פלילים

סטס מסז’ניקוב שר התיירות לשעבר עוד שר שנשלח לכלא

המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה מאשימה את השר לשעבר מסז'ניקוב, בניצול תפקידו הציבורי הבכיר ואת רום מעמדו, כדי לסדר לגב' רוט, הכנסה כספית. בכך ביצע, במסגרת מילוי תפקידו, מעשה של הפרת אמונים הפוגע בציבור ◄מסז'ניקוב, יודה בעובדות כתב האישום בעבירה של מרמה והפרת אמונים והצדדים, יבקשו במשותף מבית המשפט לגזור עליו 15 חודשי מאסר בפועל ו-70 אלף שקל קנס.
0
0
סטס מסז'ניקוב, שר התיירות לשעבר, ברקע פסטיבל הסטודנטים באילת | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
סטס מסז’ניקוב, שר התיירות לשעבר, ברקע פסטיבל הסטודנטים באילת | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

עוד שר במדינת ישראל, נשלח אל הכלא שר התיירות לשעבר, סְטַס מִיסֶזְ’נִיקוֹב (50), כך עלה היום (שלישי, י”א בחשוון, תשע”ח) מכתב אישום נגד שר התיירות לשעבר, סטס מסז’ניקוב. יחד עם כתב האישום, הוגש לבית המשפט ‘הסדר טיעון’ שעל פיו מסז’ניקוב, יודה בעובדות כתב האישום בעבירה של מרמה והפרת אמונים והצדדים, יבקשו במשותף מבית המשפט לגזור עליו 15 חודשי מאסר בפועל ו-70 אלף שקל קנס

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

ייאמר מיד את הפרשה חשף (16/03/2011) בתחקיר תוכנית הטלוויה “המקור” העיתונאי רביב דרוקר מ‘ערוץ 10’ תחת הכותרת השר, הפסטיבל והסקנדל; “למה העביר משרד התיירות סכומי עתק לפסטיבל סטודנטים באילת?

כתב האישום אשר שהוגש כאמור, היום הזה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה אל בית המשפט על ידי עורכי הדין דר’ מאור אבן חן ודר’ יונתן קרמר מן המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, מייחס למסז’ניקוב, מי שכיהן בעבר כחבר הכנסת מטעם “ישראל ביתנו” בכנסת ה-17 וה-18, שר התיירות וכן כיושב ראש ועדת הכספים, פעולה בניגוד עניינים חמור בעת שהוביל את תמיכת משרד התיירות, באמצעות תקציב של כמיליון ₪ ב“פסטיבל הסטודנטים בעיר אילת” בשנת 2010 .

במקביל נטען בכתב האישום, המליץ מִיסֶזְ’נִיקוֹב למארגני הפסטיבל להעסיק את הגברת יוליה רוט, איתה ניהל מערכת יחסים קרובה ומוצנעת, בהפקת הפסטיבל.

█ מִיסֶזְ’נִיקוֹב, פעל לקידום האינטרסים הכספיים של הגברת רוט מול חברת פלס ובתוך משרד התיירות בניגוד עניינים מהותי ובוטה

מכתב האישום, עולה, כי מסז’ניקוב פעל באופן אישי, כדי לקדם את קיום הפסטיבל בתמיכת משרד התיירות ודרש ממנכל משרד התיירות, עדכון שוטף לגבי התקדמות אישור ההתקשרות. מסז’ניקוב, לא גילה לעובדי משרד התיירות על הקשר שיש לו עם גב’ רוט.

השר לשעבר מסז’ניקוב, גם לא חשף באותה עת את העובדה, כי גב’ רוט מועסקת על ידי ‘חברת פלס’ (מפיקת הפסטיבל) בעקבות המלצתו; וכן את העובדה שהגב’ רוט, אמורה לקבל כספים עבור עבודתה בהפקת “פסטיבל הסטודנטים באילת”.

ראש מחלקת דוברות אגף בכיר דוברות, הסברה ותקשורת של משרד המשפטים עורך דין עדן קליין, מסרה לפורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה‘ כי; כתב האישום מייחס לשר התיירות לשעבר, סְטַס מִיסֶזְ’נִיקוֹב, כי פעל לקידום האינטרסים הכספיים של הגברת רוט מול חברת פלס ובתוך משרד התיירות, בעודו מסתיר מהגורמים הרלוונטיים במשרד התיירות את העובדה שהוא מצוי בניגוד עניינים מהותי ובוטה.

המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה מאשימה את השר לשעבר מסז’ניקוב, בניצול תפקידו הציבורי הבכיר ואת רום מעמדו, כדי לסדר לגב’ רוט, הכנסה כספית. בכך ביצע, במסגרת מילוי תפקידו, מעשה של הפרת אמונים הפוגע בציבור.

אל כתב האישום נגד שר התיירות לשעבר סטס מסז’ניקוב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן