חדשות בריאות כנסת ישראל לשון הרע מסעודה מרכלת פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

 צו זמני למניעת הטרדה מאיימת נגד יוספה ברק מטרידת דר’ אלרעי-פרייס

פרקליטות המדינה; "מעשיה השיטתיים של יוספה ברק, נועדו להטיל מורא ולהשפיע על עבודתה המקצועית של דר' אלרעי-פרייס וניכר, כי היא אינה בוחלת באמצעים גם כאשר מדובר בחציית גבולות מפורשת... ברק לא הסתפקה במאות הפרסומים אודות דר' אלרעי-פרייס, ופרסמה גם על בני משפחתה. מה שהוביל להגשת הבקשה הם כ-200 פרסומים כוזבים על בנה הקטין, כאילו לא היה לו "תו ירוק" בתוקף ובהמשך כאילו לא התחסן נגד קורונה...
0
0
שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור, משמאל, תובעת את לוביסטית בכנסת, מימין יועצת תקשורת יוספה ברק | צילום ארכיון | צילום רקע; pixabay.com© | עיבוד צילום: שולי סונגו©
יוספה ברק מול שרון אלרעי-פרייס

צו זמני למניעת הטרדה מאיימת נגד הגב’ יוספה ברק לוביסטית בכנסת ויועצת תקשורת, שהטרידה דר’ אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור ב’משרד הבריאות’ ואת בני משפחתה, ובהם בנה הקטין. הוצא אתמול (יום חמישי, ז’ בתמוז, תשפ”ב בבית משפט השלום בעיר תל אביב, במעמד צד אחד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

את הבקשה, הגישה עורכת דין דקלה בללתי מטעם פרקליטות מחוז תל אביב  (“אזרחי“), בשיתוף היחידה לאכיפה אזרחית בפרקליטות המדינה.

בבקשה, נטען, כי מעשיה השיטתיים של ברק, נועדו להטיל מורא ולהשפיע על עבודתה המקצועית של דר’ אלרעי-פרייס וניכר, כי היא אינה בוחלת באמצעים גם כאשר מדובר בחציית גבולות מפורשת.

עוד נטען, על ידי היחידה לאכיפה אזרחית בפרקליטות המדינה, כי ברק לא הסתפקה במאות הפרסומים אודות דר’ אלרעי-פרייס, ופרסמה גם על בני משפחתה.

מה שהוביל להגשת הבקשה הם כ-200 פרסומים כוזבים על בנה הקטין, כאילו לא היה לו “תו ירוק” בתוקף ובהמשך כאילו לא התחסן נגד קורונה, פרסומים כוזבים שבגינם יוספה ברק, אף נתבעת.

כפי שדיווחנו בעבר המדינה, הדגישה, כי הסתה אישית נגד עובד מדינה תוך שימוש בילדיו הקטינים, חשיפת פרטים מזהים ואישיים על בני משפחתו, תוך ניסיון לפגוע בתפקידו, אין כלום בינה לבין ביקורת לגיטימית כלפי עובד המדינה.

מטעם דוברת מחוז תל אביב, באגף דוברות הסברה ותקשורת של משרד המשפטים, עורכת דין הילה ימיני, מוסיפה לאתר כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי היחידה לאכיפה אזרחית בפרקליטות המדינה, ביקשה בין היתר;

  • לאסור לפרסם (באמצעותה או באמצעות אחרים) בדף הטוויטר שלה או דף הפייסבוק שלה או בכל מדיה אחרת המופנים לבני משפחתה של המבקשת ו/או העושים שימוש בפרטיהם ובפרט פרסומים העוסקים בבנה של המבקשת ג***’ לפיהם לא היה לו “תו ירוק” תקף ו/או לא התחסן בהתאם להנחיות משרד הבריאות ו/או כל פרסום אחר הנוגע לבנה של המבקשת (להלן: “הפרסומים“).
  • להימנע מלהוסיף ולהפיץ את הפרסומים הללו בעתיד (בין אם באמצעותה ובין אם באמצעות אחרים) בכל דרך שהיא.
  • בנוסף, מתבקש בית המשפט הנכבד להורות למשיבה להסיר לאלתר מדף הפייסבוק שלה ו/או מחשבון הטוויטר שלה ו/או מכל רשת חברתית אחרת את הפרסומים בהם מאוזכר בדרך כזו או אחרת בנה ג*** ובני משפחתה של המבקשת לרבות פרטים מזהים אודותיהם וכן פרטי מוסדות הלימודים בהם לומדים.
  • לאסור על הטלת איומים על המבקשת ו/או על מי מבני משפחתה ו/או על כל אדם אחר הקרוב לה;
  • לאסור על יצירת קשר עם המבקשת ו/או עם מי מבני משפחתה ו/או עם כל אדם אחר הקרוב לה, בין בעל פה ובין בכתב, במישרין או באמצעות אחר מטעמה, או בכל אמצעי אחר, ובכלל זה באמצעות משלוח הודעות דואר אלקטרוני, מסרונים ובכל דרך אחרת;

הדיון במעמד שני הצדדים, יתקיים ב-12 ביולי שנה זו. בתגובה כתבה הבוקר, הגב’ יוספה ברק בדף הפייסבוק שלה; “פיפל, עכשיו בית המשפט, ישמע ויראה. יהיה פרוטוקול קשה. מבטיחה. אקרקס אותם. מדראנו“.

אל הבקשה למתן צו זמני למניעת הטרדה מאיימת נגד יוספה ברק שהטרידה דר’ אלרעי-פרייס.

אל; כתב התביעה דר’ אלרעי-פרייס נגד הגב’ יוספה ברק-טמיר 25-01-22.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן