חדשות כאן ישראל חינוך מחוז חיפה קורונה | Covid-19

משרד החינוך – נשפים ומסיבות סוף שנה בבתיהס התיכוניים, יבוטלוּ

בהתאם להנחיות משרד הבריאות – הכוללות הצהרת בריאות, חובת עטיית מסיכה ושמירה על ריחוק חברתי והיגיינה. באירועים המצומצמים יוּתר לקיימם בהשתתפות של עד ל-50 משתתפים ◄ במסגרת ההנחיות החדשות, בוטלו נשפים ומסיבות סיום, כאשר ניתן לקיים אירועים רבי משתתפים – לרבות אסיפות הורים – באמצעות מערכות מקוונות ◄ אשר ליום ההורים, כלומר, מפגשים אישיים עם ההורים והתלמידים; יש לקיים מפגשים אלה לאחר שעות הלימודים, תוך שמירה על מרווחי זמן בין המוזמנים והקפדה על כללי הריחוק החברתי ושמירה על ההיגיינה.
0
0
שר החינוך יואב גלנט ברקע: תלמידי כיתות י"ב חוגגים את נשף הסיום (Prom) של שנת הלימודים | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
שר החינוך יואב גלנט

אכזבה רבתי לכל תלמידי כיתות י”ב ברחבי הארץ, בעקבות החלטת משרד החינוך זאת בכפוף להנחיות משרד הבריאות (בתוקף עד 14.6.2020) לבטל את מסיבות סיום ונשפים, אסיפת הורים מקוונת ומפגשי הורים לאחר שעות הלימודים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

האירוע הרשמי של נשף הסיום (Prom) שנועד לציין לרוב בשנת הלימודים האחרונה של בית הספר התיכון את סיום שנת הלימודים התיכוניים, הפך בשנים האחרונות למסורת מלהיבה ומרשימה, של תלבושת, אופנה, איפור והרבה הורמונים אצל בנים והבנות.

על פי הנחיות משרד החינוך, פורסמו ההנחיות החדשות לאירועי סוף שנת הלימודים; עד 50 משתתפים באירוע, ביטול מסיבות סיום ונשפים, אסיפת הורים תהיה מקוונת ומפגשי הורים, יתבצעו רק לאחר שעות הלימודים.

מטעם דוברות משרד החינוך | מחוז חיפה, מסרה באמצעות הגב’ כרמלה קנר, לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי; על רקע המשך העלייה בהיקף הנדבקים בנגיף ‘קורונה | Covid-19‘ במדינת ישראל, מפרסם המשרד את ההנחיות והכללים לקיום אירועי סיום שנת הלימודים תש”פ.

זאת לרבות טקסים, מסיבות סיום, חלוּקת תעודות גמר ואירועי הסיום של שכבת תלמידי י”ב. כל זאת זאת בכפוף להנחיות משרד הבריאות (בתוקף עד 14.6.2020).

משרד החינוך | ההנחיות החדשות;

כלל אירועי סיום השנה, יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות – הכוללות הצהרת בריאות, חובת עטיית מסיכה ושמירה על ריחוק חברתי והיגיינה.

במסגרת זאת, במסיבות ובאירועי סיום שנת הלימודים, יוכלו להשתתף עד 50 איש – ובכלל זה הורים וילדים, צוותי ההוראה, אמנים ואנשי מקצוע.

ככל שיופיעו זמרים או מנחים, הרי שמותר להם להופיע בפנים גלויות, ללא המסכה, תוך הקפדה על שמירת מרחק של שני מטרים מהשורה הקדמית של המשתתפים באירוע.

בנוסף, במסגרת ההנחיות החדשות, בוטלו נשפים ומסיבות סיום, כאשר ניתן לקיים אירועים רבי משתתפים – לרבות אסיפות הורים – באמצעות מערכות מקוונות.

אשר ליום ההורים, כלומר, מפגשים אישיים עם ההורים והתלמידים; יש לקיים מפגשים אלה לאחר שעות הלימודים, תוך שמירה על מרווחי זמן בין המוזמנים והקפדה על כללי הריחוק החברתי ושמירה על ההיגיינה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן