חדשות הרשויות המקומית מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ מסחר | תעשייה צרכנות קהילה

שילוט אזהרה במגרשי משחקים בשימוש מתקנים עם ליווי מבוגר

במסגרת השינוי הוחלפו הדמויות שבשלט לדמויות א-מגדרית ◄ השר פרץ: "השפה שלנו היא זו המגדירה את המציאות והיא זו שיכולה גם לשנות אותה. כאשר השיח החדש שלנו באמצעות סימול מאוזן, יכול להביא לקבלת מגוון סוגי הורות ושוויון מגדרי, שדרכו נוכל להתחיל לראות את השינוי".
0
0
עמיר פרץ, שר הכלכלה והתעשייה ברקע: מגרש משחקים לילדים, צילום: שר הכלכלה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
עמיר פרץ

משרד הכלכלה והתעשייה, הודיע היום (ראשון, ט”ז באדר התשפ”א) על שינוי תקן רשמי, הקובע; ‘חובת שילוט במגרשי משחקים המזהיר את הציבור, כי השימוש במתקנים, דורש ליווי מבוגר עד הגיל הנקוב בשלט’. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

שר הכלכלה והתעשייה, חבר כנסת עמיר פרץ, אישר בחתימתו את ההכרזה על שינוי התקן הרשמי; ת”י 1498 חלק 8מתקנים למגרשי משחקים וחיפוי משטחי המגרשים; מגרש המשחקים” מיוני 2018.

במשרד הכלכלה והתעשייה, מציינים, כי מטרת התיקון, הנה לשנות את נראוּת השלט המחייב השגחת מבוגר, כך שיהיה; ‘א- מגדרי‘.

כן, נקבעה גם תקופת מעבר, בת 6 חודשים מיום כניסתו לתוקף של השינוי, במהלכה יצרני המתקנים או בעליהם, יוכלו להשתמש בשלטים גם לפי התקן הישן וגם לפי התקן המעודכן.

השר פרץ, אופטימי ומרוצה; “השפה שלנו, היא זו המגדירה את המציאות והיא זו שיכולה גם לשנות אותה. כאשר השיח החדש שלנו באמצעות סימוּל מאוזן, יכול להביא לקבלת מגוון סוגי הורות ושוויון מגדרי, שדרכו נוכל להתחיל לראות את השינוי”.

מימין לפני התקן שבתוקף ומשמאל לפי עדכון שבגיליון התיקון למגרשי משחקים

בתום תקופת המעבר, בכל המתקנים החדשים, ידרשו  להציב שלט עם סמל שהינו א- מגדרי.

השינוי, האמור, יכנס לתוקפו 60 ימים לאחר פרסומו ב‘רשוּמות’.

שר הכלכלה והתעשייה, מר פרץ, יפנה בימים הקרובים אל ראשי הרשויות המקומיות בבקשה לפעול ל-החלפת השלטים במתקנים הקיימים כיום, גם אם החלפה זו, אינה מחויבת על פי התקן באופן מיידי.

עוד נמסר, כי בכוונתו של הממונה על התקינה ב‘משרד הכלכלה והתעשייה’ המהנדס איגור דוסקלוביץלפנות, לאחר פרסום התקן ברשוּמות, במכתב הבהרה למעבדות המאושרות ולמרכז השלטון המקומי.

זאת, מכיוון שמרגע כניסת התיקון לתקן לתוקף, כל מי שיצטרך להחליף שלטים, עקב נזק שנגרם לשלט הקיים או התיישנותו, יידרש לפעול לפי התקן התקף במועד ההחלפה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן