חדשות בריאות מינויים במגזר הציבורי רעננה

מרב קרוב, מונתה למנהלת השירות הסוציאלי בבית החולים לוינשטיין

הגב' קרוב, מחליפה בתפקידה את נעמי בן חיים, אשר מילאה את התפקיד ב-4 השנים האחרונות ופרשה לאחרונה לגמלאות לאחר 31 שנות עבודה בבית החולים לוינשטיין. הגב' מרב קרוב היא בוגרת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית קלינית מטעם אוניברסיטת בר אילן, כמ כן, היא בוגרת לימודי פסיכותרפיה במכון הפסיכואנליטי בעיר ירושלים.
0
0
מרב קרוב, מונתה למנהלת השירות הסוציאלי בבית החולים לוינשטיין | דוברות לוינשטיין | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
מרב קרוב

מרב קרוב, עובדת סוציאלית מומחית בבריאות הנפש, מונתה למנהלת השירות הסוציאלי של בית החולים לוינשטיין, בית חולים שיקומי הנמצא ברעננה. מרכז השיקום בית החולים לוינשטיין, מקבוצת ‘הכללית’ נחשב מוסד ייחודי בארץ ואחד ממרכזי השיקום המובילים בעולם. בית החולים מתמחה בשיקום של נפגעי ראש ועמוד שדרה ומטפל בעיקר בנפגעי תאונות דרכים ופצועי צהל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הגב’ קרוב, מחליפה בתפקידה את נעמי בן חיים, אשר מילאה את התפקיד ב-4 השנים האחרונות ופרשה לאחרונה לגמלאות לאחר 31 שנות עבודה בבית החולים לוינשטיין.

בעשר השנים האחרונות, עבדה הגב’ קרוב, כעובדת סוציאלית בתחום ‘בריאות כללית‘ במחוז שרון שומרון של הכללית.

הגב’ קרוב, שימשה בשנים האחרונות בתפקיד ראש צוות השירות הסוציאלי ב’מנהלת שרון של הכללית‘.

עוד קודם לכן, עבדה הגב’ קרוב, כ-17 שנה ב’מרכז לבריאות הנפש טלביה‘ בעיר ירושלים.

דוברת בית החולים לוינשטיין,  הגב’ דנית שכטר, מסרה לאתר ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’, כי הגב’ מרב קרוב היא בוגרת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית קלינית מטעם אוניברסיטת בר אילן.

כמו כן, היא בוגרת לימודי פסיכותרפיה במכון הפסיכואנליטי בעיר ירושלים.

בנוסף הגב’ קרוב, מרצה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב ומנחה קבוצות בלינט (קבוצות דיון ותמיכה לרופאים ומטפלים).

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן