חדשות חינוך

שיעורים פרטיים חינם ב’רשת הווטסאפ’ במימון משרד החינוך

השיעורים הפרטיים ניתנים בשעות אחר הצהריים, בחינם, ברשת האינטרנט לתלמידים מכיתות ז' ועד י"ב, במקצועות: אנגלית, מתמטיקה, לשון ועברית לדוברי ערבית. התלמידים בוחרים עם מי הם רוצים ללמוד, מתי, האם ללמוד אחד על אחד או בקבוצה ◄ מנהל מחוז חיפה של משרד החינוך דר' סער הראל; "הלמידה החברתית באמצעות רשת הווטסאפ היא שירות חדש, שהושק לקראת בחינות הבגרות במועד קיץ, תשע"ט.
0
0

עם פתיחת שנת הלימודים, נפתחו גם פעילויות התמיכה הלימודית ב’רשת הווטסאפ’; שיעורים פרטיים בחינם, ולמידה חברתית בקבוצות ווטסאפ. במסגרת השיעורים הפרטיים, בשנת הלימודים תשע”ט, התקיימו סך הכל 129,463 מפגשי למידה, בהם השתתפו 21,070 תלמידים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

דר' סער הראל מנהל מחוז חיפה של משרד החינוך ברקע תלמיד לומד בשיעור פרטי בחינם | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו© 
דר’ סער הראל

מנכל משרד החינוך, מר שמואל אבואב, הוסיף, כי; “בשנת תשע”ח, השתתפו ב-שיעורים הפרטיים 16,000 תלמידים ועד תשפ”ב אנו רוצים להגדיל נתון זה לכדי 30,000 תלמידים.

השיעורים הפרטיים, ניתנים בשעות אחר הצהריים, ב-חינם, לתלמידים מכיתות ז’ ועד י”ב, במקצועות; אנגלית, מתמטיקה, לשון ו-עברית לדוברי ערבית.

התלמידים בוחרים עם מי הם רוצים ללמוד, מתי, האם ללמוד אחד על אחד או בקבוצה.

בפעילות הלימודית ב‘רשת הווטסאפ’ השתתפו בתשע”ט כ-10,600 תלמידים, ב-138 קבוצות ובסך הכל נשלחו 474,661 הודעות.

מנהל מחוז חיפה של משרד החינוך דר’ סער הראל; “הלמידה החברתית באמצעות רשת הווטסאפ היא שירות חדש, שהושק לקראת בחינות הבגרות במועד קיץ, תשע”ט.

מדובר בשירות שהתרחב השנה הבגרויות החורף תש”ף, השירות מעניק תמיכה לימודית לקראת בחינות הבגרות באנגלית, מתמטיקה ו-לשון.

במערך התמיכה ברשת, פוגשים התלמידים מורים מובילים, בעלי ניסיון רב, ויש בו כדי ליצור למידה הדדית, בכלים מתקדמים ולהקל על הנטל הכלכלי של ההורים“.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן