כאן רמלה

ראש העיר רמלה, וידל: נמשיך את תנופת הפיתוח והשגשוג

ראש העיר וידל: "מטרותיי ברורות - פיתוח רמלה, העלאת איכות חיי תושבינו והצעדת העיר למקום בו היא ראויה להיות, עיר שהיא מודל לחיקוי לכל ערי ישראל בכל תחומי החיים "רמלה עיר עולם" ◄ראש העיר וידל, הודה בהתרגשות לשר התחבורה והשר לענייני מודיעין, חבר כנסת ישראל כ"ץ על תמיכתו לאורך כל דרכו למען תושבי רמלה והכריז, כי בכוונתו להביא לאישור מועצת העירייה ולהעניק לשר כ"ץ את התואר 'יקיר העיר רמלה'.
0
0

 

מיכאל וידל ראש העיר רמלה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מיכאל וידל ראש העיר רמלה

בישיבת מועצת עיר חגיגית  ה-15 של עיריית רמלה, שהתקיימה אמש (שני, כ”ה כסלו, תשע”ט, ה- 3 בדצמבר 2018) בהיכל התרבות, חתם ראש העיר רמלה מר מיכאל וידל, על הצהרת אמונים לשמור אמונים למדינת ישראל ולמלא באמונה את שליחותו כראש עיריית רמלה. בתוך כך, מועצת העיר רמלה, אישרה את מינוים של אברהם אילוז ומאור אשש (בשכר) ואברהם דזורייב לתפקיד סגני ראש העיר.

 רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

את המעמד כיבדו הרב הראשי לרמלה כבוד הרב יחיאל אבוחצירא ושר התחבורה חבר כנסת ישראל כ”ץ, אשר ברכו את ראש העיר וחברי המועצה להצלחה.

ראש העיר, הודה לכלל הסיעות שהצטרפו לקואליציה החדשה (ליכוד, ש”ס, עולמי, דור חדש, רמלה אחרת,  הקדימה והשוויון, הרשימה המשותפת) וקרא לכלל חברי המועצה להצטרף לעשייה ולמימוש האתגרים. מר וידל, ברך את סגניו מר אברהם אילוז ומר מאור אשש (בשכר) ומר אברהם דזורייב (לא בשכר), על כניסתם לתפקידם והודה לחברי מועצת העיר רמלה על האמון ושיתוף הפעולה.

כן, חתמו חברי מועצת העיר ה-15 של עיריית רמלה על הצהרת אמונים; עורכת דין יעל אגמי, מר אברהם אילוז, מר מאור אשש, הרב איתן דהן, מר רונן מושייב, מר אברהם דזורייב, עורך דין רונן רוטשטיין, מר נאיף אבו סויס, הרב דרעי מיכאל, מר מיכאל מיכאלוב, עורך דין ראיס אבו סייף, מר אברהים אבו לבן, עורך דין מוסא סבא, מר הראל שוהם ומר משה שטה.  

נעדרו מן הישיבה החגיגית חברי “סיעת רמלה שלנו“; הגב’ עדי שטרנברג, מר רותם כחלון, ומר יאיר דידי.

במסגרת ישיבת המועצה החגיגית, הצהיר ראש העיר, מר וידל, כי; “אני נרגש להיות כאן הערב, בישיבת מועצת העיר החדשה! אני רוצה לקדם בברכה את חברי מועצת העיר ולהביע את תודתי והערכתי הרבה לכם ולכלל חברי המועצה היוצאת“. 

ראש העיר, ציין, כי מועצת העיר החדשה, תחת הנהגתו יוצאת למסע של 5 שנות עשייה למימוש הפוטנציאל הגדול הקיים ברמלה“לפנינו משימות רבות לצד אתגרים רבים. מטרותיי ברורות – לפתח את רמלה, להעלות את איכות חיי תושבינו ולהצעיד את העיר שלנו למקום בו היא ראויה להיות, עיר שהיא מודל לחיקוי לכל ערי הארץ בכל תחומי החיים “רמלה עיר עולם“.

ראש העיר מר וידל, התייחס בדבריו לתוצאות הבחירות ואמר; “זה הזמן לשים את הפוליטיקה בצד ולהתמקד בעשייה למען הבית שלנו, למען התושבים הנפלאים שלנו. יש ברמלה אנשים מעולים שאני ותושביה רוצים לראות יחד בעשייה הציבורית!

█ ראש העיר רמלה, מיכאל וידל; “ביום המיוחד הזה, אני מתחייב למלא את תפקידי באמונה וללא משוא פנים”. 

כן הציג ראש העיר מר וידל, בנאומו שורה של פעילויות עירוניות שהתבצעו במשמרת שלו בשנה וחצי האחרונות, בהן בין היתר בתחומי החינוך, פרס הנשיא לתקווה ישראלית בחינוך לעידוד החיים המשותפים, מהפכה תחבורתית במסגרתה מושקעים בעיר למעלה ממיליארד שקלים!

קיומו של פסטיבל עיר עולם והפיכתה של רמלה לעיר תרבות מובילה, שדרוג הביטחון האישי עם יישום פרויקט הקמת מערך של 156 מצלמות ומערכות כריזה ברחבי העיר, שדרוג המערך התיירותי ועוד.

מר וידל; “בתקופה קצרה ידעה העיר שלנו שינויים מרחיקי לכת. בעזרת האמון של תושבי העיר והתמיכה הממשלתית הרחבה לה זוכה רמלה, קידמנו השנה את כל התחומים העירוניים והבאנו בשורות לכל התושבים. במשך השנה האחרונה הפכנו את רמלה מעיר שנמצאת בשוליים לעיר בהתפתחות מואצת.

מיכאל וידל ראש העיר רמלה בישיבת המועצה החגיגית | צילום: אתר עיריית רמלה |  עיבוד צילום: שולי סונגו
מיכאל וידל ראש העיר רמלה

הפכנו את רמלה לעיר מתפתחת, עיר תרבות, עיר תיירות, עיר אטרקטיבית, עיר שבדרך למימוש הפוטנציאל הענק שלה; הפכנו את רמלה לעיר עולם!  אני כאן, כדי לעבוד בשביל כלל תושבי העיר, ללא יוצא מן הכלל.

ביום זה, אני מבטיח להמשיך ולא להרפות עד אשר יחד אתכם ובסיוע מצדכם, נביא את רמלה למסלול של הצלחה ושגשוג. ביום המיוחד הזה, אני מתחייב למלא את תפקידי באמונה וללא משוא פנים”.

ראש העיר, הוסיף; “אני רוצה להודות להנהלת העיר בראשם למנכל העירייה מר רונן עזריה, על עבודה  מקצועית, רצינית, אכפתית לילות כימים ליושב ראש ועד העובדים חברי אליהו שלום ולחברי ועד העובדים על ניהול אחראי של הוועד והקשר המצוין בינינו ולעובדי המנגנון העירוני, לתושבי העיר, למתנדבים ולכלל השותפים.

אני מאחל לכולנו, כל מי שנמצא סביב השולחן, הצלחה במישור האישי. ההצלחה שלכם, היא ההצלחה שלנו. ההצלחה שלנו היא הבשורה לה תושבי רמלה מחכים. מי ייתן ובעזרת ה’, נעשה ונצליח“.

█ ראש העיר וידלמועצת העירייה תעניק לשר התחבורה והשר לענייני מודיעין, חבר כנסת ישראל כ”ץ, התואר ‘יקיר העיר רמלה’.

את המעמד המרגש כיבדו הרב הראשי של רמלה הרב יחיאל אבוחצירא שיחיה לאורך ימים טובים אמן, שר התחבורה והשר לענייני מודיעין חבר כנסת ישראל כ”ץ ויושב ראש ועדת הבחירות מר אבי דגן שברכו את ראש העיר וחברי המועצה להצלחה.

השר כ”ץ; “ראש העיר מיכאל וידל, אני מברך אותך ואת חברי המועצה. הצלחה שלך היא הצלחה של העיר ומדינת ישראל. יש לרמלה, ראש עיר מצוין שיש לו גיבוי מהממשלה כולה. תחת הנהגתך מיכאל, תהפוך רמלה לעיר מובילה בישראל, וברכת חג חנוכה שמח“.

ראש העיר וידל, הודה בהתרגשות לשר על תמיכתו לאורך כל דרכו למען תושבי רמלה והכריז, כי בכוונתו להביא לאישור מועצת העירייה ולהעניק לשר התחבורה והשר לענייני מודיעין, חבר כנסת ישראל כ”ץ את התואר ‘יקיר העיר רמלה‘.

במהלך האירוע הוענקו תעודות הוקרה לחברי המועצה היוצאת בהם: סגן ראש העיר לשעבר ניסים פנחסוב וחברי המועצה; שמעון שלוש, ענבל ראדה, פאיז מנסור, אבו גאנם,  גבי אברמשווילי, בנימין בנימין ועמאר אבו גאנם. 

את הטקס הנחה חבר מועצת העיר לשעבר, מר ג’קי פרג’ון.

כן נערך טקס חג חנוכה עם הדלקת נר שני ובסיומו, התקיימה ישיבת מועצה ראשונה מן המניין, במסגרתה אושרו סגני ראש העיר רמלה, ועדות העירייה השונות, דירקטוריונים וחברות עירוניות, תקנון קרן רמלה, קידום מיזמי ההתחדשות העירונית ואישור תקציב המנהלת, גביית היטלים במסגרת בניית בנק הדם בעיר רמלה ועוד.

באירוע השתתפו מאות תושבים, פעילים, מתנדבים, בני משפחת ראש העיר מר וידל, אימו הגב’ רחל, רעיית ראש העיר הגב’ אירית, ילדיו, בני משפחתו, בני משפחתם של חברי המועצה הנכנסת, ארגוני עירייה ותושבי העיר רמלה

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן