חדשות כאן ישראל ספורט ישראל

שרת התרבות והספורט עוברת לתכל’ס בצדק תרבותי בצפון

שרת התרבות והספורט, רגב: "הבטחתי לפעול לחיזוק הפריפריה - וקיימתי. הקצאת המשאבים והעמדת התקציב המיוחד לשדרוג מתקני ספורט ויצירת פעילויות תרבותיות, רק יחזקו את הצפון ויהוו בעבורו מחולל כלכלי משמעותי ובעל עוצמה. זהו מהלך שיקרב את הצפון לפריפריה ויעשה צעד נוסף בדרך ליצירת הצדק הנדרש. אני מברכת על אישור התכנית לחיזוק הצפון. זוהי תכנית שהייתה מתבקשת כדי ליצור את הצדק התרבותי והפריפריאלי עליו אני מדברת כבר שנים ואני שמחה שהיא יוצאת היום לדרך, ושמשרד התרבות והספורט בראשו אני עומדת שותף מלא בה".
0
0
שרת התרבות והספורט רגב, עוברת לתכל'ס בצדק תרבותי בצפון הארץ
שרת התרבות והספורט רגב, עוברת לתכל’ס בצדק תרבותי בצפון הארץ

שרת התרבות והספורט חברת הכנסת מירי רגב, הודיעה היום (ראשון, י’ טבת תשע”ז) כי היא עוברת לשפת המעשים ב’צדק תרבותי’ בתקצוב צפון הארץ, והודיעה על בשורה נפלאה לתושבים באזור, כי במסגרת התכנית לפיתוח כלכלי של אזור הצפון שאושרה הבוקר הזה בישיבת הממשלה, יקצה משרד התרבות והספורט סכום של 40 מיליוני שקלים מתקציבו לפיתוח הצפון.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםב’פייסבוק’ או בטוויטר.

במסגרת התכנית התכנית הממשלתית לפיתוח כלכלי של אזור הצפון, שהביאו בפני הממשלה, ראש הממשלה מר נתניהו, בשיתוף עם שר האוצר, מר כחלון והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ושר הפנים, מר דרעי, יושקעו כ-15 מיליארד ש”ח על-ידי משרדי הממשלה השונים וקרן קיימת לישראל, במטרה להביא לפיתוח כלכלי של אזור הצפון ולשפר את רמת החיים באזור.

שרת התרבות והספורט תא”ל במיל’) ח”כ מירי רגב, עטה כמוצאת שלל רב (ובצדק) על ההזדמנות ובהנחייתה יועברו סכום של 40 מיליוני השקלים, אשר יתפרסו בפריסה שווה על פני השנים 2017-2018 ויבוצע באמצעותם שדרוג ושיפוץ של מתקני ספורט ל-רשויות מקומיות ב-מחוז צפון, תוך עמידה בתנאי סף אותם קבע משרד התרבות והספורט.

 שרת התרבות והספורט רגב; הבטחתי לפעול לחיזוק הפריפריה – וקיימתי.

דוברת משרד התרבות והספורט הגברת סיון כרמון, מסרה, יודגש, כי הקצאת התקציב מותנית בהגשת הבקשות על ידי הרשויות המקומיות לאחר פרסום קול קורא בכל אחת מהשנים. כמו כן, משרד התרבות והספורט יזום אירוע תרבות מרכזי מקדם תיירות באזור סובב כנרת – אירוע שימשוך המונים לגליל ולגולן, יעשיר את המגוון התרבותי באזורים הללו ויחזק את התיירנים הרבים בצפון.

הקצאת התקציבים הנקודתיים הללו לצפון במסגרת “התכנית לפיתוח כלכלי של אזור הצפון“, מתווספת למשאבים והתקציבים הרבים אותם מעמיד בשוטף משרד התרבות והספורט לטובת פעילויות עשירות ומגוונות בתרבות ובספורט בצפון הארץ.

שרת התרבות והספורט הגברת מירי רגב; “הבטחתי לפעול לחיזוק הפריפריה – וקיימתי. הקצאת המשאבים והעמדת התקציב המיוחד לשדרוג מתקני ספורט ויצירת פעילויות תרבותיות, רק יחזקו את צפון הארץ ויהוו בעבורו מחולל כלכלי משמעותי ובעל עוצמה. זהו מהלך שיקרב את הצפון לפריפריה ויעשה צעד נוסף בדרך ליצירת הצדק הנדרש. אני מברכת על אישור התכנית לחיזוק הצפון. זוהי תכנית שהייתה מתבקשת כדי ליצור את הצדק התרבותי והפריפריאלי עליו אני מדברת כבר שנים ואני שמחה שהיא יוצאת היום לדרך, ושמשרד התרבות והספורט בראשו אני עומדת שותף מלא בה”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן