אינטימי חדשות רדיו | טלוויזיה

רוני קובן במח’ הסגורה בסדרה דוקומנטרית ‘יוצאים מהכלל’ ערוץ 11

"יוצאים מהכלל" הסדרה הדוקומנטרית החדשה של העיתונאי רוני קובן, מגיעה אל מחלקה הסגורה בבית החולים הפסיכיאטרי "גהה" ומביאה תיעוד בלעדי של חיי המטפלים והמטופלים במחלקה הסגורה בבית החולים הפסיכיאטרי "גהה" השייך ל'שירותי בריאות כללית' ◄"יוצאים מהכלל" – רוני קובן במחלקה הסגורה, ראשון, 31 במרס 2019, ב-21:10.
0
0
רוני קובן במחלקה הסגורה בסדרה דוקומנטרית 'יוצאים מהכלל' ערוץ 11 | עיבוד צילום: שולי סונגו
רוני קובן

העיתונאי רוני קובן (40), הוא ללא ספק עיתונאי, במאי, תסריטאי, שדרן רדיו, מנחה טלוויזיה ומחזאי יוצא מן הכלל, ממשיך להפתיע עם עוד פרק בסדרה דוקומנטרית “יוצאים מהכלל” מחר, יום ראשון, כ”ד באדר ב’ התשע”ט, 31 במרס 2019, בשעה 21:10, ב-ערוץ 11, על המחלקה הסגורה בבית החולים הפסיכיאטרי “גהה” ותיעד את חיי המטפלים והמטופלים בה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בפרק המיוחד שישודר  (מחר, א’ ב-21:10), מדובר בתיעוד רגיש ובלעדי של חיי המטפלים והמטופלים במחלקה הסגורה של ‘מרכז לבריאות הנפש גהה’ בית חולים פסיכיאטרי, השייך ל‘שירותי בריאות כללית’ השוכן בעיר פתח תקווה ותיעד את חיי המטפלים והמטופלים בה.

העיתונאי קובן, נכנס אל המחלקה הסגורה וחושף את הצופים להתמודדות הצוות המטפל במוסד הפסיכיאטרי, עם ההתקפים שחווים המטופלים, עם הסכנה המתמדת שמטופלים, יפגעו בעצמם ובצוות המטפל.

וכן, מתעד את ה”הכאה על חטא” של צוות המטפלים במקום בעניין נוהל הקשירה של מטופלים למיטתם, נוהל שרווח בעבר במחלקה.

“יוצאים מהכלל” היא סדרה דוקומנטרית חדשה, ובה העיתונאי רוני קובן יוצא לפגוש קהילות ייחודיות בנוף הישראלי: אם מדובר באנשים שמבחירה או מחוסר ברירה חיים בדרך השונה באופן קיצוני מכל מה שאנחנו מכירים.

קובן, בדרכו הייחודית הולך להכיר אותם מקרוב וגם לחוות איתם את סגנון החיים המיוחד שלהם.

כזכור, בפרק הראשון, תועדו הטקסים של נאמני הר הבית והניסיונות הלא-חוקיים שלהם להקריב קורבן פסח על ההר.

בפרק השני, מחר יום ראשון, 31 במרס 2019, ב-21:10, התלווה העיתונאי  קובן גם אל ‘קהילה הקווירית’ שלחבריה, יש זהות מינית נזילה.

 העיתונאי קובן, התלווה גם אל ‘קהילה הקווירית’ שלחבריה, יש זהות מינית נזילה

קוויר (queer) הוא מונח המתאר זהות מינית ומשמש כקטגוריה לזהויות לכל ההומוסקסואלים, לסביות, ביסקסואלים, טרנסג’נדרים, טרנסקסואלים (להטב -ראשי התיבות של לסביות, הומואים, טרנסג’נדרים וביסקסואלים) ואינטר-סקסואלים,

ואף משמש לעיתים הטרוסקסואלים, הנוקטים בפרקטיקה מינית שאינה בזרם המרכזי של ההתנהגויות המיניות, כגון; פוליאמוריה.

הפירוש המילולי של המושג באנגלית הוא; “חריג, משונה או מוזר“. במקור, בסוף המאה ה-19, קוויר היה כינוי גנאי לבני אדם שהנטייה המינית או הזהות המגדרית שלהם מנוגדת לנורמה.

בפרק השבוע (מחר, ראשון ב-21:10) נכנס העיתונאי קובן אל מחלקה הסגורה ב‘מרכז לבריאות הנפש גהה’ בית חולים פסיכיאטרי השוכן בעיר פתח תקווה ותיעד את חיי המטפלים והמטופלים בה.

רוני קובן בשיחה עם אחד המאושפזים במחלקה הסגורה בסדרה דוקומנטרית 'יוצאים מהכלל' ערוץ 11 | עיבוד צילום: שולי סונגו
רוני קובן בשיחה עם מאושפז

בהמשך העונה, של הסדרה “יוצאים מהכלל”  מתועדים גם קהילת כוכבי הילדים שחברים בה אלפי כוכבי ילדים שחולמים להיות יובל המבולבל, בני נוער סטארט-אפיסטים מ’דור ה-Z שהתעשרו בזכות עצמם והם בעלי סדר יום מתיש ובלתי-אפשרי.

כמו כן, בסדרה הצצה על אנשי ‘אוף־דה־גריד‘  (Off The Grid) על האנשים שנאלצו או החליטו לצאת אל מחוץ למערך החיים המודרני מבלי חיבור אל רשת החשמל, המים או הביוב העירוניות, כדי לחיות בבידוד בטבע והם מרגישים מאושרים.

יוצאים מהכלל” – סדרה דוקומנטרית של העיתונאי רוני קובן מחר במחלקה הסגורה, יום ראשון, כ”ד באדר ב’ התשע”ט, 31 במרס 2019, בשעה 21:10.

אודות ‘כאן, תאגיד השידור הישראלי’

תאגיד השידור הישראלי, תחת המותג “כאן“, הוא תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 בעקבות חקיקה בשנת 2014 זאת מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור, שהחוק, הורה על סגירתה ובמקומה לספק שידור ציבורי עצמאי, חדשני, מקצועי ומגוון, הנותן ביטוי לכלל הדעות והזרמים בחברה הישראלית.

התאגיד החל לשדר, בטלוויזיה וברדיו, ב-15 במאי 2017. התאגיד “כאן” והוא בעל שלוש זרועות שידור; דיגיטל, רדיו וטלוויזיה;

מערכת דיגיטל ליצירת תוכן ולהפצת השידורים באתרים, באפליקציות וברשתות החברתיות; 9 רשתות רדיו FM; כאן ב’, כאן גימל, כאן קול המוסיקה, כאן 88, כאן תרבות, כאן רק”ע, כאן מורשת, מכאן, תחנת הרדיו הערבית, וכאן פרסית;

שידורי טלוויזיה; ערוץ בשפה העברית – כאן 11, כאן חינוכית 23 – המשדר תוכניות לילדים ולנוער ברצף וערוץ בשפה הערבית – מכאן 33.

השידורים משודרים מהמערכות ומהאולפנים של התאגיד בירושלים, מודיעין, תל-אביב, חיפה ובאר-שבע. מנכל התאגיד תחת המותג “כאן“הוא אלדד קובלנץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן