חדשות בריאות כירורגיה פלסטית ואסתטית

ניתוח שחזור לשון, בוצע לראשונה לראשונה במרכז הרפואי פדה- פוריה

דר' עימאד אבו אל נאעג', מרכז הרפואי פדה- פוריה; "זו פעם ראשונה שביצענו כאן במחלקה לכירורגיית הפה והלסתות ניתוח לשחזור הלשון על ידי לקיחת מתלה מהירך וחיבור הרקמה בטכניקה מיקרוכירורגית של כלי הדם" ◄ כשבועיים לאחר הניתוח, הגברת אביבה, מרגישה יותר טוב ואפילו מצליחה לאכול ולדבר...
0
0
מימין: אביבה תושבת העיר נשר במרכז: דוקטור אמין אבו ג'בל, משמאל: דוקטור אבו אל נאעג' במרכז הרפואי פדה-פוריה | צילום: מיה צבן
מימין: אביבה מנשר במרכז: דר’ אבו ג’בל, דר’ אבו אל נאעג’

לראשונה במרכז הרפואי פדה- פוריה, טבריה, צוות רב תחומי בראשותם של דר’ עימאד אבו אל נעאג’, מנהל מחלקת כירורגיית הפה והלסתות ודר’ אבו ג’בל מומחה בכירורגיה פלסטית, ביצע ניתוח מורכב להסרת גידול סרטני ושחזור הלשון.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

אביבה (66) תושבת העיר נשר, הסובלת מגידול סרטני בלשון, עברה ניתוח להסרת הגידול ושחזור הלשון, במחלקה לכירורגיית הפה והלסתות, במרכז הרפואי פדה- פוריה. דר’ עימאד אבו אל נאעג’, מנהל המחלקה, מסביר; “זו פעם ראשונה שביצענו כאן במחלקה לכירורגיית הפה והלסתות ניתוח לשחזור הלשון על ידי לקיחת מתלה מהירך וחיבור הרקמה בטכניקה מיקרוכירורגית של כלי הדם“.

דוברת המרכז הרפואי על שם ברוך פדה, פוריה ב-טבריה, הגב’ מיה צבן, מסרה, לפורטל כאן נעים | kan-naim, כי מלבד דר’ אבו אל נעאג’ והפלסטיקאי דר’ אבו ג’בל, צוות רב תחומי של המרכז הרפואי היה שותף לניתוח שארך למעלה מ-12 שעות. מחלקת ההרדמה ודר’ ארמלי, העומד בראשה.

דר’ חטיב ומחלקת טיפול נמרץ נשימתי, הגיב על הניתוח והדגיש, כי; “מדובר היה בניתוח מורכב מאד שכלל הורדה של הלשון, ניקוי בלוטות הלימפה, פתיחת קנה והוצאת חלק מהלסת… את כל מה שהוסר שחזרנו באמצעות מתלה שנלקח מהירך...”.

█ ניתוח שחזור לשון, הנו מורכב מאד שכלל הורדה של הלשון והוצאת חלק מהלסת

דר’ אמין אבו ג’בל, מומחה לכירורגיה פלסטית ומיקרו כירורגיה, מוסיף; “זה היה אתגר גדול, לבצע ניתוח כל כך מורכב. אני שמח וגאה שה’מרכז הרפואי פדה- פוריה’ יכול לתת למטופלים מכל האזור גם את השירות הזה”.

כשבועיים לאחר הניתוח, הגברת אביבה, מרגישה יותר טוב ואפילו מצליחה לאכול ולדבר; “הגעתי לכאן בעקבות המלצות רבות שקיבלתי, המציאות הראתה שההמלצות היו צנועות…

אנחנו מאושרים שעשינו כאן את הניתוח. זה ניתוח מאד גדול ומפחיד אבל הרגשתי שאני יכולה לסמוך על דוקטור עימאד וכך היה … זכיתי לטיפול שאין כמותו מכל הצוות”.

דר’ עימאד אבו אל נאעג’, ציין לסיכום; “אנחנו מאד מרוצים מההחלמה של אביבה, ומההצלחה של הניתוח הראשון וממשיכים הלאה במלוא התנופה, כרגע, יש לנו כבר שבעה מטופלים נוספים שממתינים ל’ניתוח שחזור’“.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן