חדשות כאן ישראל חינוך קורונה | Covid-19

שר החינוך רפי פרץ: הקורונה אין צורך לבטל הלימודים במצב הנוכחי

שר החינוך הרב רפי פרץ, הוסיף בדבריו; "זו שעת מבחן לחברה הישראלית. אנחנו מתואמים באופן הדוק עם משרד הבריאות - אין צורך בביטול הלימודים בסיטואציה הנוכחית" ◄ מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב: "אנו פועלים סביב השעון, במספר רחב של זירות פעולה, כדי להיערך לכל תרחיש, וכדי להעניק למידה מרחוק איכותית, ברמה הלאומית, ברמת בית הספר וברמת התלמיד".
0
0

“כרגע בהתאם להחלטת משרד הבריאות והמלל אין צורך בביטול הלימודים בסיטואציה הנוכחית. אנחנו עם יד על הדופק בנושא הזה ונמשיך לעדכן” – כך אמר היום (יום חמישי, ט”ז באדר התש”פ) שר החינוך הרב רפי פרץ, הערכת מצב בנושא התפשטות הקורונה והשפעתה על מערכת החינוך בהשתתפות שר החינוך, מנכל ובכירי המשרד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

שר החינוך כב' הרב רפי פרץ, בישיבת משרד החינוך בהערכת מצב התפשטות נגיף הקורונה | Covid-19 | צילום: ל.ע.מ | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
שר החינוך כב’ הרב פרץ, בהערכת מצב על התפשטות הקורונה

שר החינוך הרב רפי פרץ, הוסיף בדבריו; “זו שעת מבחן לחברה הישראלית. אנחנו מתואמים באופן הדוק עם משרד הבריאות – אין צורך בביטול הלימודים בסיטואציה הנוכחית”.

מנכ”ל משרד החינוך שמואל אבואב: “אנו פועלים סביב השעון, במספר רחב של זירות פעולה, כדי להיערך לכל תרחיש, וכדי להעניק למידה מרחוק איכותית, ברמה הלאומית, ברמת בית הספר וברמת התלמיד”.

שר החינוך הרב רפי פרץ, אמר; “כרגע בהתאם להחלטת משרד הבריאות והמלל אין צורך בביטול הלימודים בסיטואציה הנוכחית. אנחנו עם יד על הדופק בנושא הזה ונמשיך לעדכן.

אנחנו מתואמים באופן הדוק עם משרד הבריאות, אנחנו לא לוקחים סיכונים מיותרים מצד שני, אנחנו משמרים את השגרה באופן זהיר עם הוראות ברורות. אני רוצה להדגיש בעניין ה”פייק ניוז“.

אל תאמינו לכל מיני הודעות פייק שרצות ברשתות החברתיות – החלטה רשמית אם תהיה כזאת, תצא אך ורק דרך דוברות משרד החינוך“.

השר הוסיף; “אם יש לבית ספר הרצאה בית ספרית, אז תחלקו אותה לחלקים קטנים או שתבטלו. מי שלא מרגיש טוב, אפילו קצת, לא לבוא לבית הספר. מורים ותלמידים כאחד. אל תיקחו סיכון. בסוף הפעולות הקטנות האלו יסייעו להפחית את ההתפשטות של הנגיף“.

 משרד החינוך; חל איסור לקיים אירועים רבי משתתפים במוסדות החינוך

מנכל משרד החינוך, מר שמואל אבואב, אמר; “מניעה או דחייה של המשך התפרצות הנגיף (Covid-19) היא המשימה הלאומית המרכזית שלנו, ואנו פועלים להשגת מטרה זו.

מוסדות החינוך ברחבי הארץ פתחו הבוקר את שעריהם ואנו מבהירים שהלמידה בכל הכיתות ובכל מרחבי הלמידה מתקיימת כבשגרה, ובכלל זה היציאה להפסקות ולפעילויות חינוכיות בחצרות.

יחד עם זאת, חל איסור לקיים אירועים רבי משתתפים במוסדות החינוך, כדוגמת; תחרויות ספורט בהשתתפות קהל, הצגות, כנסים או מופעים.

התפרצות נגיף הקורונה | Covid-19, מציבה בפנינו אתגרים חדשים, שונים מאתגרי העבר ואנו פועלים סביב השעון, במספר רחב של זירות פעולה, כדי להיערך לכל תרחיש וכדי להעניק למידה מרחוק איכותית, ברמה הלאומית, ברמת בית הספר וברמת התלמיד”.

מטעם מנהל דוברות והסברה של משרד החינוך, מסרה הגב’ ענתי מנשורי לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי בסיום הערכת המצב הורה השר לדרג המקצועי במשרד החינוך,  לבצע מספר פעולות;

נתינת דגש על היגיינה אישית של התלמידים. בחינה של רכישת ג׳ל אלכוהולי ברמה הבית ספרית.

קבוצות קטנות בהפסקות

דגש על ניקיון שירותים בבתי הספר

העלאת מודעות בקרב התלמידים והמורים

המשך ליווי וניטור של התלמידים וצוותי ההוראה הנמצאים בבידוד.

טיולים וסיורים שמתקיימים יהיו עד 100 תלמידים.

 

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן