חינוך

משרד החינוך הכריז על מוסדות החינוך זוכי פרס חינוך מוסדי

שר החינוך מר נפתלי בנט בירך את מוסדות החינוך שזכו ואמר: "אחד מיסודות החינוך הוא השאיפה לשלב בין ערכים למצוינות, אלו שני ערכים התלויים אחד בשני ◄ שמואל אבואב, מנכ"ל משרד החינוך: "מדובר בפרס חשוב ומשמעותי.מוסדות החינוך שזכו הובילו השנה בקידום ערכים ודרך ארץ, טיפחו מעורבות בחיי הקהילה ופעילויות חינוכיות ייחודיות, פעלו למניעת נשירה, העמיקו את הלמידה, יצרו סקרנות והפכו את הלמידה למעניינת ורלוונטית".
0
0
מנהל משרד החינוך שמואל אבואב | משרד החינוך הכריז על מוסדות החינוך הזוכים בפרס חינוך מוסדי | עיבוד: שולי סונגו©
מנהל משרד החינוך שמואל אבואב | משרד החינוך הכריז על מוסדות החינוך הזוכים בפרס חינוך מוסדי | עיבוד: שולי סונגו©

משרד החינוך, הכריז על מוסדות החינוך הזוכים ב’פרס חינוך מוסדי לשנת תשע”ו’ ואלה הם גני הילדים; גן אורנים (מ.א גלבוע), גן אשכל ערמונים (רמת גן). בתי ספר יסודיים; קפלן (פתח תקווה), אורות עציון בנים (אפרתה), עין נקובא (מטה יהודה), יד המורה (ירושלים), אור מנחם (ערד), סלאח א דין (רהט), התומר (נס ציונה, חינוך מיוחד – יסודי) בתי ספר על-יסודיים; אורט שרת (נצרת עילית), המכללה הטכנולוגית חיל האוויר (חיפה),  אורט רחובות (רחובות), אורות מודיעין (מודיעין מכבים רעות), מבואות עירון (מ.א מנשה), התומר (נס ציונה, חינוך מיוחד – על-יסודי)

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

מנהל משרד החינוך מר שמואל אבואב, הודיע, על מוסדות החינוך הזוכים בפרס החינוך המוסדי לשנת תשע”ז. פרס זה, מוענק למוסדות החינוך (גני ילדים ובתי-ספר) על תרומה ייחודית לחינוך. לזוכים, יוענקו תעודות הערכה ופרסים כספיים בסך 20,000 ₪ (בתי ספר) ו-7500 ₪ (גני ילדים).

שר החינוך מר נפתלי בנט בירך את מוסדות החינוך שזכו ואמר: “אחד מיסודות החינוך הוא השאיפה לשלב בין ערכים למצוינות, אלו שני ערכים התלויים אחד בשני. השיטה לעידוד יזמות ויצירתיות, יחד עם  מעורבות חברתית ושמירה על אחדות, היא הדרך הנכונה לבניית העתיד של מדינת ישראל. גאה במוסדות החינוך המצוינים שלנו ומברך את הזוכים”.

שמואל אבואב, מנכ”ל משרד החינוך: “מדובר בפרס חשוב ומשמעותי. מוסדות החינוך שזכו ראויים להערכה רבה, ואני מברך אותם על זכייתם. מוסדות החינוך שזכו הובילו השנה בקידום ערכים ודרך ארץ, טיפחו מעורבות בחיי הקהילה ופעילויות חינוכיות ייחודיות, פעלו למניעת נשירה, העמיקו את הלמידה, יצרו סקרנות והפכו את הלמידה למעניינת ורלוונטית”.

█ שר החינוך מר נפתלי בנט: מדובר בפרס חשוב ומשמעותי. מוסדות החינוך שזכו ראויים להערכה רבה

מנהל מינהל (דוברות, תקשורת והסברה) של משרד החינוך מר עמוס שביט, מסר לפורטל כאן נעים, כי הזוכים;

גני הילדים הזוכים הצטיינו בשנת תשע”ז בשל חינוך לערכים, קידום שיח ודיאלוג, יצירת אקלים של דרך ארץ, חינוך לאי-אלימות, לקיחת אחריות, מעורבות בחיי הקהילה ושמירה על הבריאות הפיזית כמו גם על הביטחון הרגשי של הילדים.

בתוך כך, הגנים המצטיינים פועלים ליישום מדיניות הלמידה המשמעותית על ידי קידומה לפיתוח סקרנות ומוטיבציה ללמידה, עידוד יצירתיות וחשיבה, העשרת ידע ופיתוח נורמות התנהגות ערכית וחברתית.

בתי הספר הזוכים הצטיינו בשנת תשע”ז בשל פיתוח מודלים שונים המעודדים התפתחות אישית של התלמידים כמו גם מעורבות חברתית-קהילתית, שיפור המחויבות של הצוות החינוכי כלפי התלמידים, פעולות למניעת נשירה וקידום של תלמידים בעלי צרכים מיוחדים וייחודיים.

לצד זאת, בתי הספר מצטיינים גם בקידום למידה בסביבות למידה מגוונות (למידה רב גילית, למידה חוץ כיתתית, ועוד) ובשיתוף ההורים בעשייה החברתית-ערכית ועידודם לקחת חלק פעיל בשיפור האקלים בבית הספר.

התפלגות המוסדות הזוכים לפי מחוזות;

מחוז שם המוסד  

רשות

 

צפון גן אורנים – מ”מ מ.א גלבוע
אורט שרת נצרת עילית – מ”מ – עי”ס נצרת עילית
חיפה המכללה הטכנ’ חיל האויר – מ”מ – עי”ס חיפה
תל אביב גן אשכל ערמונים – מ”מ רמת גן
קפלן – מ”מ – יסודי פתח תקווה
מרכז התומר – מ”מ – חנ”מ נס ציונה
אורט רחובות – מ”מ– עי”ס רחובות
ירושלים אורות עציון בנים – ממ”ד – יסודי אפרתה
עין נקובא – מ”מ ערבי – יסודי מטה יהודה
אורות מודיעין – ממ”ד מודיעין מכבים רעות
מנח”י יד המורה – מ”מ – יסודי ירושלים
חינוך התיישבותי מבואות עירון – מ”מ – עי”ס מ.א מנשה
חרדי אור מנחם – חרדי – יסודי ערד
דרום סלאח א דין – בדואי – מ”מ – יסודי רהט

 

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן