ביתר עילית | Betar Illit פלילים

רמזי געבה ביצע מעשים מגונים במטופלת שבאה לבדיקה רפואית

משטרת ישראל קוראת ל-נשים, אשר נפלו קורבן למעשיו של החשוד רמזי געבה, תושב מזרח ירושלים, מתבקשות לדווח ל'משטרת עציון' בטלפון 02-6544444 או במוקד 100 ובכל תחנת משטרה אחרת ◄ כב’ השופט, עמיר שקד; “לאחר שמיעת הצדדים ומאחר ולא הובא בפני כל מצג מספק שיש בידו להצדיק מתן איסור פרסום בעינינו על פי עילה שבחוק, הרי שדינה של הבקשה לאיסור פרסום שמו ותמונתו של המשיב להידחות“.
0
0
רמזי געבה תושב מזרח ירושלים בן 25, טכנאי האולטרסאונד, חשוד בביצוע עבירות מין בקופות חולים מאוחדת ו-כללית בעיר ביתר עילית | צילום: מפות גוגל | עיבוד: שולי סונגו©
רמזי געבה, מבוקש

רמזי געבה תושב מזרח ירושלים בן 25, הוא טכנאי האולטרסאונד, החליט, ככל הנראה, לשלב את הנאותיו המיניות גם בנבדקות אצלו באולטרה-סאונד. לאחת מהן, זה היה יותר מדי. היא פנתה אל ‘משטרת עציון’ שפנתה לבית משפט השלום בירושלים לעצור אותו כחשוד בביצוע עבירות מין בקופות חולים מאוחדת וכללית בעיר ביתר עילית.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בית משפט השלום בעיר ירושלים, התיר היום (יום ראשון, כ בסיון התשפ”ב) לפרסם את שמו ותמונתו של געבה, טכנאי האולטרסאונד, במקצועו, החשוד בביצוע עבירות מין בעיר ביתר עילית בקופות החולים ‘מאוחדת‘ ו’כללית‘.

משטרת ישראל מנהלת חקירה אודות חשד לביצוע עבירות מין שבוצעו על ידי טכנאי אולטרסאונד.

על פי החשד ניצל החשוד רמזי געבה תושב מזרח ירושלים בן 25 את תפקידו כ’טכנאי אולטרסאונד‘ וביצע מעשים מגונים במטופלת שהגיעה ל’בדיקה רפואית‘.

כב' השופט, עמיר שקד, מבית משפט השלום בעיר ירושלים | עיבוד: שולי סונגו©
כב’ השופט, עמיר שקד

בדיון שהתקיים הבוקר בבית משפט השלום בעיר ירושלים, הוארך מעצרו של החשוד געבה עד ליום 22.6.22 בהיעדרו.

בדבריו, ציין כב’ השופט, עמיר שקד, כי; “לאחר שמיעת הצדדים ומאחר ולא הובא בפני כל מצג מספק שיש בידו להצדיק מתן איסור פרסום בעינינו על פי עילה שבחוק, הרי שדינה של הבקשה לאיסור פרסום שמו ותמונתו של המשיב להידחות“.

מטעם דוברות המשטרה (מחוז ש”י) נמסר על ידי מר איתי אליאס, לאתר  כאן ישראל |  כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי החקירה בעניין ביצע מעשים מגונים במטופלת שבאה לבדיקה רפואית, נמשכת.

משטרת ישראל קוראת ל-נשים, אשר נפלו קורבן למעשיו של החשוד רמזי געבה, מתבקשות לדווח ל’משטרת עציון‘ בטלפון 02-6544444 או במוקד 100 ובכל תחנת משטרה אחרת.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן