חינוך

שר החינוך, האריך זמן בחינות הבגרות לתלמידי עוטף עזה

השר בנט, הוסיף, כי; "הנחיתי היום (חמישי) את גורמי משרדי להעניק הארכת זמן לתלמידי עוטף עזה באופן מיידי, כדי לוודא שהם לא ייאלצו לשלם מחיר על המצב הביטחוני שאינם אשמים בו...". "זה מגיע להם" הדגיש בנט; "וככל שהמצב יימשך נשקול גם צעדים נוספים. נמשיך לחזק את תושבי הדרום ולהעניק להם גיבוי מלא"◄ כ-2,300 תלמידי תיכון מבתי הספר, הנמצאים במרחק 7 קילומטר מרצועת עזה, יקבלו הארכת זמן של חצי שעה ב-בחינות הבגרות שייערכו במהלך חודש יולי.
0
0
שר החינוך נפתלי בנט
שר החינוך נפתלי בנט

ברגישות, תבונה ובהתחשבות ראויה לציון, הנחה היום (חמישי, ט”ו בתמוז התשע”ח) שר החינוך מר נפתלי בנט את אנשי משרדו להעניק באופן מיידי ‘הארכת זמן’ לכל ‘תלמידי עוטף עזה’ בבחינות הבגרות, עקב שורת האירועים הביטחוניים בדרום הארץ בשבועות האחרונים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

עולה, מבדיקת גורמי המקצוע במשרד החינוך, כי הוחלט, שתוענק ‘הארכת זמן של חצי שעה‘ לתלמידים בישובים הרלוונטיים ב‘עוטף עזה’.

השר בנט, הבהיר; “המצב הביטחוני המתוח בדרום הארץ, משפיע לרעה על התלמידים. מחסור בשעות שינה, מתח וחרדה מקשים עליהם להתרכז בלימודים וזה עלול לפגוע בהישגים בבחינות הבגרות“.

השר בנט, הוסיף, כי; “הנחיתי היום (חמישי) את גורמי משרדי להעניק הארכת זמן לתלמידי עוטף עזה באופן מיידי, כדי לוודא שהם לא ייאלצו לשלם מחיר על המצב הביטחוני שאינם אשמים בו…”.

“זה מגיע להם” הדגיש בנט; “וככל שהמצב יימשך נשקול גם צעדים נוספים. נמשיך לחזק את תושבי הדרום ולהעניק להם גיבוי מלא“.

מטעם מינהל דוברות והסברה של משרד החינוך, הוסיפה ומסרה הגב’ אילנית זוילי לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי בעקבות ההחלטה, כ- 2,300 תלמידי תיכון מבתי הספר, הנמצאים במרחק 7 קילומטר מרצועת עזה, יקבלו הארכת זמן של חצי שעה ב-בחינות הבגרות שייערכו במהלך חודש יולי, הקרוב.

מטה הבחינות של משרד החינוך, מסר, כי יוציא הודעה מסודרת לכל בתי הספר הרלוונטיים בנוגע להחלטה.

█ בחינות הבגרות שעתידות להתקיים בחודש יולי הקרוב;

  1. מקצועות טכנולוגיים – 02/07/2018
  2. פיסיקה – 04-05/07/2018
  3. מועד ב’ אנגלית – 09/07/2018
  4. מועד ב’ מתמטיקה – 12/07/2018.
0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן