חדשות בריאות

פרופ’ אריאל רוגין מונה מנהל המערך הקרדיולוגי ב’הלל יפה’

פרופ' רוגין, שהחליף את פרופ' אברהם שוטן אשר פרש לגמלאות, הוא תושב זכרון יעקב, נשוי + 3 ילדים ונחשב מומחה בטיפול בהיצרויות וחסימות בעורקי הלב, בעיקר בחולים בסיכון גבוה וחולים בזמן התקף לב ◄פרופ' רוגין, מציין: "שילוב של צוות מקצועי ומיומן כמו שיש היום בהלל יפה, יחד עם תשתיות חדשות וציוד רפואי מתקדם, יאפשרו לנו לקדם את מערך הלב בהלל יפה ולהפכו לאחד המרכזים המובילים בישראל".
0
0
פרופ' אריאל רוגין, מנהל מערך הלב במרכז הרפואי הלל יפה-חדרה | צילום: דפנה נבו | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
פרופ’ אריאל רוגין, מנהל מערך הלב הלל יפה

פרופ’ אריאל רוגין, הוא המנהל החדש של מערך הלב במרכז הרפואי הלל יפה-חדרה החל מחודש זה. פרופ’ רוגין, נחשב מומחה בקרדיולוגיה מן המובילים בישראל ובעל שם עולמי בתחומי מחקר שונים ב’קרדיולוגיה התערבותית’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

פרופ’ רוגין, שהחליף את פרופ’ אברהם שוטן אשר פרש לגמלאות, הוא תושב זכרון יעקב, נשוי + 3 ילדים.

פרופ’ רוגין, נחשב, בעל ניסיון רב ורזומה מרשים ביותר; סיים לימודי רפואה ב‘טכניון’ בהצטיינות, התמחה ב‘רפואה פנימית’ וב-קרדיולוגיה, השתלם ב‘קרדיולוגיה התערבותית’ ב‘מרכז הרפואי ג’ונס הופקינס’ שבעיר הגדולה בולטימור (Baltimore) במדינת מרילנד, ארצות הברית.

פרופ’ רוגין, הוא גם בעל תואר דוקטור ב-מדעי הרפואה PhD בנושא; ‘צמיחת מעקפים טבעיים של כלי דם’.

פרופ’ אריאל רוגין, הינו מומחה בטיפול בהיצרויות וחסימות בעורקי הלב, בעיקר ב-חולים בסיכון גבוה וחולים בזמן התקף לב.

הוא פרסם מעל ל- 200 מאמרים אקדמיים, היה שותף לכתיבת ספרים בתחום הקרדיולוגיה וזכה במגוון מענקי מחקר ופרסים יוקרתיים בתחום זה.

█ פרופ’ אריאל רוגין; “לקדם את מערך הלב הלל יפה ולהפכו לאחד המרכזים המובילים בישראל…”

דוברת המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה, הגב’ דפנה נבו, הוסיפה ומסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; בשנים האחרונות כיהן כמנהל ‘היחידה לקרדיולוגיה פולשנית’ ב’הקריה הרפואית רמב”ם‘ שבעיר חיפה.

הן בין תכניותיו הראשונות של פרופ’ רוגין, להרחבת השירותים הניתנים ב‘מערך הלב’ מה שיתאפשר לאור “מתיחת פנים” משמעותית הנעשית בימים אלו.

מהמרכז הרפואי הלל יפה חדרה, נמסר, כי במסגרתה עתידים להיבנות 2 חדרי צינתורים חדישים וכן בינוי מחודש של המחלקה.

פרופ’ רוגין, מציין: “שילוב של צוות מקצועי ומיומן כמו שיש היום בהלל יפה, יחד עם תשתיות חדשות וציוד רפואי מתקדם, יאפשרו לנו לקדם את מערך הלב בהלל יפה ולהפכו לאחד המרכזים המובילים בישראל“.

מנהל המרכז הרפואי הלל יפה חדרה, דר’ מיקי דודקביץ; “נוכחות של קרדיולוג מוביל ומנהיג בדמותו של פרופ’ אריאל רוגין, משמעותית לבית החולים ואני מברך אותו על הצטרפותו.

אני סמוך ובטוח, כי הרוח החיובית, הניסיון והמקצועיות שלו יתרמו לקידום המערך הקרדיולוגי בבית החולים ויאפשרו לנו להמשיך ולהעניק למטופלנו את השירות הטוב והאיכותי ביותר”. אמר מנהל הלל יפה, דר’ דודקביץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן