חדרה חדשות כאן בונים כאן נתניה נדל"ן

נתניה: 269 יחידות דיור, ייבנו בשכונת טוברוק וברחוב ראשון לציון

יחידות הדיור החדשות בנתניה בשכונת טוברוק הותיקה, שם יפונו 3 בניינים הכוללים 44 יחידות דיור, ובמקומם ייבנה מגדל חדש, ובו 176 יחידות דיור ◄ השני, קו שני לים ברחוב ראשון לציון בעיר, שם ייבנו 93 יחידות דיור, במגדל, במקום שני בניינים הקיימים היום וכוללים 32 יחידות דיור ◄ סמנכל התחדשות עירונית בחברת אורון נדלן, מר גל קסטל; "כחלק מהפעילות ההולכת וגדלה שלנו לקידום פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, אנחנו שמחים להגיע גם לנתניה ולצאת לדרך בפרויקטים הראשונים שלנו בעיר".
0
0
גל קסטל סמנכל התחדשות עירונית באורון נדלן ברקע: פרויקט התחדשות עירונית בשכונת טוברוק בעיר נתניה | צילום: אורון נדלן | עיבוד צילום: שולי סונגו©
גל קסטל, אורון נדלן

נתניה עם בשורת נדלנית, חדשה; חברת ‘אורון נדלן’ מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, הממשיכה להתרחב ולצמוח בתחום ‘ההתחדשות העירונית’ יוצאת לתכנון של שני פרויקטים בתחום ברח’ ראשון לציון ובשכונת טוברוק הוותיקה בעיר נתניה בהיקף של כ-270 יחידות דיור.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הפרויקט הראשון, ברחוב ראשון לציון בעיר, במסגרתו, יפונו שני בניינים ובהם 32 דיירים, ובמקומם, ייבנה מגדל בן 19 קומות, ובו 93 יחידות דיור.

הפרויקט היוקרתי ממוקם בקו שני לחוף הים של נתניה, מה שמבטיח את מיקומו האטרקטיבי ואת הנוף הנפלא עבור רוכשי הדירות בפרויקט.

הפרויקט נוסף שמקדמת חברת אורון נדלן בימים אלה בנתניה, ממוקם בשכונת טוברוק הוותיקה, המזוהה עם בנייני הרכבת הישנים והנמוכים.

במסגרת הפרויקט, שברחוב משולם רהט בעיר נתניה, יפונו 3 בניינים, הכוללים כ-44 יחידות דיור, ובמקומם ייבנה מגדל של כ-30 קומות ולצדו בניין בן 9 קומות הכולל כ-176 יחידות דיור עם שילוב של שטחי מסחר.

מטעם משרד ‘דולפין פרסום ויחסי ציבור‘ נמסר באמצעות יועצת התקשורת הגב’ אורלי נעים לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי; חברת אורון נדלן, מקדמת בימים אלה את בנייתן של מאות יחידות דיור במסגרת התחדשות עירונית.

מדובר בישובים; תל אביב (רחוב דרך השלום), בעיר בת ים (רחובות; החשמונאים, הדדי, משה סנה, רוטשילד – המגינים) בעיר חדרה בשכונת גבעת אולגה (רחוב הגדוד העברי) בעיר חולון (ברחובות ביאליק, חנקין ) בעיר חיפה (רחוב בר דוד האי ) ובערים נוספות ברחבי ארץ ישראל.

סמנכל התחדשות עירונית בחברת אורון נדלן, מר גל קסטל, אמר, כי; “כחלק מהפעילות ההולכת וגדלה שלנו לקידום פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, אנחנו שמחים להגיע גם לנתניה ולצאת לדרך בפרויקטים הראשונים שלנו בעיר.

מר קסטל, הוסיף בדבריו; “אין ספק, כי מדובר בתחילתו של תהליך משמעותי ואנחנו גאים להוביל אותו עבור הדיירים בפרויקט והרוכשים בעתיד”.

נתניה; התחדשות עירונית

אגף התחדשות עירונית של עיריית נתניה, פועל במסגרת מינהל הנדסה בעיריית נתניה ומטפלת בהיבטים השונים של ההתחדשות העירונית ברחבי העיר.

מגדל בפרויקט התחדשות עירונית של חב' אורון נדלן, ברקע: פרויקט התחדשות עירונית ברחוב ראשון לציון בעיר נתניה | צילום: אורון נדלן | עיבוד צילום: שולי סונגו©
מגדל ברח’ ראשון לציון

היחידה הוקמה במאי 2019 ותפקידה להאיץ ולקדם מיזמי התחדשות עירונית (פינוי בינוי, תמ”א 38 ו-שיפוצי חזיתות) תוך הנגשת מידע ומתן סיוע לתושבים ובשיתוף פעולה עם כלל הגורמים העירוניים הרלוונטיים.

​בשנת 2020, הוכרה היחידה העירונית והעומדת בראשה על ידי אתר “מגדילים” כאחת מ-70 הגורמים המשפיעים בתחום ההתחדשות העירונית בישראל. ​​

התחדשות עירונית היא שם כללי לתהליך התערבות באזור עירוני ריק או מדורדר ברמה כלשהי מבחינה פיזית, חברתית או כלכלית.

במהלך ההתערבות האזור מתחדש והופך לרקמה עירונית פעילה.

בישראל, בעשור השני של המאה ה-21, הורחב השימוש במונח. כדי לתאר פתרונות להתדרדרות בשטח הפנוי במדינה. בגלל גידול ניכר הצפוי במספר התושבים. ומנגד, קיפאון בשטח המדינה.

ערים הן מרחבים המשתנים כל העת באופן פיזי, תרבותי, פוליטי וכלכלי. תהליכים של התיישנות או השתנות במרחב העירוני משקפים את השינויים החברתיים של התקופה.

התחדשות עירונית היא ניסיון להפוך את תהליך ההתיישנות, הקיפאון או הדרדור של אזורים עירוניים באמצעות שיפור ושדרוג מערך התשתיות, המגורים וחיזוק הכלכלה המקומית ולהביא לשינוי במרחב העירוני, הקיים. (עיריית נתניה).

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן