בחירות | חריש חדשות חריש חדשות

חריש – ראש המועצה הוזהר מתביעת דיבה ממתחרהו מויאל

עורך דין אריק מויאל, המועמד לראשות מועצת חריש אל ראש המועצה קשת; "בחרת באסטרטגיה של הטלת רפש והפצת שקרים וכזבים שונים פילוג ושיסוי כחלק ממערך וניהול קמפיין הבחירות שלך, כקמפיין נגטיבי (שלילי) ואף יותר מכך, אני מצר על כך שאת שקרים אלו אתה מפיץ, חרף היכרותך עם עימי והערכתך הרבה אלי לאורך עבודתנו המשותפת בעבר...".
0
0
עורך דין אריק מויאל מול יצחק קשתי
עורך דין אריק מויאל מול יצחק קשתי

הקיץ הזה הוא כנראה החם ביותר לא רק בטמפרטורה בחוץ. גם המועמדים בבחירות לרשויות המקומיות 18′, מפזרים הרבה חום עד כדי אווירה לוהטת שחלקה תגיע חמה גם לבתי המשפט ומן הסתם רובן תצננה אחרי ה-30 באוקטובר גם בשל העובדה, כי נהיה בחורף. הינה מקרה שעלול להגיע אל בית המשפט. בעיר/מועצה הקרויה המתפתחת; חריש, מתמודדים 5 מועמדים על כיסא ראש העיר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל‘חריש נט’ בהקמה | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עורך דין אריק מויאל אשר שימש מנכל התאגיד לפיתוח הגליל המערבי; וכן שימש במשך שנה כמנכל מועצת חריש, מר נתן חבני חשב מלווה ברשויות מקומיות, מר גבי קדוש, ראש עיריית אילת בין השנים 1993-2003, סגן ראש מועצת חריש מר שלמה קליין מהסנוניות הראשונות שלמפלגת הבית היהודי שמבקשת לכבוש ערים ברחבי ישראל, ומהנדס התכנה מר יצחק קשת, הממלא את תפקיד ראש מועצת חריש.

כל המועמדים אנשים ראויים וטובים. אלא שכמו במשפחות הכי הטובות – כ‘חריש’ שהיא כעת משפחה עם למעלה מ-7000 תושבים) נולד סכסוך בין עורך דין אריק מויאל ולבין ראש המועצה ומר יצחק קשת.

לדבריו של מר מויאל, הרקע הוא לטענתו הפרעת בחירות ודרישת פיצויים לפי חוק לשון הרע ממתחרהו מר קשת.

במכתב מטעם בא כוחו משרד עורכי הדין עדי סדינסקי לוי, עורך דין ויינברגר ברטנטל ושות’ המייצגים במסגרת המחלקה הציבורית-פוליטית; מפלגות, גופים מנהליים ודואליים, מועמדים לרשויות מקומיות וחברי מועצה, נשלח מכתב התראה אל מר יצחק קשת, בדבר; ‘הפרעת בחירות ודרישת פיצויים לפי חוק לשון הרע, 1965 -התשכ”ה‘.

בשם מרשי, מר אריק מויאל, הריני לפנות אליך, כדלקמן; “מזה מספר ימים פונים למרשי תושבים שונים, אשר מספרים, כי במסגרת פגישות שקיימת עימם וכינוסים בהם השתתפו, הינך מפיץ שמועות שונות ומשונות אודות מרשי.

בין היתר, עולה, כי הינך (הכוונה למר קשת) מפיץ שמועות וטענות שקריות לפיהן, בין היתר, מרשי הכוונה מר מויאל) לא עבד בשרותי בטחון כללי ו/או פוטר על רקע אמינות ועל רקע מעילת כספים ו/או שמרשי הכניס את המועצה לגירעונות ו/או שכלל לא אישרת לפתוח את בית הספר ביישוב ללימודים ללא היתר בניה ו/או שמרשי התנהג באופן לא הולם כלפי עובדי המועצה וכיוצא באלה.

 קשת, מפיץ שמועות וטענות שקריות

לא זו אף זו, למרשי, הגיעו ידיעות, כי כינסת את עובדי המועצה ואמרת להם; “אם אני לא פה אתם לא פה”, קרי; ניצלת את תפקידך והכפשת את מרשי וטענת, כי ברגע שייכנס לתפקיד ראש המועצה, ייפטר את העובדים ובכך “רתמת” את העובדים בעל כורחם לקמפיין שלך תוך יצירת הפחדה, איום על פרנסתם של העובדים ובני משפחתם.

כאשר מרשי, פגש אותך באחד מימי השישי ב”סבתא עוגיה” בנוכחות אנשים נוספים, כאשר אימת אותך עם האמירה הזו, הודית בפניו בפה מלא, כי אכן עשית כך ואמרת זאת לעובדים.

לא למותר לציין, כי במעמד זה, ביקש מרשי, ממך שוב לחדול מאמירות פוגעניות אלו.

עורכי הדין עדי סדינסקי לוי, עורך דין ויינברגר ברטנטל ושות’ מחמירים את טענותיהם ומאשימים את מר יצחק קשת בכך; אף הגדלת ועשית ואמרת אישית לשני אנשים לפחות שכלל לא עבדתי 12.7.2018. ביום חמישי, כיועץ של שמעון פרס זכרו ברכה.

וכי שפוטרתי על רקע מעילת כספים על ידי מליאת הרשות המקומית (דבר שלא היה לא נברא, כל שכן, מנכל, זו מישרת אמון ואין צורך באישור מליאה לפיטורין) והרחבת אמירות שקריות ונבזיות בגנות מרשי לצורך הקטנתו והפיכתו למוקצה ובכך הגדלת את עצמך.

מרשי, מצר על העובדה שבחרת באסטרטגיה של הטלת רפש והפצת שקרים וכזבים שונים פילוג ושיסוי כחלק ממערך וניהול קמפיין הבחירות שלך, כקמפיין נגטיבי (שלילי) ואף יותר מכך, מרשי, מצר על כך שאת שקרים אלו, אתה מפיץ, חרף היכרותך עם מרשי והערכתך הרבה אליו לאורך עבודתכם המשותפת בעבר.

פועל יוצא מפעולות נבזיות, שקריות, ומכפישות אלו, קהל התומכים שלך, אשר ניזון מהמסרים אשר אתה מעביר, החל באופן שיטתי להמשיך להפיץ על מרשי את הדברים תוך שהם מאמינים לאמירות שלך, דבר אשר וגרם להטעיה ויצירת פילוג ושיסוי בקרב הציבור בחריש.

 קשת, מרשי, דורש את התנצלותך, המידית והפומבית

יובהר, כי דברים אלו, כמו גם דברים נוספים שנאמרו על ידך בהזדמנויות שונות ואשר קצרה היריעה מלהכיל, מהווים דברי בלע, ניסיון מובהק להטעיית הציבור ופגיעה בכוונת זדון במרשי וחמור מכך, דברים אלו נאמרו כאשר הינך מודע היטב לכך שטענותיך אינן נכונות ומטעות את הציבור.

דברים חמורים אלו, פגעו ופוגעים באופן חמור בשמו הטוב של מרשי מר אריק מויאל, ומוציאים דיבתו רעה, 9 – לחוק איסור לשון הרע, התשכ”ה 2– ו 1 והם עולים, כדי פרסום לשון הרע כהגדרתו בסעיפים  .) (להלן: “החוק” 1965

זאת ועוד, דברי השקר, כאמור, אשר חוטאים לפועלו רב השנים של מרשי  מר מויאל, עולים, כדי הפרעה בוטה ובלתי הוגנת לתעמולת הבחירות של מרשי מר מויאל ולפיכך, מהווים הפרה ברורה ובוטה של סעיף  (להלן: “חוק התעמולה“), הקבוע, כי: 1959– לחוק הבחירות (דרכי התעמולה), התשי”ט 13; “לא תהא תעמולת בחירות מטעם מפלגה או רשימת מועמדים אחת או למענה בצורה או בדרך שיש בהם משום הפרעה בלתי הוגנת של תעמולת בחירות מטעם מפלגה או רשימת מועמדים אחרת או למענה”(הדגשות אינן במקור, החתומים מטה).

לפיכך, הנך נדרש להפסיק לאלתר הוצאת דיבה ופרסום לשון הרע נגד מרשי מר מויאל. כמו כן, מרשי, דורש את התנצלותך, המידית והפומבית באותם הפורומים בהם פרסמת את דברי הכזב כאמור ו/או בכל מקום אחר שיהיה מקובל על דעתו של מרשי, לרבות קבוצות “קהילת חריש הבית שלי” ו”קהילת חריש” בפייסבוק וכן לפרסם הודעת התנצלות פומבית, אשר תפורסם על חשבונך בכלים שיקבע מרשי ובנוסח שיוסכם על מרשי.

שעות ממועד שליחת מכתבי זה, במידה שלא תפורסם התנצלות מיידית עד ליום חמישי (אמש) לחוק התעמולה בבחירות, ישקול מרשי מר מויאל, להגיש נגדך עתירה. ו/או להגיש נגדך תביעה בגין הפרעת בחירות לפי סעיף הוצאת דיבה, פרסום לשון הרע וכן בגין פגיעה בשמו הטוב של מר אריק מויאל.

ובכלל זה, דרישה לתשלום פיצוי בגין פרסום לשון הרע בכוונה לפגוע וכן בגין נזקים שנגרמו ₪ 100,000 ללא הוכחת נזק, בסך ו/או ייגרמו למרשי ו/או העשויים להיגרם להם בטווח הזמן הקרוב ו/או הרחוק ו/או פגיעה במוניטין ו/או כל פגיעה אחרת, כתוצאה מהתבטאויותיך. חתמו את מכתבם עורך דין עדי סדינסקי לוי, עורך דין ויינברגר ברטנטל ושות’.

 אין תגובה

חרף פניותנו אל המועמד לראשות חריש וראש המועצה/עירייה, מר יצחק קשת – לא נענו עד לרגע זה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן