חינוך

‘יום תודה’ תודה לעובדי מנהלת מערכת החינוך

שר החינוך מר נפתלי בנט באגרת מיוחדת שנשלחה למוסדות החינוך הודה לעובדי המנהלה: "עובדי המנהלה עושים כל שביכולתם על מנת שהגננות והמורים יוכלו ללמד והתלמידים יוכלו ללמוד כפי שצריך. אנו רוצים לומר להם תודה! לשים אותם במרכז, לומר להם תודה קטנה שמסמלת הרבה. עשו זאת בדרככם, העיקר שתעשו זאת באהבה. מגיע לעובדים, שיום אחד בשנה, נעצור כולנו יחד כמערכת חינוך בכל רחבי המדינה ונאמר תודה".
0
0
קצת חינוך: "יום תודה", אמירת תודה לעובדי מנהלת מערכת החינוך ביוזמת השר בנט
קצת חינוך: “יום תודה”, אמירת תודה לעובדי מנהלת מערכת החינוך ביוזמת השר בנט

הסבתות של פעם ואולי גם של היום שעדיין לא התייאשו היו אומרות לנכדיהם, כי; “קצת חינוך לא יזיק לך…” – שר החינוך מר נפתלי בנט, שאינו כידוע, זקוק לסדרת חינוך, לקח יוזמה והחליט, כי יום הלימודים האחרון, לפני היציאה של חופשת הפסח, יוקדש לטובת; “יום תודה” שהיא אמירת תודה לכל עובדי המנהלה (עובדי השירות, מאבטחים, מזכירות ועוד).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ביוזמת שר החינוך מר נפתלי בנט, יום הלימודים האחרון, לפני היציאה ל’חופשת הפסח’, יוקדש לטובת; “יום תודה”, אמירת תודה לעובדי המנהלה (עובדי השירות, מאבטחים, מזכירות ועוד). ביום זה, המנהלים, המורים, הגננות והתלמידים יתפנו משגרת הלימודים הרגילה לטובת הוקרת אנשי המנהלה, כל מוסד חינוכי בהתאם לדרכו ולתפיסת עולמו. כך למשל, יהיו גני ילדים ובתי ספר שיכבדו את עובדי המנהלה בטקס מכובד וצנוע, חלוקת פרח, ציור או ’מכתב תודה’ מרגש.

באגרת מיוחדת שנשלחה אל מוסדות החינוך הודה השר בנט לעובדי המנהלה; “עובדי המנהלה עושים כל שביכולתם על מנת שהגננות והמורים יוכלו ללמד והתלמידים יוכלו ללמוד כפי שצריך. אנו רוצים לומר להם תודה! לשים אותם במרכז, לומר להם תודה קטנה שמסמלת הרבה. עשו זאת בדרככם, העיקר שתעשו זאת באהבה. מגיע לעובדים, שיום אחד בשנה, נעצור כולנו יחד כמערכת חינוך בכל רחבי המדינה ונאמר; תודה“.

באגרת השר בנט, הודה גם לאנשי ההוראה; “אני מנצל את ההזדמנות לומר גם לכם, מנהלות ומנהלי מוסדות החינוך וצוותי החינוך, עמיתי להובלת מערכת החינוך בישראל, תודה גדולה מקרב לב. אתם עמוד השדרה של מערכת החינוך כולה. זכיתם בתפקיד המשמעותי והחשוב ביותר לטובת החברה הישראלית – שזכתה לאנשי חינוך נפלאים“.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן