אינטרנט חדשות חדשות עסקים קטנים ובינוניים צרכנות

מתחם כחול-לבן ב-ShoppingIL של Google, ההרשמה החלה

מנהלת 'מטה כחול-לבן' הגב' רונה קוטלר בן ארויה; "שיתוף הפעולה של משרד הכלכלה והתעשייה עם 'Google ישראל' במסגרתו מקים "מטה כחול-לבן" על אתר ShoppingIL של Google, מתחם ייעודי ל-יצרנים כחול-לבן, מוכיח את עצמו מדי שנה. בשנה שעברה, ראינו גידול מרשים מאד של למעלה מ- 50% במספר היצרנים שבחרו להשתתף ב-מתחם כחול-לבן לעומת שנה קודמת. אנחנו צופים שגם השנה, הן על רקע "משבר הקורונה" והן על רקע המגמה הגדלה והולכת של קניות ברשת האינטרנט, שמספר היצרנים שיירשמו למתחם כחול-לבן, יגדל משמעותית.
0
0
רונה קוטלר בן ארויה, מנהלת מטה כחול-לבן ברקע: מתחם כחול-לבן ב-ShoppingIL של Google | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
רונה קוטלר בן ארויה

גם השנה, מזמין ‘מטה כחול-לבן’ ב-משרד הכלכלה והתעשייה, יצרניות ויצרנים בעלי “תו מיוצר בישראל” להירשם ל-מתחם כחול-לבן ב-ShoppingIL של Google, שהפך לשם נרדף לחוויית קניות ייחודית של פעם בשנה, שחוגגת ומקדמת את המסחר המקוון בישראל באירוע המכירות נובמבר 2020, השתתפו 275 יצרניות ויצרנים “כחול לבן” – נובמבר 2021 ממתין לכם/ן!

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

לאור ההצלחה הרבה בשנים האחרונות, מטה כחול-לבן ב-משרד הכלכלה והתעשייה ביחד עם Google ישראל, חברה פרטית וחברת בת של חברת גוגל העולמית, שנוסדה ופועלת בישראל בשנת 2005, יקים גם השנה, מתחם מכירות ייעודי לטובת יצרנים כחול-לבן על אתר ShoppingIL של Google.

אירוע הקניות המקוונות הגדול בישראל; ShoppingIL by Google, המציע 48 שעות של הטבות ומבצעים מיוחדים, יתקיים השנה ב-9-10 בנובמבר.

מאז היווסדו בשנת 2014, הפך ShoppingIL לשם נרדף לחוויית קניות ייחודית של פעם בשנה, שחוגגת ומקדמת את המסחר המקוון בישראל, מאפשרת לאלפי עסקים קטנים להגדיל את קהל הלקוחות והיקף המכירות שלהם ולישראלים רבים, ליהנות מהנחות בלעדיות על המוצרים האהובים עליהם.

בשנת 2020, השתתפו ב-ShoppingIL כ-2,100 עסקים מקומיים ולמעלה מחצי מיליון צרכנים ישראלים.

יצרניות ויצרנים ישראלים, בעלי “תו מיוצר בישראל“, מוזמנים להירשם למתחם הייעודי, אשר יעלה לאוויר ב-9-10 בנובמבר, ימי המכירות של ShoppingIL ובכך, יוכלו ליהנות מחשיפה משמעותית לקהלים גדולים ומגוונים שיזכו מצדם למבצעים והנחות ייעודיים לאירוע.

עולה, כי על פי המגמות בשנים האחרונות, ההימצאות ב’זירת המכירות‘ ברשת האינטרנט, הופכת לכלי חיוני ודבר שבשגרה עבור עסקים על מנת לבצע מכירות ולהגדיל הכנסותיהם.

מנהלת מטה כחול-לבן, קוטלר בן ארויה; “בשנה שעברה, ראינו גידול מרשים מאד של למעלה מ-50% במספר היצרנים שבחרו להשתתף במתחם כחול-לבן לעומת שנה קודמת…”

הדבר נכון עוד יותר בתנאי משבר, כדוגמת משבר מגיפת קורונה | Covid-19, שממשיך להשפיע על התנהלות המגזר העסקי וההערכות הן שגם לאחר היציאה מהמשבר והחזרה לשגרה, ימשיך היקף הקניות ברשת לעלות.

לדעתה מנהלת ‘מטה כחול-לבן’ הגב’ רונה קוטלר בן ארויה; “שיתוף הפעולה של משרד הכלכלה והתעשייה עם Google ישראל‘ במסגרתו מקים “מטה כחול-לבן” על אתר ShoppingIL של Google, מתחם ייעודי ל-יצרנים כחול-לבן, מוכיח את עצמו מדי שנה.

בשנה שעברה, ראינו גידול מרשים מאד של למעלה מ- 50% במספר היצרנים שבחרו להשתתף ב-מתחם כחול-לבן לעומת שנה קודמת.

אנחנו צופים שגם השנה, הן על רקע “משבר הקורונה” והן על רקע המגמה הגדלה והולכת של קניות ברשת האינטרנט, שמספר היצרנים שיירשמו למתחם כחול-לבן, יגדל משמעותית.

אנחנו שמחים מאד להמשיך ולהעניק אפשרות זו ליצרנים כחול-לבן בעלי “תו מיוצר בישראל“. בואו והירשמו!” קראה וסיכמה מנהלת ‘מטה כחול-לבן’ הגב’ קוטלר בן ארויה.

להרשמה להשתתפות ב-ShoppingIL ול”מתחם כחול-לבןלחצו כאן.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 71, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-8 נכדים; כפיר-שלמה, רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-76

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות יום העצמאות ה-76

תפילה ליום העצמאות 76

דילוג לתוכן