אופנה לאישה צרכנות

רשת H&O, תייבא המותג הקנדי Dex Plus

הקולקציה של המותג הקנדי Dex Plus | דקס פלוס, ל'מידות גדולות' תכנס בימים אלה לכל סניפי הרשת, לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2017. מנכ"ל רשת H&O מר עמיר משה: "רשת H&O  תייבא את המותג למידות גדולות במחירים השווים לכל כיס הזהים למחירים בארה"ב ונמוכים ממותגים מקומיים".
0
0

רשת H&O מרחיבה את קטגוריית המידות הגדולות ברשת. עד כה הציעה במחלקות האופנה מגוון רחב של קולקציות למידות גדולות תחת המותג TAGWOMAN (עד מידה 48.) בימים אלו קיבלה הרשת את הזיכיון הבלעדי לייבוא ולשווק של המותג הקנדי DEX PLUS לישראל. מדובר במותג בינלאומי הנחשב לאיכותי ואופנתי ומיועד למידות גדולות ( עד3XXL).

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

השקת המותג Dex Plus ע”י רשת H&O  בישראל, תתמקד בתמחור אטרקטיבי של הפריטים, שעתידים להיות נמוכים  ממחירם של מותגים למידות גדולות מקומיים, על מנת להיות אטרקטיביים. הקולקציה תכנס בימים אלה לכל סניפי הרשת, לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2017.

ממשרד דניאלה רייבנבך – יחסי ציבור, הוסיפה ומסרה הגב’ זיוה וייס, לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; מדובר בקולקציה עשירה, מגוונת ורחבה ותכלול עושר רב של פריטים בגזרות מחמיאות ונוחות ביניהם; שמלות, מכנסיים, טוניקות, חולצות, חצאיות, חליפות, ג’קטים  ועוד.

לדברי מר עמיר משה מנכ”ל רשת H&O; “מסקרים שערכנו, עולה, כי מידה ממוצעת של אישה בישראל היא 42. בארץ קיים מגוון דל של אופנה למידות גדולות הנחשבת לאיכותית, אטרקטיבית, נשית, מחמיאה ואפנתית. החלטנו להרחיב את תחום האופנה למידות גדולות ברשת, באמצעות ייבוא בלעדי של מותגים בינלאומיים מובילים וחזקים, במחירים שווים לכל נפש.

█ מר עמיר משה מנכ”ל רשת H&O; “בארץ קיים מגוון דל של אופנה למידות גדולות הנחשבת לאיכותית…”

לדבריו של משה; “המותג הקנדי Dex Plus | דקס פלוס, הוא מותג קנדי איכותי, צעיר, אופנתי ומותאם לנשים מלאות. הוא ישווק בישראל במחירים אטרקטיביים יותר ממחירי מותגי רשתות ישראליות למידות גדולות ובמחירים הזהים למחירי המותג בחוץ לארץ ואף לעתים נמוכים יותר”.

לדברי עמיר משה: “רשת H&O  מהווה קורת גג למותגים בינלאומיים וישראלים נחשקים. הבידול שלנו עליו נמשיך לשים דגש, הוא המחיר האטרקטיבי. הזיכיון החדש של Dex Plus, מחזק את הרשת במותג נוסף נחשב ומוביל, בקטגוריה מאוד ממוקדת. המותג נתפס בקרב הצרכנים  לסטייליסטי, חדשני ועדכני. הקולקציות, יתחלפו תדירות ויציעו מגוון עשיר של פריטים”.

טווח מחירים לדוגמא של דקס פלוס בישראל : 

  • מכנסיים: החל מ 119.90 ש”ח.
  • שמלות: החל מ 119.90 ש”ח.
  • סריגים: החל מ 119.90 ש”ח.
  • חולצות: החל מ 99.90 ש”ח.

קרדיגנים – החל מ- 109.90 ש”ח. ג’קטים – החל מ- 139.90 ש”ח. להשיג בסניפי רשת H&O ברחבי הארץ.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן