חדשות מינויים במשק מסחר | תעשייה קיבוץ

עידו רודוי מקיבוץ רמת יוחנן היו”ר חדש של איגוד התעשייה הקיבוצית

עידו רודוי (66) שימש בתפקידו האחרון כמנכל פלרם תעשיות בעמ, הוא יחליף את יונתן בשיא (73) חבר קיבוץ מעלה גלבוע ◄ לרגל כניסתו לתפקיד אמר רודוי, יושב ראש הנכנס של איגוד התעשייה הקיבוצית; "אני מודה ליונתן בשיא על הובלת האיגוד וקידומו בשנים האחרונות, אני נרגש לגשת לעשייה ולהוביל את האיגוד בשנים הקרובות".
0
0

עידו רודוי (60) נשוי + 4, מקיבוץ רמת יוחנן, הוא יושב ראש ‘איגוד התעשייה הקיבוצית’ החדש. בראשית החודש הבא (פברואר 2022) יכנס רודוי לתפקידו. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

שימש בתפקידו האחרון כמנכל פלרם תעשיות בעמ, יצרנית בינלאומית מובילה של לוחות פלסטיק, פאנלים, מערכות אדריכליות ומוצרים מוגמרים, העשויים בעיקר מפוליקרבונט ופי.וי.סי (PVC).

עידו, יחליף את יונתן בשיא (73) חבר קיבוץ מעלה גלבוע נשוי + 6 אשר שימש בעבר במספר תפקידים ביניהם; מנכל משרד החקלאות יור מנהלת ס.ל.ע, מנכל משקי עמק בית שאן ועוד

לרגל כניסתו לתפקיד אמר רודוי, יושב ראש הנכנס של איגוד התעשייה הקיבוצית; “אני מודה ליונתן בשיא על הובלת האיגוד וקידומו בשנים האחרונות, אני נרגש לגשת לעשייה ולהוביל את האיגוד בשנים הקרובות”

יונתן בשיא יושב ראש איגוד התעשייה היוצא, אמר; “אני מאחל לעידו, המון בהצלחה, אני בטוח שהוא “ירחיב את הנעליים שלי”. אני מודה לצוות הנפלא של האיגוד על שנים של עשייה ודחיפה קדימה”.

█ איגוד התעשייה הקיבוצית

איגוד התעשייה הקיבוצית, מייצג כ-300 חברות ומפעלי תעשייה בקיבוצים, מושבים שיתופיים ומפעלים אזוריים, הפרושים בכל רחבי הארץ ומרביתם בפריפריה, חברות המוכרות בכ-50 מיליארד ₪ בשנה

האיגוד, מטפל באינטרסים המשותפים למפעלי התעשייה הקיבוצית, מייצגם במוסדות ציבוריים ובקרב גורמי משק וכלכלה שונים. האיגוד, מעורב בתהליכים כלכליים בארץ, הנוגעים לתעשייה ותומך בתהליכי צמיחה והתחדשות.

כל זאת בתיאום ושיתוף פעולה מלא עם התאחדות התעשיינים ו-התנועה הקיבוצית, המייצגת מסייעת ומקדמת את התעשייה הקיבוצית, ‫המהווה את התשתית הכלכלית העיקרית של הקיבוצים.

מטעם משרד יחסי ציבור אופיר שפיגל העוסק בייעוץ אסטרטגי, תקשורתי ותדמיתי נמסר לאתרכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי בשנים האחרונות האיגוד שם לעצמו כמטרה להמשיך ולפתח את התעשייה הקיבוצית בתחומי החדשנות, סחר החוץ ופיתוח הון אנושי, מטמיע גישות של אחריות תאגידית ומעודד לקיחת אחריות חברתית של התעשייה.

איגוד התעשייה הקיבוצית, אשר הוקם בשנת 1962, הינו ארגון גג המייצג ‫למעלה כ-300 חברות ומפעלי תעשייה בקיבוצים, מושבים שיתופיים ומפעלים אזוריים, מסייע ומקדם את התעשייה הקיבוצית.

האיגוד, מהווה את התשתית הכלכלית העיקרית של הקיבוצים הפרושים על פני כל הארץ מרביתם באזורי הפריפריה.

התעשייה ‫הקיבוצית, ממוקדת בעיקר בענפי התעשייה המסורתית ומאופיינת בנאמנות‫ גבוהה ובמחויבות של העובדים. בפיתוח מואץ של היצוא, בחדשנות וברמה ‫ניהולית גבוהה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן