חדשות כאן עכו נהריה

ראש הממשלה בנימין נתניהו: יושוו הטבות המס של הערים עכו ו-נהריה

ראש הממשלה מר נתניהו, שהקשיב קשב רב לטענות של ראש העיר עכו מר לנקרי בנושא 'חוק הטבות המס של העיר עכו', הביע הזדהות עם דבריו והתחייב מיידית, כי לאחר הבחירות, ידאג להשוואת הטבות המס; "מדינת ישראל רואה חשיבות רבה בפיתוח העיר עכו ואף הקצתה משאבים רבים לכך, העיר עכו, תמשיך לצמוח ולפרוח" - אמר ראש הממשלה.
0
0
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, עם טענות ראש עיריית עכו מר שמעון לנקרי דנו בנושא 'חוק הטבות המס של העיר עכו' | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
ראש הממשלה נתניהו, עם ראש עיריית עכו, לנקרי

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, עם טענות ראש עיריית עכו מר שמעון לנקרי דנו בנושא ‘חוק הטבות המס של העיר עכו’

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, הביע בראשית השבוע (א) את הזדהותו עם טענות ראש עיריית עכו מר שמעון לנקרי בנושא; ‘חוק הטבות המס של העיר עכו’ מול העיר נהריה, אשר עלול היה לפגוע בעיר עכו, להביא לנטישת האוכלוסייה המבוססת מהעיר ולנזק חברתי-לאומי שעלול להתרחש כתוצאה מכך. נתניהו, התחייב, כי לאחר הבחירות לכנסת, ישווה את מצבה של העיר עכו, למצבה של העיר נהריה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ראש העיר עכו מר לנקרי בגיבוי חברי מועצת העיר ותושבי העיר, נפגש בירושלים לאחר חודשיים עם ראש הממשלה מר נתניהו ובכך, הסתיים המאבק על ‘חוק הטבות המס של העיר עכו’ שעלול היה להביא, כאמור, לנטישת האוכלוסייה המבוססת מן העיר ולנזק חברתי-לאומי שעלול להיווצר כתוצאה מכך.

במהלך הפגישה, הציג לו מר לנקרי את העיוות לטענתו, הקיים בתקנות המס החדשות שהקנו לתושבי נהריה למעשה הטבות מס גבוהות עד פי 3 מאשר לתושבי עכו, הצמודה.

לנקרי, ותושביו, שכזכור, יצאו ופעלו, במאבק עיקש נגד עיוות המס הזה וטענו, כי תקנות המס הללו, עלולים להוביל עד כדי נטישה של תושבים ממעמד הביניים לעיר נהריה ויחזירו את עכו, שלושים שנה לאחור, לעידן שבו קיבלה נהריה, את הטבות המס עד אשר ניתנו אותן הטבות מס גם לעיר עכו.

ראש הממשלה, שהקשיב קשב רב לטענות של ראש העיר עכו מר לנקרי, הביע הזדהות עם דבריו והתחייב מיידית, כי לאחר הבחירות, ידאג להשוואת הטבות המס; “מדינת ישראל רואה חשיבות רבה בפיתוח העיר עכו ואף הקצתה משאבים רבים לכך, העיר עכו, תמשיך לצמוח ולפרוח” – אמר ראש הממשלה.

בהמשך גם התחייב ראש הממשלה מר נתניהו במכתב שהעביר אל ראש העיר עכו, מר לנקרי, כי; “מיד לאחר הבחירות בכוונתי לפעול בשיתוף עם שר האוצר, על מנת לתקן את העיוותים שנפלו ב‘מפת הטבות המס’ ולהשוות את מצבה של העיר עכו למצבה של העיר נהריה“.

דובר עיריית עכו מר שרון דהאן, מסר לאתר ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי ראש העיר עכו מר שמעון לנקרי, אמר בתגובה; “אני שמח שהעוול שזעק לשמיים, תוקן. אני מודה לראש הממשלה מר בנימין נתניהו ולכל מי שנרתם למאבק וסייע לנו.

מיד לאחר הבחירות, יתוקן העוול, כפי שהבטיח ראש הממשלה ותושבי עכו, ייהנו מאותן הטבות מס שהשכנים בנהריה, קיבלו”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן