
הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, פרסמה מידע רלוונטי ותזכורות לצרכנות בעת חירום (“מלחמת חרבות ברזל”). גם בתקופה מורכבת זו, אומרים ברשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, עומדים לשירות הצרכנים בישראל; המוקד הטלפוני של הרשות שיהיה פתוח עבורכם לייעוץ לגבי זכויותיכם הצרכניות ולהגשת תלונות.
■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל-כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.
לדברי אנשי הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, בעתות משבר ומלחמה כמו שאנו חווים עכשיו, המשק הישראלי נמצא בקשיים.
בגין המצב, כעת יש צורך בתמיכה במאבק המשותף ובמשק הישראלי ולכן, הורחבו ימי הפעילות של המוקד. ניתן ליצור עימנו קשר בימי ראשון-חמישי בין 9:00 ל-13:00 טל; 073-3717777
מנהל תחום דוברות, תקשורת, הסברה והדרכת קהילה עורך דין דודו אבן חן, מסר לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי עסקים רבים נאלצים לעבוד במתכונת מצומצמת או לסגור בשל גיוס למילואים, תקופת חירום או שיקולי בטיחות.
על ידי רכישה מעסקים ישראליים, מאיזור העוטף, אבל לא רק, נחזק את המשק הישראלי, ונעבור את התקופה הקשה הזו יחד.
להגשת תלונה; 073-3717777. כתובת מען למכתבים; בנין בית עופר, רח’ נחום חפצדי 5, ירושלים, מיקוד 9548401, פקס; 073-3717790.
מענה טלפוני מוקד הרשות, פועל בימים שני, שלישי ורביעי בין השעות 13:00-09:00 (ייתכנו שינויים בימי ושעות הפעילות – אנא התעדכנו באתר).
█ נתקל בקושי או אינך יכול למלא טופס הפניה באתר הרשות עובדי פניות הציבור, ישמחו לסייע לך
הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, הינה רשות פנים ממשלתית עצמאית, המשמשת כזרוע אכיפה עצמאית, בעלת מומחיות, המרכזת בלעדית;
- מתן הנחיות מחייבות של הממונה על הרשות להתנהגות נורמטיבית בקשר בין העוסק והצרכן.
- כל תהליכי האכיפה של הוראות חוק הגנת הצרכן.
- רגולציה בתחום הגנת הצרכן.
צרכנים, אתם מוזמנים לפנות במידה ונפגעו זכויותיכם הצרכניות ו/או נחשפתם להפרות צרכניות בניגוד לחוק הגנת הצרכן בין היתר במקרים הבאים;
הטעיה, הטעיה בפרסום, ניצול מצוקה והשפעה בלתי הוגנת, חיוב יתר או ללא הרשאה, הצגת מחיר וסימון מוצרים, אחריות ושירות, אי קבלת מידע ומסמכים מחייבים וביטול עסקה.
כדי שפנייתכם תטופל בצורה יעילה ומהירה, יש למלא באופן מדויק את פרטי הפנייה;
- שם מלא (ניתן להגיש את הפנייה גם בעילום שם).
- פרטי התקשרות (כתובת מגורים, כתובת דואר אלקטרוני וטלפון).
- פרטי העסקה: שם בית העסק, כתובת, מספר חברה פרטית (ח.פ.) או מספר עוסק מורשה (ע.מ.) או מספר עוסק פטור, מועד ביצוע העסקה, אופן ביצוע העסקה (האם העסקה בוצעה בטלפון, באינטרנט, בפני נותן השירות או מוכר המוצר וכיוצא באלה).
- מהות התלונה.
- לצרף מסמכים קשורים (רלוונטיים) כגון; חוזה העסקה, קבלות וחשבוניות, מכתבי פנייה לבית העסק, תמונות או כל חומר רלוונטי לנושא פנייתכם.
הערה: בטופס תמצאו שדות למילוי שאינם מסומנים כשדות חובה. שאלות אלה נועדו לצרכי מחקר והכוונת פעילות הרשות. לא יעשה שימוש בנתונים מלבד לצרכים אלה.
במידה והנך נתקל בקושי או אינך יכול למלא את טופס הפניה באתר הרשות – עובדי פניות הציבור אנשי הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, ישמחו לסייע לך למלא את הטופס.
◄ לחצו כאן לצורך הגשת טופס פנייה מקוון לרשות להגנת הצרכן.