אוכל נעים | Foods חדשות פסטה | Pasta צרכנות

פסטה ריקו, תייבא לישראל את מותג רוטבי העגבניות האיטלקי אנטונלה

מותג הפרימיום, הכולל מגוון רטבים ומוצרי בסיס מעגבניות איכותיות הגדלות באי סרדיניה ללא שימוש בחומרי הדברה, יימכר לראשונה ברשת חנויות הנוחות AM-PM של דור-אלון ◄ מנכל חברת פסטה ריקו, מר שי אלון; "אנו שמחים להרחיב את סל המוצרים היבש שלנו. הסל כולל; ריזוטו זני, עוגיות איטלקיות משובחות, טונה, אנשובי, מגוון קמחים ועוד. אנו רואים עלייה בצריכה של מוצרי פרמיום, מתוך רצון לחוות אוכל טעים, מזין ובריא".
0
0

פסטה ריקו, המותג המוביל באיטליה בתחום רוטבי העגבניות מגיע לישראל של החברה המתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית, בבעלות שי אלון, גיל בן-דב וחברת ‘תנובה’ תחל לייבא לראשונה לישראל את מותג הפרמיום האיטלקי Antonella.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מוצרי החברה, כוללים מגוון רטבים ומוצרי בסיס מעגבניות איכותיות וטעימות שמגיעות היישר מסרדיניה, בהם;

  • עגבניות קוביות (מארז שלישייה), פסאטה – עגבניות חתוכות דק, פולפה.
  • עגבניות חתוכות דק המתאימות גם כרוטב לפיצה, רוטב לפסטה עשוי מעגבניות מתוקות, רוטב ארביאטה.
  • רוטב עגבניות פיקנטי איכותי לפסטה וניוקי ושני רוטבי שקשוקה – רוטב בסיס ורוטב חריף.

המוצרים, ישווקו לראשונה ב‘רשת דור אלון’ אשר תמכור את המוצרים ב‘רשת AM-PMוכן, במעדניות וקצביות מובחרות וחנויות פרימיום ברחבי הארץ.

מנכל חברת פסטה ריקו, מר שי אלון, אינו מסתיר את שביעות רצונו; “אנו שמחים להרחיב את סל המוצרים היבש שלנו. הסל, כולל; ריזוטו זני, עוגיות איטלקיות משובחות, טונה, אנשובי, מגוון קמחים ועוד, הנמכרים תחת מותג ‘פסטה ריקו’ ולצרף אליו את מוצרי המותג האיטלקי המובחר של אנטונלה.

אנו רואים עלייה בצריכה של מוצרי פרמיום, מתוך רצון לחוות אוכל טעים, מזין ובריא”.

“פסטה ריקו” העגבניות העסיסיות של אנטונלה

מטעם מנהלת יחסי ציבורשל חברת “פסטה ריקו” הגב’ מירב בורמד יחסי ציבור – אסטרטגיה שיווקית – ייעוץ תקשורתי – דוברות, נמסר לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי אנטונלה (Antonella) נחשב למותג המוביל בארץ המגף (איטליה) בתחום רוטבי העגבניות. מגדלת ומבקבקת את העגבניות שלה ב‘אי סרדיניה’ האיטלקי למעלה מ-40 שנה.

העגבניות העסיסיות של אנטונלה נותנות טעימה מהשמש האיטלקית והאדמה הסרדינית מטפחת עגבנייה מתוקה, ללא שימוש ב-חומרי הדברה.

עגבניות אנטונלה, גדלות על פי משמעת קפדנית של ייצור משולב המגביל את השימוש במוצרי הגנת הצומח, כדי להבטיח ולכבד את המוצר האיכותי ובריאות הצרכן.

העגבניות עוברות “עיבוד חי” לאחר שנאספו מהשדות הן מועברות מיד מהשדה למפעל, שם הן מעובדות ונארזות תוך מספר שעות, תוך שמירה על הטעם ועל המאפיינים התזונתיים של הפרי הטרי.

“פסטה ריקו” מתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית

פטה ריקו Logo Riccoבכפר קטן וטובל בכרמים בשם צ’אזנו, לא רחוק מהעיר רומא, חיה משפחת בנדטי האיטלקית, שמכינה פסטה טרייה כבר דורי דורות.

המתכונים המסורתיים שעברו מאב לבן, החומרים הטריים והאיכותיים, התשוקה והאהבה הגדולה ל’פסטה‘ הפכו את המפעל המשפחתי הקטן לשם דבר בכל רחבי איטליה.

שי אלון, הגיע אל איטליה עם אותה תשוקה לפסטה טובה. אחרי תקופה של חיפושים הוא הגיע לכפר צ’אזנו והחל לעבוד כפועל פשוט במפעל הפסטה. אולם עד מהרה התיידד עם הבנדטים, הוכנס לביתם וזכה ללמוד מפיהם את המתכונים, השיטות וסודות הפסטה המושלמת.

כשחזר לארץ, הביא איתו את המתכונים, את החומרים ובעיקר – את האהבה הגדולה לפסטה. כך נולדה פסטה ריקו, שהטעם המשובח והמיוחד שלה, הטריות, הקמח העשיר בחלבונים והמרקם המעולה, הפכו אותה למנת חובה בריאה, עשירה וקלה להכנה במסעדות שף, במעדניות ובבתים בכל רחבי הארץ.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן