הבחירות לכנסת ה-21 חקלאות ישראל מושבים קיבוץ

משה כחלון, כולנו: נדרוש תיק החקלאות בממשלה הבאה

השר כחלון, דיבר על חשיבות החקלאות בישראל ועל הכוונות של מפלגתו לקדנציה הבאה; החקלאות הישראלית שייכת לכל המדינה. היא לא שייכת למגזר, לאזור מסוים או למעמד כזה או אחר. החקלאות הישראלית היא הביטחון שלנו. הביטחון למזון איכותי בכל מצב שניקלע אליו, לשמירת קרקעות, לגבולות המדינה, לאיכות הסביבה וליצוא הישראלי".
0
0
משה כחלון עם מאיר צור
משה כחלון עם מאיר צור

מאיר צור, דמות מפתח מקובלת ומזוהה אצל אנשי המושבים המייצג 354 מושבים וחקלאי ישראל, המשמש כיום מזכל תנועת המושבים ויושב ראש התאחדות חקלאי ישראל, הודיע היום (שני, ט’ באלול התשע”ח) כי הוא מצטרף אל ‘כולנו’ בראשות משה כחלון. מפלגת מרכז כלכלית חברתית שהוקמה על ידי משה כחלון לקראת הבחירות לכנסת העשרים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

לא פוליטיקאי כמשה כחלון, יחמיץ את ההזדמנות לאמץ לחיקו את האיש החזק בחקלאות של המדינה מר מאיר צור, והודיע, כי; “בממשלה הבאה תדרוש “מפלגת כולנו” את תיק החקלאות

השר כחלון, הצהיר בסיור ברמת נגב, בצל המשבר עם שר החקלאות חבר כנסת אורי אריאל על רקע מחירי החלב; “בקדנציה הבאה ניקח אחריות על החקלאות הישראלית. נחזיר אותה למקום הממלכתי והמקצועי שהיא אמורה להיות בו.”

ברמת הנגב ששטחה השיפוטי של המועצה אזורית הגדולה ביותר בשטחה בישראל, משתרע על 4.3 מיליון דונם, שהם למעלה מ-22% משטח מדינת ישראל.

אוכלוסיית המועצה, כוללת למעלה 5,000 תושבים המתגוררים ב-20 יישובים מוכרים, בהם קיבוצים, מושבים, יישובים קהילתיים, מוסדות לימוד וטיפול ומחנות צבא.

במפגש וסיור עם חקלאים שהתקיים היום (שני) במרכז למחקר ופיתוח רמת נגב, הודיע מזכל תנועת המושבים ויושב ראש התאחדות חקלאי ישראל, מר מאיר צור, על הצטרפותו ל”מפלגת כולנו“.

יושב ראש ‘כולנו’ השר כחלון, הנערך נמרצות לקראת הבחירות ל‘כנסת העשרים ואחת בשנת 2019’ לא הסתיר את שביעות רצונו מן המהלך של צור והכריז, כי; “בקדנציה הבאה מפלגת כולנו, תיקח אחריות על החקלאות הישראלית, תדרוש את תיק החקלאות אליה ותחזיר אותה למקום הממלכתי והמקצועי שבו היא אמורה להיות.

מאיר צור; ״אני מברך את שר האוצר, מר משה כחלון על החלטתו לקחת בבחירות הבאות את ‘תיק החקלאות’ למפלגת כולנו”.

החקלאות הישראלית שייכת לכל המדינה. היא לא שייכת למגזר, לאזור מסוים או למעמד כזה או אחר. החקלאות הישראלית היא הביטחון שלנו. הביטחון למזון איכותי בכל מצב שניקלע אליו, לשמירת קרקעות, לגבולות המדינה, לאיכות הסביבה וליצוא הישראלי“.

“אלו ניצנים ראשונים להצטרפות האדירה למפלגת כולנו” – אמר כחלון על הצטרפותו של מאיר צור למפלגתו; “לבחירות הבאות נגיע עם האנשים הטובים ביותר מכל המגזרים ומכל מקום בחברה הישראלית. אנשים ערכיים וישרים שרוצים שמדינת ישראל, תהיה מקום טוב יותר לכולנו“.

מזכל תנועת המושבים ויושב ראש התאחדות חקלאי ישראל, מר מאיר צור, אמר; ״אני מברך את שר האוצר, מר משה כחלון על החלטתו לקחת בבחירות הבאות את ‘תיק החקלאות’ למפלגת כולנו.

כחלון הוא אדם ערכי, אדם שפועל ללא לאות למען החברה הישראלית וחיזוקה.

בזכות פועלו, ניתן יהיה להביא את החקלאות והחקלאים למקום טוב יותר, לחזק את הייצור המקומי זאת לצד שמירה על האינטרסים של הצרכן, לשמור על המרחב הכפרי, הריאה הירוקות ולפתח אותו ולגבש הסדרה כוללת בנושא הקרקעות במרחב הכפרי.

אני מאמין שבאמצעות תפיסת עולמו הערכית והרצון שלו להטיב איתנו, החקלאים במושבים ובקיבוצים ועם עם ישראל כולו, נוכל להמשיך להוות כמנוע לצמיחה כלכלית תוך כדי שמירה על הייצור המקומי וביטחון המזון.

אני מאמין במשה כחלון ובמפלגתו ואי לכך, החלטתי להצטרף למפלגת כולנו״. סיכם מר צור מאיר צור, ממושב עין יהב, הוא מזכל תנועת המושבים ויושב ראש התאחדות חקלאי ישראל ובתוקף תפקידו מייצג 354 מושבים מצפון  ועד דרום.

צור, נחשב בשנים האחרונות למנהיג מרכזי במרחב הכפרי ובחקלאות. חבירתו אל משה כחלון, מוכיחה את רצינות כוונותיו של השר ואת החיבור הערכי והמעשי עם המגזר החקלאי.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן