מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ תאונת דרכים | תנועה

שניים נפצעו כשרכב התנגש בחמור שטייל במחלף ניצני עוז

דובר מגן דוד אדום, מר זכי הלר, הלילה יום ראשון (א' בכסלו התשע"ח) סמוך לשעה בשעה 01:37; "חובשים ופראמדיקים של מדא העניקו טיפול רפואי ופינו 2 פצועים, בהם: צעיר כבן 26 פצוע במצב בינוני, עם חבלת גב ופצוע נוסף במצב קל, אל מרכז רפואי מאיר הוא בית חולים בעיר כפר סבא, השייך לשירותי בריאות כללית".
0
0
שניים נפצעו כשמכונית התנגשה בחמור שטייל במחלף ניצני עוז לכיוון מחלף אייל | צילום חמור, ויקיפדיה
שניים נפצעו כשמכונית התנגשה בחמור שטייל במחלף ניצני עוז לכיוון מחלף אייל | צילום הדמייה חמור, ויקיפדיה

למרות שחמור הבית הוא תת-מין של חמור שבוית כבר לפני כ-7,000 שנה מן הערוד, הוא עדיין לא למד לחצות את הכביש. אך בעליו, שלא למד עדיין, כי אין לאפשר לבעלי החיים שברשותו לשוטט ולהסתובב בחופשיות בכבישי ישראל, ייאלץ (כשייתפס) לשלם מחיר כבד על הנזק שגרם בנפש וברכוש כשחמורו, חצה את מחלף ניצני עוז* לכיוון מחלף אייל** מחלף המחבר בין כביש 6 לכביש 5504 והביא לפגיעת רכב ב… חמור ב’מחלף ניצני עוז’ ל’מחלף אייל’ התוצאה הלילה לאחר חצות 2 פצועים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

דובר מגן דוד אדום, מר זכי הלר, מסר לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר האינטרנט של כל המדינהכי הלילה, לאחר חצות יום ראשון (א’ בכסלו התשע”ח) סמוך לשעה בשעה 01:37, התקבל דיווח ב‘מוקד 101 של מגן דוד אדום’ במרחב ירקון על רכב שפגע ב… חמור ששוטט באין מפריע במחלף ניצני עוז לכיוון מחלף אייל.

חובשים ופראמדיקים של מדא העניקו טיפול רפואי ופינו 2 פצועים, בהם: צעיר כבן 26 פצוע במצב בינוני, עם חבלת גב ופצוע נוסף במצב קל, אל מרכז רפואי מאיר הוא בית חולים בעיר כפר סבא, השייך לשירותי בריאות כללית.

*מחלף ניצני עוז הוא מחלף המחבר בין כביש 6 ל‘כביש 57’. המחלף, נפתח לתנועה עם פתיחתו המלאה של הקטע המרכזי ב‘כביש 6’ בשנת 2004. הוא נקרא על שם מושב ניצני עוז הנמצא מערבית למחלף.

**מחלף אייל הוא מחלף המחבר בין ‘כביש 6’ ל‘כביש 5504’ ובעתיד ל‘כביש 551’. המחלף נפתח לתנועה עם פתיחתו המלאה של הקטע המרכזי בכביש 6, בשנת 2004. הוא נקרא על שם קיבוץ אייל הנמצא מזרחית למחלף.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן