
השנים הסוערות של עולם האופנה היו שנות השמונים ושנות התשעים. השנים היו מלאות ברוח נעורים, תעוזה ואף מרדנות. כולנו זוכרים את הלוגואים הגדולים, את שילובי הצבעים החזקים שלא קשורים אחד לשני, התכשיטים הגדולים, האיפור המנוגד ובעיקר את האווירה המחוספסת, המרדנית, שנים בהן האופנה הייתה צועקת, לא מתוכננת צעירה ונועזת.
■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.
חזרתן של שנות ה-80 וה-90, החלו כבר לפני שנים בקולקציות של המעצבים הגדולים כמו; מארק ג’ייקובס ו-גוצי’, מאז ועד הן היום משפיעות על קולקציות בכל עונה.
קולקציית הקפסולה ‘Blue & Yellow‘ עושה פלאשבק לשנות ה-80 וה-90, התקופה בה שילוב של אנרגיית נעורים ולוגואים גדולים ובולטים נכנסו לאופנת המיינסטרים.

‘Blue & Yellow‘ צהוב-כחול, הם צבעים שמושרשים היטב בהיסטוריה של המותג WRANGLER, הם הצבעים שסימלו את המותג באירועי ספורט – לוגו המותג בצהוב על גב ז’קט ואחורי מכנסי הג’ינס.
המותג ‘Blue & Yellow‘ צהוב-כחול, הינו בין 70 שנה אך צעיר באופיו. הקולקציה משלבת את סימן ההיכר W ואת הצבעים; כחול וצהוב אשר משדרים חופש מרחב ומגניבות ומאפיינים את רוח המותג, מסמלים את עברו הוותיק.
באביב-קיץ 2018, יוצאת אפנת הדנים של Wrangler, בהצהרת אופנה מחודשת, חזקה ואסתטית, שוברת מוסכמות ומשיקה קולקציה קפסולה ייחודית בצבעים; כחול וצהוב ‘Blue & Yellow‘ נועזים.
כמו בשנות השמונים והתשעים, הדומים לאופי הצעיר והמרדן של המותג באמצעות שימוש בבלוקים של צבעי כחול וצהוב וכן שימוש ב’סימן W’ בתוך ומחוץ לפרטי האופנה בפרטים הגדולים והקטנים כאחד.

קולקציית הקפסולה ‘Blue & Yellow‘ כוללת; חולצות ג’רזי, טי-שירטים, ז’קטים, מכנסיים קצרים ומכנסי ג’ינס לגברים ולנשים, במטרה לבלוט בקהל ולהראות את השפה הנועזת של Wrangler.
טווח מחירים; 139-599 ₪.
להשיג בחנות הדגל ב-גן שמואל ובוטיקים ברחבי הארץ.
Add Comment