעת מהתקיפה המינית (בת 12) אשר לנה עימה באוהל, עקב צעקותיה כאשר הרגישה את מגע ידיו של הגבר הזר שְׁטוּף זִימָה והזעיקה את אימה ובן זוגה אשר לנוּ באוהל סמוך.

ההורים הנסערים, פנו מיד אל המשטרה שפתחה בסריקות אחר החשוד ואף אספה ממצאים מזירת הפשע, נודע, כי במצלמת האבטחה בחוף, נראתה דמוּת בסמוך לאוהל בשעה שבה בוצע המעשה.

לא ידועה אופי וחוּמרת הפגיעה, אולם לעת עתה, נשללה האפשרות שמדובר ב’עבירת אונס‘. במקביל נשלחה הילדה לבדיקה רפואית ב’בית החולים בני ציון‘ בעיר חיפה, הידוע כבית חולים הערוּך לטיפול בקורבנות תקיפה מינית.

דוברות המשטרה (כנרת) מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי החשוד תושב אִכְּסָאל (28), הובא היום (רביעי, כ”ג בתמוז התש”פ) בשעות הבוקר אל בית משפט השלום בעיר טבריה לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בחשד, כי הוא זה שפגע מינית בילדה בת 12.

בית משפט השלום טבריה, קבע כי הוא מאריך בשבוע את מעצרו. עוד צוין, כי בנוסף קיים חשד שהחשוד מעורב ב’תקיפות מיניות‘ נוספות.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן