דילוג לתוכן
חדשות ישראל מיוחדי כאן ישראל קהילה

עמותת בית לחם יהודה – מי מציל את התינוקות הרעבים?

עמותת בית לחם יהודה, המחלקת מזון לכ-100,000 אנשים בחודש, שהשיקה השבוע, קמפיין בערוצי דיגיטל ארציים וברשתות החברתיות לגיוס תרומות לתמ"ל - 'תרכובות מזון לתינוקות'. הקמפיין "מצילים תינוקות רעבים" כולל סרטונים שצולמו ב'מצלמה נסתרת' ומראים את התגובות של קונים בסופרמרקט לילדה חסרת אונים שאימא שלה שלחה אותה לקנות קופסת מטרנה לאחותה אך אין לה מספיק כסף ◄לתרומות וסיוע; 03-6281155.
0
0
מלכה אלבז, מנכ"לית בית לחם יהודה, צילום: יובל יוסף ברקע: תינוק חסר ישע רעב | עיבוד: Photolab | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מלכה אלבז

“מדובר בתינוקות חסרי ישע שחלקם חייבים תזונה מיוחדת וכאשר המחירים כל כך גבוהים, ההוצאה עבור כ-5 קופסאות בחודש, יכולה להיות בין 230 ל-390 ש”ח. המשפחות העניות קורסות ולא יכולות לעמוד בהוצאה כזאת. ומלבד כסף לאוכל צריך להוסיף הוצאות עבור טיטולים, מגבונים ועוד…”  כך אמרה מלכה אלבז, מנכ”לית עמותת בית לחם יהודה.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עולה, כי בחודשיים האחרונים, מובילה עמותת בית לחם יהודה מאבק נגד עליית מחירי תמ”ל (תרכובות מזון לתינוקות) ויצאה בקריאה לממשלה ולחברי הכנסת, כי הגיע הזמן לדאוג לתינוקות הרעבים, לחוקק חוק לסבסוד התמ”ל, לפקח על המחירים

וכמו כן, ליצור סל מזון מפוקח ובריא שכולל מזון לתינוקות, שיאפשר ביטחון תזונתי למשפחות העניות. המדינה, חייבת זאת לילדיה ולאזרחיה למען עתידה וביטחונה.

הדברים באים על רקע פעילות עמותת בית לחם יהודה, המחלקת מזון לכ-100,000 אנשים בחודש, שהשיקה השבוע, קמפיין בערוצי דיגיטל ארציים וברשתות החברתיות לגיוס תרומות לתמ”ל – ‘תרכובות מזון לתינוקות‘.

הקמפיין “מצילים תינוקות רעבים” כולל סרטונים שצולמו ב’מצלמה נסתרת‘ ומראים את התגובות של קונים בסופרמרקט לילדה חסרת אונים שאימא שלה שלחה אותה לקנות קופסת מטרנה לאחותה אך אין לה מספיק כסף.

המצלמה הנסתרת, חושפת דרך עיני הילדה את המצוּקה הרבה שמשפחות עניות נמצאות בה ומהצד השני את התגובות המרגשות של נשים שלא עמדו מנגד והציעו לילדה כסף או שרכשו בעבורה את התמ”ל.

ארגון בית לחם יהודה, כאמור, מאכיל אלפי משפחות במצוקה בישראל! לתרומות וסיוע; 03-6281155, מטעם ממשרד יחסי הציבור אופיר שפיגל באמצעות הגב’ עדי קויפמן -כהן, יועצת תקשורת בכירה, נמסר לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’  כי מאז פרוץ “מלחמת חרבות ברזל” והמשך מגמת יוקר המחיה בשנה האחרונה, המצוקות של המשפחות הנזקקות, גדלו והביקוש ל-סלי מזון, גדל בעשרות אחוזים בדגש על מזון לתינוקות.

עוד קישורים לסרטונים “מצילים תינוקות רעבים”;

0
0



Tags

אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 71, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-8 נכדים; כפיר-שלמה, רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ברכת ראש הממשלה ליום העצמאות ה-77 למדינה

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

פתיחת חגיגות יום העצמאות ה77 בהר הרצל

תפילה ליום העצמאות ה-77 תשפ”ה

חגיגה ישראלית – מוסיקה ליום העצמאות ה- 77

רמיקסים לחגיגת יום העצמאות 77