כסף מדבר פלילים

פאב הבורסה ונאשמים נוספים מואשמים שהעלימו מיליוני ₪

כתב האישום הוגש נגד מועדון פאב הבורסה וגם; שי לי אבנבך, מיכאל אבנבח, מרדן אבנבח, צבי שגיב ורם זלזניק, הנאשמים, כל אחד לפי חלקו בכתב האישום, בהשמטת הכנסה מדוח במזיד ובכוונה להתחמק מתשלום מס, שימוש במרמה ערמה ותחבולה, הכנה וקיום של פנקסי חשבונות כוזבים וכן עבירות מס נוספות וכן זיוף מסמך והשמדת ראיה.
0
0
מועדון פאב הבורסה ונאשמים נוספים מואשמים שהעלימו מיליוני ₪ | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מועדון פאב הבורסה מבחוץ | צילום: גוגל| עיבוד צילום: שולי סונגו ©

עכשיו זה רשמי. מדינת ישראל באמצעות פרקליטות מחוז תל-אביב (מיסוי וכלכלה) נגד מועדון פאב הבורסה בע”מ מרח’ טברסקי 6, תל-אביב. הגישה היום (שלישי, ד’ בחשוון תשע”ח) אל בית משפט השלום בעיר תל אביב, כתב אישום כנגד מועדון פאב הבורסה בעירבון מוגבל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

כתב האישום, הוגש גם כנגד; שי לי אבנבך, מיכאל אבנבח, מרדן אבנבח, צבי שגיב ורם זלזניק, הנאשמים, כל אחד לפי חלקו בכתב האישום, ב-השמטת הכנסה מדוח במזיד ובכוונה להתחמק מתשלום מס, שימוש במרמה ערמה ותחבולה, הכנה וקיום של פנקסי חשבונות כוזבים וכן עבירות מס נוספות וכן זיוף מסמך והשמדת ראיה.

מכתב אישום, עולה, כי בשנים; 2013-2006, הפיק ‘מועדון פאב הבורסה’ הכנסות בסך מיליוני שקלים, אשר היקפם אינו ידוע במדויק עד היום, אולם ברור, כי נבעו ממכירת כרטיסי כניסה למועדון, מהשכרת חדרים במועדון ללקוחות שביקשו לקבל שירותים פרטיים מהחשפניות, ממכירת מזון ושתייה, מעמלה שהתקבלה משירותים של כספומט, מממכר סיגריות ותשלומים שהתקבלו מ‘חשפניות’ עבור הזכות לעבוד במועדון.

באותה תקופה “מועדון פאב הבורסה” וכן הנאשמים; שי לי אבנבך, מיכאל אבנבח, מרדן אבנבח, פעלו במרמה במטרה להתחמק ממס בו היה חייב המועדון בכך שניהלו את כלל הפעילות במועדון במזומן, לא ערכו תיעוד חשבונאי כנדרש ביחס לחלק ניכר מן ההכנסות ואף העבירו אל רואי החשבון שהכינו את דוחות המס רק תיעוד חשבונאי חלקי.

█ צבי שגיב, זייף חתימתו של זלזניק על הדוחות לפקיד השומה במטרה לסייע להתחמק מתשלום מס על הכנסות המועדון

דוברת  מחוז מרכז של משרד המשפטים | עורכת דין הגב’ רוני ליבנה, מסרה לפורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה‘ כי; על פי כתב האישום, במעשים אלו, הביאו לכך שדוחות המס, שהוגשו לפקיד השומה לא כללו את מלוא הכנסות המועדון. 

בנוסף הוגשו דוחות כוזבים על הכנסות מועדון פאב הבורסה על שמו של רם ז’לזניק, הרשום כבעל המועדון, החל משנת 2009. בכך נטען, השמיטו הנאשמים הכנסות מהדוחות שהגישו אל פקיד השומה, בסכום של מאות אלפי שקלים בכל שנה, ובסך הכל מיליוני שקלים.

עוד על פי כתב האישום, צבי שגיב, זייף את חתימתו של זלזניק על הדוחות לפקיד השומה וזאת במטרה לסייע להתחמק מתשלום מס על הכנסות המועדון ובמטרה לרמות את רשויות המס.

בנוסף, מיכאל אבנבח, נאשם בהשמדת ראיה, מאחר וב-10 הזדמנויות לפחות לקח שקיות ובהן דפים עליהם נרשמו סכומי הזמנות של לקוחות וכן סרטי קופה והשליך אותן בנפרד אל פחי זבל ציבוריים שונים.

זאת, במטרה להשמיד מסמכים הדרושים להליך שיפוטי מתוך כוונה למנוע את השימוש בהם, ובכוונה לסייע להתחמק מתשלום המס.

התיק נחקר על ידי פקיד שומה חקירות בעיר תל אביב ברשות המסים. התיק מנוהל בידי עורך דין אילן רוטביין מטעם פרקליטות מיסוי וכלכלה.

אל כתב אישום נגד מועדון הבורסה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן