חדרה חדשות מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ משה נעים פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

צבי גנדלמן נאשם בפלילים, ממשיך לבזבז כספי הציבור בשיא חוצפתו

במאמר המרכזי בחוברת של "דה מרקר" על ראש העיר ועיריית חדרה שהופצה בדפוס ובאינטרנט, נכתב; "העיר חדרה, הפכה בשנים האחרונות שם נרדף לאיכות חיים, סביבה ירוקה, חיי קהילה וחינוך מגוון ומעולה לילדים ולבני נוער המתגוררים בה. מי שמוביל את המהפכה התדמיתית אותה עוברת חדרה הוא ראש העיר צביקה גנדלמן, היושב על כיסא העירייה מאז שנת 2013" ◄ מעיון חטוּף בחוברת שיר ההלל לגנדלמן והעיר חדרה, הבנתי מיד, כי כל התכניות של גנדלמן באשר לעתיד העיר חסרת המזל, עדיין לוטות בערפל ובעיקר פיח ב-עיר ("עלאק") האנרגיה.
0
0
צבי גנדלמן, ראש עיריית חדרה, המואשם בעבירות מרמה והפרת אמונים ברקע: בניין עיריית חדרה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
צבי גנדלמן, נאשם

יש בטבע בעלי חיים שהנשק היחיד שלהם הוא צחנתם איני יכול להיפרד מן המחשבה, כי מיודענו צבי גנדלמן, ראש עיריית חֲדֵרָה, מדיף ריח של צחנת שחיתות מתוך כך הוא מואשם בקבלת דבר במרמה והפרת אמונים, מידע כוזב או פלט כוזב, קבלת דבר במרמה, ושיבוש מהלכי משפט. האשמות חמורות. אבל גנדלמן, בשלו ממשיך לשרוק בדרך לבית המשפט.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

האיש, החצוּף הזה, כנראה, לא למד לקח ממעצרו בגין העבירות המתוארות נגדו, לא למד לקח מהמלצת הפרקליטות להעמידו לדין, כפוף לשימוע, ולא מהגשת כתב אישום נגדו בשבוע שעבר.

השבוע, חטא האיש גנדלמן, בפעם נוספת בשיא החוצפה של נאשם בפלילים במתן חסות להוצאת חוברת על חשבון כספי הציבור, המהללת ומפארת את פועלו וחזונו בעיר חֲדֵרָה.

עיתון “הארץ” ושלוחותיו במקרה דנן “דה מרקר” פרסמו מוסף של 10 ערים שעתידם לפניהם… מקומה של העיר חדרה, לא נפקד. למה לא? כסף מדבר.

כמובן שלא מדובר בתחקיר עיתונאי, על תפקודם של ראשי הערים, כמו שעיתון “הארץ” יודע לעשות וטוב, אלא רק מוסף תוכן שיווק מובהק וריווחי.

חדרה עיר עם אנרגיה” אותה סיסמא ריקה מתוכן ואנרגיה, שבמיתוגה בשנים האחרונות “הושקו / בוזבזו” מאות אלפי שקלים שירדו לתחתית נחל חדרה.

הפעם בחרה העירייה גם במספר גורמים כלכליים מקומיים תמימים ש”אצוּ – גצוּ” לפאר את שם עסקם, עירם חדרה והעומד בראשה במוסף הפרסומי, התמים, לכאורה.

אי אפשר להתעלם מן העיתוי הממוזל שבו פורסמה החוברת המטעה הזו, לכאורה, על חלק מקוראיה תושבי העיר חֲדֵרָה.

האיש הזה צבי גנדלמן, בשביל חלקכם “ראש העיר” שכבר מזמן היה צריך להיות מסוּלק ממשרדי עיריית חדרה זוכה לעוד כמה ימי חסד…

האיש גנדלמן, שאך לפני כשבוע, הואשם ב – קבלת דבר במרמה והפרת אמונים, מידע כוזב או פלט כוזב, קבלת דבר במרמה, ושיבוש מהלכי משפט, אינו מתבייש וממשיך במעלליו הפלילים שמפיצים צחנה של שחיתות.

האיש הזה צבי גנדלמן, בשביל חלקכם “ראש העיר” שכבר מזמן היה צריך להיות מסוּלק ממשרדי עיריית חדרה זוכה לעוד כמה ימי חסד;

על פי החלטת היועץ המשפטי לממשלה, דר’ אביחי מנדלבליט (“החלטת הוועדה לבחינת השעיה, תתקבל בתוך 30 ימים מיום שהוגשה לה בקשת היועץ המשפטי לממשלה“).

שער החוברת על חשבון כספי הציבור, עליה נתן חסותו צבי גנדלמן, ראש עיריית חֲדֵרָה, המהללת ומפארת את פועלו וחזונו בעיר | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
שער חוברת חדרה

למרות כל זאת האיש גנדלמן, מגייס לו קמפיין לשיפור תדמיתו, חרף החרב שתלויה מעל ראשו ומאיימת לקצץ את ימיו כראש עיר ולהפוך אותו במידה ויורשע לאסיר ולעוד תמונה תלויה באחד הקירות של חדר הישיבות של מועצת העיר חדרה.

חֲדֵרָה, הוקמה כמושבה על ידי אנשי העלייה הראשונה ב-1891 והוכרזה כעיר בשנת 1952.

במאמר המרכזי, בחוברת שהופצה בדפוס ובאינטרנט, נאמר, כי; “העיר חדרה הפכה בשנים האחרונות שם נרדף לאיכות חיים, סביבה ירוקה, חיי קהילה וחינוך מגוון ומעולה לילדים ולבני נוער המתגוררים בה.

מי שמוביל את המהפכה התדמיתית אותה עוברת חדרה הוא ראש העיר צביקה גנדלמן, היושב על כיסא ראש העירייה מאז שנת 2013“. סוף ציטוט.

אין לי מושג אם גם האיש גנדלמן, גר באותה העיר בה נולדתי כותב שורות אלו (גנדלמן, נולד בטבריה)

נקרעתי מצחוק. פיפי… סיימתי ב.. בכי, זו חֲדֵרָה שלי, כיום?, אני ממש לא מכיר אותה, גם לא מזהה אותה, אולי ממרומי גילי הנושק ל-70, בדיקת העיניים האחרונה שלי 6:6 היא רק אשליה אופטית?.

אין לי כל מושג מאין שאב כותב המאמר בחוברת חדרה של “דה מרקר/”הארץ” המתקרא יובל גמליאל, את התיאורים הצבעוניים והמחמיאים הללו על העיר והעומד בראשה, פיפי, כבר אמרתי?.

המוצאים לאור של החוברת הפרסומית והמלקקת עבוּר תמורה הולמת, הדגישו אומנם רק בשורה אחת בתחתית הדף של עמוד 3, כי אינם אחראים לתוכן של המודעות והכתבות השיווקיות.

זאת ועוד; באותה הודעה, מודגש, כי אין לראות במאמרים ובמודעות המלצה מסוג כל שהוא ומתנער מאחריות כל שהיא לחומר שפרסם עבור עירית חדרה.

מעיון חטוּף בחוברת שיר ההלל לגנדלמן והעיר חדרה, הבנתי מיד, כי כל התכניות של גנדלמן באשר לעתיד העיר חסרת המזל, עדיין לוטות בערפל ובעיקר פיח ב-עיר (“עלאק“) האנרגיה.

לפי מיטב ידיעתי על טעויות משלמים. מר גנדלמן, תשלם ולך אל בית כלא… או בקיצור; לך הביתה…

מה מסתתר מאחורי מתן חסות עיריית חדרה לחוברת יקרה זו? התשובה פשוטה, עד כמה שבינתי משגת; הכנה להופעתו בפני ‘הוועדה של משרד הפנים לקבלת תואר של עיר איתנה‘ שבה יוכח, כי עיריית חדרה בראשותו עומדת ב-תבחינים כספיים ומנהליים שהוגדרו על-ידי משרד הפנים ואשר מאפיינים יציבות תפקודית.

אם כך, יהיו פני הדברים, ינסה הנאשם גנדלמן, להסביר ל‘וועדה לבחינת השעיית ראשי רשויותכפי שקבע היועץ המשפטי לממשלה, למה אין לסלקו מיד מן התפקיד כראש עיר וממועצת העיר חדרה.

על דרישתו של היועץ המשפטי לממשלה, דר’ אביחי מנדלבליט, ל-וועדה לבחינת השעיית ראשי רשויות להשעייתו של גנדלמן, עקב הגשתו של כתב האישום, המייחס לו שורה של עבירות מתמשכות, שנעשו כולן במהלך כהונתו הציבורית ובזיקה מובהקת אליה.

אם יגיע להישג שכזה, יקל עליו להסביר גם לבית המשפט המחוזי בחיפה, כמה הוא “נקי כפיים” אשר טעה בפרשה ואף למעשה, הודה במחדליו בעבר ברוח הדברים הללו; “בהחלט, כן! כמו כולם, יש קצת קמצוץ של עבירה במעשי… רק מי שעושה, טועה“.

לפי מיטב ידיעתי על טעויות משלמים. מר גנדלמן, תשלם ולך אל בית כלא…או בקיצור; לך הביתה.

  • הכותב משה נעים, עיתונאי. בעל אתר כאן ישראל (לשעבר כאן נעים) https://kanisrael.co.il/.

הובא באדיבות אתר העיר NEWS. מערכת “העיר NEWS” מבהירה, כי אין בפרסום טור זה, תמיכה ואו הבעת דעתה ואף היא אינה אחראית על תוכן הדברים.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן