חדשות כאן ישראל

משטרת ישראל נערכת ל’סגר כללי קורונה’ בימי חגי תשרי תשפ”א

משטרת ישראל נערכת ביממה האחרונה, המשטרה ניתנה בסך הכל 1,522 דוחות בגין ההפרות השונות, מרביתם בגין אי עטיית מסיכה במרחב הציבורי בניגוד לחוק ובהם גם 24 דוחות בגין הפרת חובת הבידוד ◄ניתן להתעדכן בהגבלות שיאושרו ויכנסו לתוקפן באמצעות מוקד המידע הארצי של המשטרה – מוקד 110 ◄ המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. רק יחד נוכל לנצח את הנגיף".
0
0

משטרת ישראל’ הודיעה היום (יום שלישי כ”ו באלול התש”פ) כי היא נערכת ל’סגר כללי קורונה’ הצפוי בימי חגי תשרי תשפ”א ובפעילות של פיקוח ואכיפה על ההגבלות שנמצאות בתוקף בימים אלו. ביממה האחרונה, ניתנו על ידי המשטרה 1,522 דוחות בגין ההפרות השונות, כשמרביתן בגין ‘אי עטיית מסיכה במרחב הציבורי’ בניגוד לחוק ובהם גם 24 דוחות בגין ‘הפרת חובת הבידוד’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

שוטרי משטרת ישראל בפעילות פיקוח ואכיפה נגד אזרחים בגין אי עטיית מסיכה במרחב הציבורי והפרת חובת הבידוד | צילום: דוברות המשטרה
שוטרים בפיקוח ואכיפה

ביממה האחרונה, ניתנו על ידי המשטרה בסך הכל 1,522 דוחות בגין ההפרות השונות, מרביתם בגין אי עטיית מסיכה במרחב הציבורי בניגוד לחוק, ובהם גם 24 דוחות בגין הפרת חובת הבידוד.

מפעילות המשטרה ביממה החולפת אתמול, יום שני, כ”ה באלול התש”פ ה-14.09.2020;

? אתמול המשטרה זימנה לבירור תושב כפר ביאליק בשנות ה-50 לחייו, לאחר שתוּעד בחצר ביתו אירוע שבו היו הפרות של ההגבלות (כמות המשתתפים, ריחוק נדרש, עטיית מסיכות וכיו”ב). בסיום נרשם לו קנס על סך של 5,000 ₪.

? במסגרת פעילות אכיפה נרחבת המתבצעת מדי יום במועדונים ומוקדי בילוי, סגרה המשטרה אתמול למשך 7 ימים מועדון בעיר אשקלון, לאחר שבביקורת שהתקיימה בו בסוף השבוע האחרון, נכחו בו כ-70 מבלים, חלקם רקדו ברחבת הריקודים במקום וזאת בניגוד לחוק, ובנוסף התברר, כי המועדון פעל ללא רישיון.

? באזור צפון הארץ, פיזרה המשטרה אתמול 2 חתונות מרובות משתתפים בנצרת וב-רומת אלהייב, כפר בדואי בבקעת בית נטופה, מצפון לציפורי בנוסף הוחרם ציוד ונרשמו לארבעה משתתפים דוחות בגין אי עטיית מסכה.

? במסגרת פעילות אכיפה המתבצעת מדי יום בתחבורה הציבורית על ידי כוח משימה מיוחד שהוקם באגף התנועה, בוצעו אמש ביקורות רבות באוטובוסים ורכבות ברחבי הארץ, במסגרתם ניתנו 23 דוחות בגין אי עטיית מסכה על ידי נוסעי התחבורה הציבורית.

? אתמול חשפה המשטרה במחוז חוף, כי תושב הכפר מַזְרַעָה שליד נהריה שיצא מביתו על אף שהינו ‘מחויב בידוד‘ נמצא שהפר בידוד כאשר לא היה בביתו עם הגעת השוטרים למקום ונרשם לו קנס על סך 5,000 ₪.

משטרת ישראל; להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל…“.

פעילויות אלו הן רק חלק קטן מהפעילות שבוצעה אתמול על ידי משטרת ישראל ברחבי הארץ. בנוסף בוצעה כל העת פעילות פיקוח ואכיפה באזורים מוגבלים ובתוך כך ניתנו על ידי השוטרים בסך הכל 148 דוחות בגין יציאה ממקום מגורים באזור מוגבל בניגוד לתקנות.

אמש השוטרים ערכו ביקורים וביקורות אחר יישוּם ההנחיות ב-359 מתחמי בילוי, 104 אולמות אירועים ו-3,141 בתי עסק ברחבי הארץ. 34 בתי עסק, נקנסו בגין ההפרות השונות, ניתנו 270 אזהרות, וב-134 מקומות בוצע דילול קהל.

דף למידע ישן ולא רלוונטי על הקורונה שאינו בתוקף מזה מספר חודשים, ושהופץ בשעות האחרונות ברשתות החברתיותבנוסף בוצעו בדיקות של הימצאות בבידוד ל-1,441 חולים מאוּמתים המאושפזים בבית וכן ל-2,079 מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ.

מטעם דוברות  של משטרת ישראל באמצעות אילן אלוז, נמסר לאתר  ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי משטרת ישראל תמשיך לפעול יחד עם הרשויות ויתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. רק יחד נוכל לנצח את הנגיף“.

משטרת ישראל; מופצות שמועות בלתי מבוססות ומידע ישן שאינו בתוקף ואינו רלוונטי ברשתות החברתיות שיש בהם כדי להטעות את הציבור.

משטרת ישראל, מתריעה, כי בימים האחרונים מופצות שמוּעות בלתי מבוססות ומידע ישן שאינו בתוקף ואינו רלוונטי (ראה דוגמא) ב’רשתות החברתיות‘ שיש בהם כדי להטעות את הציבור.

יודגש, כי עד שההגבלות המפורטות בנוגע ל’ימי חגי תשרי‘ לא יפורסמו באופן רשמי ויכנסו לתוקף משפטי במהלך השבוע, יש להימנע מפרסום שמועות באשר למותר ו-לאסור בימי החג והפצת מידע שגוי באשר להגבלות השונות הצפויות בכדי להימנע מהטעיית הציבור.

עם כניסת ההגבלות לתוקפן בחקיקה מוסדרת, המידע המעודכן והרלוונטי יתפרסם על ידי הרשויות המוסמכות בהמשך השבוע, ובין היתר על ידי המשטרה בערוצי הדיגיטל השונים ובאמצעי התקשורת.

כמו כן, ניתן יהיה להתעדכן בהגבלות שיאושרו ויכנסו לתוקפן באמצעות מוקד המידע הארצי של המשטרה – מוקד 110.

ללא קשר לכך, בימים אלו משטרת ישראל ממשיכה בהיערכות והכנות לקראת הסגר הצפוי ברחבי הארץ (הודעה מפורטת על כך, תופץ בהמשך השבוע) בדגש לפעילות פיקוח ואכיפה בהתאם לחוק ולהחלטת הדרג המדיני.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן