בית נעים חדשות מסחר | תעשייה צרכנות

פותח סתימות לטיפול בצנרת ניקוז WOW ברשת רמי לוי – הציבור מוזהר

כל המחזיק או מתעתד להשתמש במוצר פותח סתימות בצנרת ניקוז בשם; WOW, 1 ליטר, ברקוד: 7290016255324, המשווק ברשת רמי לוי, מתבקש להימנע מרכישתו ו/או להפסיק את השימוש בו ומוזמן לפנות למקום הרכישה, לצורך החזרתו ◄ מנגנון סגירה שלו אינו תקין, עלול לגרום לזליגת חומר מסוכן, מחוץ למיכל. תכולת המוצר, עלוּלה לבוא במגע עם העור והעיניים ולגרום לגירוי ואף כוויה ובנוסף להכתים משטחים.
0
0

פותח סתימות בצנרת ניקוז בשם; WOW, 1 ליטר, ברקוד: 7290016255324, המשווק בחנויות הרשת “רמי לוי שיווק השקמה” מסוּכן לציבור – כך קובע היום (חמישי, י”ד בכסלו התשפ”ב) הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה, המבקש להביא לידיעת הציבור את הודעת חברת סאסא טק, ח.פ 570036921, הקוראת לציבור הצרכנים לבדוק את אטימות האריזה במוצר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

קריאת אזהרה זו להסב את תשומת לב הציבור הרחב, לבדוק את אטימות האריזה במוצר, באה לאחר קריאת חברת חברת סאסא טק, לאחר שנמצאו בשווקים מספר יחידות של בקבוקים בעלי מנגנון סגירה לא תקין.

המוצר פותח סתימות ב-צנרת ניקוז בשם; WOW, 1 ליטר, ברקוד; 7290016255324על ידי חברת סאסא טק, הורד מן המדפים בכורח הנסיבות ברשתות השיווק של רשת “רמי לוי שיווק השקמה.

מבדיקה שנערכה מטעם הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה באמצעות ‘מכון התקנים‘ נמצא, כי המוצר ‘פותח סתימות בצנרת ניקוז WOW’ המכיל 1 ליטר, כלל אינו מתאים לחלק מסעיפי התקן הישראלי הרשמי החל עלי; ת”י 2250  חלק 1 – פותח סתימות בצנרת ניקוז, כדלקמן;

 הסיכון; מנגנון סגירה אשר אינו תקין, עלול לגרום לזליגת חומר מסוכן, מחוץ למיכל. כאשר תכולת המוצר, עלוּלה לבוא במגע עם העור והעיניים ולגרום לגירוי ואף כוויה ובנוסף להכתים משטחים.

 פעולה נדרשת; כל המחזיק במוצר, הסבור, כי מנגנון הסגירה ואטימות האריזה אינם תקינים, מוזמן לפנות לחברת סאסא טק בכתובת; קיבוץ סאסא ד.נ. מרום הגליל 1387000, דואר אלקטרוני; sasatech@sasatech.co.il, טלפון; 046987720.

ההודעה מפורסמת בתאום עם מנהל מינהל תקינה והממונה על התקינה המהנדס איגור דוסקלוביץ.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן