כאן נתניה פלילים

שני תושבי נתניה מואשמים בחבלה חמורה ושוד בנסיבות מחמירות

כתב אישום חמור נגד שני תושבי נתניה; חיים בן דוד תורג'מן וחברו גל יגאל בן ברוך זוארץ,  בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ושוד בנסיבות מחמירות; כתוצאה מהתקיפה, נגרמו למתלונן, חתך באורך 5 סנטימטר בקרקפת עם דימום פעיל קל וחתך שני שהתחיל בקרקפת השמאלית עד אמצע הלסת השמאלית. יצוין, עוד כשבחלק מהפצע, נראה שריר חשוף חלקית והוא נזקק לטיפול רפואי ותפירה של החתכים.
0
0
פורץ בפעולה לשדוד משהו מתוך מכונית, אילוסטרציה | עיבוד צילום: שולי סונגו
פורץ בפעולה הדמייה

חיים תורג’מן בן 19 וחברו גל זוארץ (24) תושבי נתניה, הואשמו היום (רביעי, ה’ ניסן, תשע”ט), על ידי פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ושוד בנסיבות מחמירות של תושב העיר שהתלונן נגד השניים, כשיצא מבית סבו וסבתו ונכנס אל רכבו שחנה ברחוב.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי  סגן בכיר בפרקליטות מחוז מרכז, עורך דין עומר סגל – רוזנבוים, בתאריך 26.3.19 בעת שהמתלונן נגד השניים, יצא מבית סבו וסבתו בעיר נתניה ונכנס אל רכבו שחנה ברחוב, הגיעו הנאשמים ברכבם למקום, החנו את רכבם בצמוד לרכבו של המתלונן ויצאו מן הרכב, כאשר אחד מהם מצויד בחפץ חד.

בהמשך לכך, ניגשו הנאשמים חיים בן דוד תורג’מן וחברו גל יגאל בן ברוך זוארץ, אל דלת הנהג של רכב המתלונן, פתחו אותה ותקפו את המתלונן, במכות ובדקירות, בין היתר, באמצעות חפץ חד.

במהלך התקיפה, שדדו שני הנאשמים את המתלונן בכך שגנבו את מכשיר הטלפון הנייד שלו.

דוברת מחוז מרכז והיחידות המקצועיות של משרד המשפטים, עורכת דין שיר נוי-פיינר, מוסיפה לאתרכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; מצלמות אבטחה מבניין מגוריו של גל זוארץ, המתעדות את יציאת השניים ביחד כשעה וחצי עובר לאירוע וחזרתם לבניין כחצי שעה לאחר האירוע.

הנאשמים שמרו על זכות השתיקה בחקירתם ולא נתנו כל הסבר לשלל הראיות הקושרות אותם לאירוע.

כתוצאה מהתקיפה, נגרמו למתלונן, חתך באורך 5 סנטימטר בקרקפת עם דימום פעיל קל וחתך שני שהתחיל בקרקפת השמאלית עד אמצע הלסת השמאלית.

יצוין, עוד כשבחלק מהפצע, נראה שריר חשוף חלקית והוא נזקק לטיפול רפואי ותפירה של החתכים.

מבקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים, לפי סעיף 21 לחוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה-מעצרים), תשנ”ו-1996, היום (ד’), עולה, כי תורג’מן (אין לחובתו הרשעות קודמות) וחברו זוארץ (עם רישום פלילי, הכולל  2 הרשעות קודמות ו-שני רישומים ללא הרשעה, במגוון עבירות רכוש ואלימות, שביצע בין השנים; 2008 ועד 2013) השניים,  נעצרו ביום 26.3.19, מעצרם של השניים,  הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום, עד ליום 10.4.19 בשעה 14:00.

יצוין, כי הנאשמים שמרו על זכות השתיקה בחקירתם ולא נתנו כל הסבר לשלל הראיות הקושרות אותם לאירוע.

נציג פרקליטות מחוז מרכז, עורך הדין סגל – רוזנבוים, ביקש מבית המשפט הנכבד בזאת להורות על מעצרם של המשיבים עד תום ההליכים, נגדם.

◄ אל חיים תורגמן וגל זוארץ – כתב אישום

אל חיים תורגמן וגל זוארץ בקשת מעצר

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן