בעולם חדשות

צורת כדור הארץ – פרס למחקרי Dakila Research

נשיא ארגון Dakila Research', מר אורנדיר פרננדש דה אוליביירה; "נשיא ארגון Dakila Research, על מחקרים מדעיים; "הציונים לשבח שניתנו מהווים ניצחון לא רק של החוקרים והמדענים שהשתתפו בניסויים, אלא גם של האנושות כולה.....מטרת המחקר שלנו, הייתה לחקור את חוסר העקביות שמציג המדע בקשר ל'צורת כדור הארץ' והתוצאה שינתה את התזה שהיא כדורית...".
0
0

האסיפה המחוקקת של מדינת מאטו גרוסו דו סול (MS) ברזיל, הגובלת גם עם פרגוואי ובוליביה, קיבלה באוקטובר, שנה זו, החלטה שמביעה איחולים לארגון הברזילאי Dakila Research” שייצג אותו הנשיא שלו אורנדיר פרננדש דה אוליביירה, כהכרה בחשיבות של המחקרים המדעיים שנערכו בתחומי ידע שונים, כגון; מתמטיקה, פיזיקה, פיזיקה קוואנטית, אסטרונומיה וגיאוגרפיה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בין המחקרים, הובלטו תגליות מהזמן האחרון על ‘צורת כדור הארץ’ שמדגישות, כי היא לא כדורית – אלא שטוחה ב-ימים וקמורה ב-יבשות.

החוקרים של Dakila על צורת כדור הארץ | צילום באדיבות: GlobeNewswire | עיבוד צילום: שולי סונגו
החוקרים של Dakila

חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire מרשתות ההפצה של חדשות הגדולות בעולם, אשר דיווחה על כך, מוסיפה, כי מאותן סיבות, החוקרים של Dakila, קיבלו לפני כחצי שנה (יוני 18), מטעם האיגוד הבין לאומי הברזילאי של כוחות שלום (UN), ב-עיריית סאו פאולו (SP) את מדליית ההצטיינות של הצ’יף קרלוס מסדו אדלברטו איסולה הקרויה; “גיבורי מלחמת ששת הימים“.

לדברי נשיא ארגון Dakila Research, מר אורנדיר פרננדש דה אוליביירה, הציונים לשבח שניתנו מהווים ניצחון לא רק של החוקרים והמדענים שהשתתפו בניסויים, אלא גם של האנושות כולה.

“מטרת המחקר שלנו, הייתה לחקור את חוסר העקביות שמציג המדע בקשר ל‘צורת כדור הארץ’ והתוצאה שינתה את התזה שהיא כדורית” – אומר דה אוליביירה.

Dakila Research התפרסם בכל העולם, אחרי פרסום הסרט; “כדור הארץ הקמור: הסרט הדוקומנטרי“, שזמין באתר convexearth.org ב-13 שפות.

█ החוקרים של Dakila, חוקרים את חוסר העקביות שמציג המדע בקשר ל-שמש וה-ירח.

הסרט, מציג מחקרים שמוכיחים את הקמירות של כדור הארץ. מחקרים שהתבצעו במשך יותר משבע שנים בחלקים שונים של העולם, וסייעו להם מוסדות ממשלתיים ואנשי מקצוע ממגזרים שונים בברזיל וגם ממדינות אחרות, כגון; אסטרונומים, קרטוגרפים, גיאולוגים, מודדים ומהנדסים אזרחיים.

באמצעות הציוד הכי מתקדם, נערכו 7 ניסויים: גיאודזי, שכלל מדידת שני בניינים ממרחקים גדולים, שניהם נמצאים בגובה פני הים; ניסוי לייזר, כדי לוודא את השטיחות של המים; שיטוח של המים; עיוותים אופטיים שקשורים לתהליכים משקפים; ניסוי בסירה באופק; ניסויים של כוח המשיכה ושל גופים שמימיים.

עכשיו החוקרים של Dakila, חוקרים את חוסר העקביות שמציג המדע בקשר ל-שמש וה-ירח.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן