הורוסקופ | צילה שיר-אל

רואים לכם בכוכבים תחזית מה-15 עד ה-21 ביוני 2017

רואים לכם בכוכבים, התחזית השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת את הצפוי לך על הכול ומראש... האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. ילידי השבוע: למרות הקשיים שאתם חווים, הרי שהחיפוש שלכם בפרק זמן זה אחר עבודה שתתאים לכם, תוביל אתכם למקומות ולאנשים שיעזרו לכם בהמשך דרככם.
0
0
רואים לכם בכוכבים תחזית מה-15 עד ה-21 ביוני 2017 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
רואים לכם בכוכבים תחזית מה-15 עד ה-21 ביוני 2017 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

רואים לכם בכוכבים, התחזית האסטרולוגית השבועית שלך, לשבוע שבין התאריכים: 15 עד ה-21 ביוני 2017. בואו לקרוא ולדעת את כל הצפוי לכם בשבוע הקרוב ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

טיפ לילידי השבוע: למרות הקשיים שאתם חווים, הרי שהחיפוש שלכם בפרק זמן זה אחר עבודה שתתאים לכם, תוביל אתכם למקומות ולאנשים שיעזרו לכם בהמשך דרככם.

מזל טלה
מזל טלה

מזל טלה (Aries) מ – 20 במרץ עד 19 באפריל

יש לכם צורך עז לסיים חלקים מסגנון חייכם הנוכחי ולהתחיל חיים חדשים שיהיו טובים לכם יותר ואף מקדמים למקומות אליהם אתם שואפים להגיע.

ייתכן שיגיעו אליכם הדים של ביקורת על חוסר שביעות רצון מכם , אך לא מומלץ לכם לקחת זאת יותר מדי ללב. תמשיכו בקו שבו אתם פועלים ואליו אתם חותרים להגיע והוא, התנערות מכל מה שכובל אתכם למחויבות ואחריות.

מזל שור
מזל שור

מזל שור (Taurus) מ – 20 באפריל עד 20 במאי

כל נושאי השותפויות הכלכליות יעמדו למבחן בתקופה הקרובה בחייכם בגלל שינויים משמעותיים  שאתם חווים בחיק המשפחה ובסביבת העבודה הקרובה לכם.

 

הגיע הזמן שלכם לבנות לעצמכם קו אסטרטגי כלכלי חדש שינחה אתכם בצעד המשמעותי אותו אתם מתכננים. הכוכב וונוס שאחראי על כספים ומערכות יחסים יפנק אתכם השבוע בבשורות טובות ומהנות.

מזל תאומים
מזל תאומים

 מזל תאומים (Gemini)  מ – 21 במאי עד 21 ביוני

ילידי סוף המזל חווים תסכול רב בגלל העובדה שהכוכב סטורן המביא אתו קשיים נמצא בבית העבודה שלכם ואתם מגששים את דרככם בכל הקשור למציאת מקום עבודה הולם ומתאים.

אלה מכם שנולדו בשליש הראשון  והשני של המזל יכולים ליהנות מהעובדה שכוכב השפע עדיין משפיע עליכם מטובו ובמיוחד בנושאי קשרים במערכות יחסים והצורך ביצירתיות כדי להביע את עצמכם.

מזל סרטן
מזל סרטן

מזל סרטן (Cancer) מ – 22 ביוני עד 21 ביולי

הכוכב וונוס נמצא בבית החברה שלכם כך שיש לכם ימים שאתם עדיין חשים באופוריה מבחינה חברתית והתחושה שאופפת אתכם היא שיש לכם מקום של הערכה וכבוד בכל מקום בו אתם נמצאים.

 

הכוכב מארס נמצא במזל שלכם והוא זה אשר ייתן לכם את הכוח לבצע ולתכנן את הדברים שאתם שואפים אליהם. בשלב זה של חייכם אתם יכולים ליהנות מהתחושה ומהקרבה שבסביבת חייכם האישית.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה   (Leo) מ – 22 ביולי עד 22 באוגוסט

כל ההתרחשויות האחרונות בחייכם והשינויים אותם נאלצתם לעבור בעל כורחכם מביאים אתכם להבנה שלמרות שאתם יכולים לחיות חיים שלמים או אפילו כמה שנים עם אדם מסוים,

הרי שהתפיסה הבסיסית שלכם לגבי איך אתם רוצים לנהל את חייכם עלולה להיות שונה לחלוטין מהמציאות ועכשיו אתם מתעמתים עם העובדה שכל אחד מושך לכיוון שלו עובדה שיכולה לגרור למלחמת כוחות.

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) מ – 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

יש לכם קשיים עם ההתנהלות בקריירה האישית שלכם ונראה שאינכם יכולים להבין מדוע למרות שאתם באים עם מלוא הרצון והאנרגיה לעזור, הרי שיש אנשים שלא בהכרח מבינים ומקבלים את דעתכם ואתם מרגישים פגועים כשדעתכם לא מתקבלת.

 

מומלץ לכם בשלב הזה להתמקד ולעשות מה שטוב לכם באופן אישי ופחות בצורך שלכם לרצות את האחרים. נושאי העבודה יהיו בסיס לחוסר שביעות רצון השבוע.

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) מ – 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

הכוכב יופיטר עדיין יושב במזל שלכם ונראה שהוא מעניק לכם התחלות חדשות בתחומים רבים. יחד עם כך מאחר ומארס כוכב העשייה נמצא בבית הקריירה שלכם, הרי שאתם נדחפים לעבוד עוד ועוד ונראה שאין לכם מנוחה.

העבודה נעשית תחת לחץ רב והצורך שלכם לספק את כולם, לעתים גורם לכך שאתם פועלים בצורה שטחית יותר בתחומי חיים שבהם יש הכרח לחשיבה ועשייה מעמיקה יותר.

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל עקרב (Scorpio) מ – 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

הכוכב סטורן המביא אתו צורך לקחת אחריות מתוך קושי נמצא כרגע בבית הכספים שלכם  וגורם לכם להבין שלחיים יש את הקצב משלהם ועם כל התכנונים שלכם אין לכם יכולת לשלוט ולנהל את העניינים – ובעיקר בנושאי כספים.

חשוב מאוד שתהיו מבוקרים בכל ההוצאות שלכם ולא תפעלו בצורה אימפולסיבית וללא שיקול דעת. הכוכב וונוס שמפנק במערכות יחסים, נמצא בבית הזוגיות שלכם ויגרום לכם לתחושת הנאה.

מזל קשת
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) מ – 22  בנובמבר עד 21 בדצמבר

שבוע מאוד אינטנסיבי עובר עליכם כיוון שנראה שאתם נדרשים לתת את המאה אחוז שלכם בכמה וכמה מקומות. מומלץ לכם לשמור על איזון ופרופורציה ולא לתת מעבר ליכולותיכם.

זה גם הזמן לעמוד על דעתכם מול האחרים ולא לתת להם לנסות להשפיע עליכם ולשנות את דעתכם על מנת שדעתם תתקבל יותר בברכה. זהו זמן בחינה עבורכם עד כמה אתם יכולים להתנהל בצורה אובייקטיבית ולא לתת לפחדים לנהל אתכם.

מזל גדי
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) מ – 22 בדצמבר עד 19 בינואר

אתם עוברים שינויים מאוד משמעותיים מבחינה אישית ומקצועית וזאת בגלל העובדה שלאחרונה חוויתם קשיים מאוד לא נעימים ואכזבות מאנשים וחברים לעבודה שהייתם בטוחים שיהיו לצדכם אך בזמן אמת אכזבו אתכם ופנו לדרך אחרת.

אל תתייאשו – זהו בכל זאת הזמן הנכון להשקיע בעבודה ואף לנסות לגייס כוחות חדשים ורעננים שיעזרו לכם במימוש תכניותיכם.

מזל דלי
מזל דלי

מזל דלי  (Aquarius) מ – 20 בינואר עד 18 בפברואר

נושאי העבודה אצלכם עדיין במרב תשומת הלב בגלל מהלכו של הכוכב מארס שמביא עשייה והנעה בבית העבודה שלכם.

ייתכנו מצבים של קידום ועבודה קשה יותר על מנת להוכיח את עצמכם ולהצליח ולשדרג את עצמכם מבחינה מקצועית. כדי להסב את תשומת לבכם מהקשיים ,מומלץ לכם לבלות זמן איכות עם צעירים מכם במשפחה הזקוקים ליד המכוונת שלכם שתעזור להם בשבילי החיים.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) מ – 19 בפברואר עד 20 מרץ

האירועים השונים בחייכם גורמים לכם לשנות את תפיסת העולם שלכם ולכן הפעם אתם מוכנים להקשיב גם לאחרים שבדרך כלל אתם פחות מחשיבים את דעתם.

כל מה שכרוך בנושאי בית ומשפחה יהיה מאוד משמעותי במהלך כל החודש הזה ונראה שלא אחת תפעלו על מנת לדחוף את העניינים ביתר שאת,  על מנת להצליח ולעמוד במטלות שאתם רוצים לממש עד אשר תהיו מרוצים מההישגים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן