רדיו | טלוויזיה

רדיר כמאל הדרוזית הראשונה שתגיש מהדורת החדשות

רדיר כאמל מריח, אשר חלמה תמיד להיות קריינית, תגשים את חלומה ותגיש את 'חדשות השבת' כבר במוצאי שבת הקרובה; 18.2.2017 בשעה; 19:58 ◄ מנהל חטיבת החדשות (בפועל) מר יורם כהן: "רדיר, מגישה מצוינת וראוי שעיתונאית מבני המיעוטים בישראל, תגיש מהדורות חדשות בעברית בשידור הציבורי".
0
0
רדיר כמאל מריח, היא הדרוזית הראשונה שתגיש מהדורת החדשות המרכזית בעברית של הערוץ הראשון בטלוויזיה | צילום: איהאב חוסרי
רדיר כמאל מריח, היא הדרוזית הראשונה שתגיש מהדורת החדשות המרכזית בעברית של הערוץ הראשון בטלוויזיה | צילום: איהאב חוסרי

רדיר כמאל מריח, עושה היסטוריה בשידורי הטלוויזיה בישראל. היא הדרוזית הראשונה שתגיש את ‘מהדורת החדשות המרכזית’ בשפה העברית. הערוץ הראשון של רשות השידור, ראוי לכל המחמאות על המינוי המכובד והמכבד את כלי התקשורת ואת העדה הדרוזית הגאה בארץ ישראל. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

העיתונאית והמגישה רדיר כמאל מריח, מצטרפת לצוות המגישים של חטיבת החדשות בשפה עברית ב‘ערוץ הראשון’. המגישה המוכשרת רדיר, תצטרף למגיש אמיר איבגי בסבב ההגשה של מהדורת “חדשות השבת” ותגיש את המהדורה, כבר במוצאי שבת הקרובה (כ”ב שבט תשע”ז, 18.2.2017) בשעה 19:58. יש הטוענים שבין הדרוזים והיהודים קיים קשר עוד מתקופות עתיקות יותר, מאחר שהדת הדרוזית שאבה רעיונות מסוימים מן היהדות (בעיקר מן הקבלה) וכמו כן, יתרו (יִתְרוֹ (בערבית -شعيب שועייב), חותן משה, מקובל על הדרוזים כנביאם ראוי לציין, כי במקריות מדהימה פרשת השבוע שידובר בה היא ‘פרשת יִתְרוֹ’ היא פרשת השבוע החמישית שבספר “שמות“.

רדיר, בת 32, היא אישה נשואה ואם לשני ילדים, מן הישוב הדרוזי הגדול ביותר בישראל, הידוע; דַלְיַת אֶל-כַּרְמֶל (ערבית: دالية الكرمل), השוכן על הכרמל. העיתונאית והמגישה רדיר כמאל מריח, חלמה והצהירה מאז ומתמיד, כי היא רוצה להיות קריינית ומגישה.

 רדיר כמאל מריח, מגישה מצוינת וראוי שעיתונאית מבני המיעוטים בישראל, תגיש מהדורות חדשות בעברית…”

היא למדה השקיעה ועבדה להגשים את החלום בין לבין היא כאמור, נישאה הביאה שני ילדים, אך הרצון העז להגשים את חלומה להגיש חדשות לא הרפה גם חרף המעמסה בגידול הילדים. לפני כ-3 וחצי שנים, העיזה ונבחרה להנחות את תחרות זמר טלוויזיונית שהופקה בשפה הערבית על ידי ערוץ 33, הפונה אל המגזר הערבי בישראל; “הערבזיון” בעיר חיפה שזכתה לפופולריות רבה במגזר וגם מחוצה לו.

דוברת רשות השידור, הגברת לינדה בר, מסרה, לפורטל ‘כאן נעים | עיתון האינטרנט של ערי וישובי ישראל’ כי כמאל מריח, עובדת ב‘רשות השידור’ בתפקידי הגשה משנת 2011. בשנתיים האחרונות מגישה רדיר את המהדורה המרכזית של הטלוויזיה הישראלית בשפה הערבית.

העיתונאית והמגישה רדיר כמאל מריח, תגיש, בין השאר את מהדורת “חדשות השבת”, המשודרת במוצאי שבת, במקביל, תמשיך להגיש גם את המהדורה בערבית.

מנהל חטיבת החדשות (בפועל) מר יורם כהן, שיזם את הצטרפותה של רדיר לצוות המגישים של החטיבה, אמר; “רדיר, מגישה מצוינת וראוי שעיתונאית מבני המיעוטים בישראל, תגיש מהדורות חדשות בעברית בשידור הציבורי”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן