אסטרולוגיה מזל החודש

מזל עקרב | מזל החודש בין ה-23 באוקטובר ועד ה-22 בנובמבר 2019

במסורת היהודית מתייחס מזל עקרב אל חודש חשוון (מר-חשון). מושג זה, מתייחס לרעיון שבתקופה הנתונה מיקום השמש באזור השמיים מוקצה ל’מזל עקרב’ האסטרולוגי. ילידי המזל מושפעים ישירות מהאנרגיה הקוסמית של חודש זה. הבית האסטרולוגי של מזל עקרב הוא הבית ה-8 שמסמן מאבקים רגשיים, חיים ומוות, ומיניות. 
0
0
מזל עקרב | מזל החודש בין ה-23 באוקטובר ועד ה-22 בנובמבר 2019
מזל עקרב

חודש חשון הוא החודש השמיני בשנה המתחילה בחודש בניסן ושני לפי בשנה המתחילה בחודש בתשרי.  מזלו של חודש חשוון הוא מזל עקרב, ככתוב בספר היצירה: “המליך אות נ’ בריח וקשר לו כתר וצרפן זה בזה, וצר בהם עקרב בעולם ומרחשון בשנה ודקין (מעיים) בנפש זכר ונקבה השם חשון הוענק לו על ידי הגולים שעלו מבבל. החודש הזה נקרא גם מרחשון משום שאין בו חגים ואירעו בו צרות קשות במהלך ההיסטוריה.  בחודש חשון התרחשה אחת הקטסטרופות הגדולות ביותר בחיי האנושות, בימי נח ירד המבול שהשמיד את רב העולם, ככתוב  (בראשית ז’, כ”א-כ”ב)  “וַיִּגְוַע כָּל בָּשָׂר הָרֹמֵשׂ עַל הָאָרֶץ, בָּעוֹף וּבַבְּהֵמָה וּבַחַיָּה, וּבְכָל הַשֶּׁרֶץ, הַשֹּׁרֵץ עַל הָאָרֶץ וְכֹל, הָאָדָם. כֹּל אֲשֶׁר נִשְׁמַת רוּחַ חַיִּים בְּאַפָּיו, מִכֹּל אֲשֶׁר בֶּחָרָבָה מֵתוּ” 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

בני מזל עקרב, מונעים על ידי תחושות הבטן והאינטואיציה הרבה יותר מאשר על ידי כוח המחשבה וההיגיון . הם יודעים לסמוך על “תחושות הבטן” שלהם, לרוב הם יביעו את תחושותיהם ולא את מחשבתם כיוון שהם סומכים על האינטואיציה המפותחת שלהם. בני עקרב, ניחנים  בעוצמה ואינטואיציה. הם לרוב חזקים וישירים. אם אתם מחפשים אחר האמת ביחסים הכתובת לכך היא בני מזל עקרב המענקים אותה באופן מלא וישיר. 

בני מזל עקרב, מקרינים כוח מגנטי חזק מאוד, הם טיפוסים מאוד סגורים ושומרים סודותיהם בקנאות קיצונית, למרות היותם קרים ומרוחקים הם מסוגלים להיות שרמנטיים כלפי חוץ ולהטיל קסם מהפנט על סביבתם אולם יחד עם זאת יש תחושה של אי נוחות מסוימת במחיצתם. אך מי שיודע לזהות את המהות האמיתית של בני מזל עקרב, יבין שכל מה שהם צריכים, זאת אהבה ובני העקרב זקוקים הרבה יותר מכולם. ברגע שהעקרבים מרגישים את  האהבה לה הם זקוקים, הם נעשים אנשים חמים אוהבים, ומוארים.

התיקון של בני מזל עקרב הוא להגיע לשליטה עצמית מלאה. הם צריכים להבין כי אויבם המר הוא המלחמה עצמה. על מנת לעשות זאת הם צריכים ללמוד להטביע את הכעס והשנאה בים של אהבה.

█ מאפייני מזל עקרב :

הסימן של בני מזל עקרב: עקרב.

איבר בריאותי רגיש: אברי מין.

אלמנט: מים.

מאפיין: יציבות ונאמנות רבה ביותר.

★ מקצועות מתאימים: פסיכולוגיה, חקר הנסתר, עובדי מחקר, מיסטיקה, משטרה, חוקר פרטי ופאראפסיכולוגיה.

★ ילדים במזל זה: מתבודדים ומופנמים ביותר. מתקשים ביצירת חברויות במסגרות חדשות

תכונות חיוביות:

אנשים חזקים, טיפוסי אישיות של שורדים, מעמיקים, חותרים ומתמידים במטרה, שומרי סוד, יצריים, נאמנים, מגנטיים, נחושי החלטה, בעלי רגשות עזים.

תכונות שליליות:

אנשים פגיעים, נקמנים, נוטרי טינה, עקשנים, מניפולטיביים, מופנמים, בעלי חזות קרה, יוצרים סביבם חומה שקשה לעבור אותה, שתלטניים.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל;

 שפע;

עד יום ההולדת שלכם ועוד קצת … ימשיך לבקר כוכב השפע בבית הכספים שלכם וייתן לכם את האפשרות להרוויח ולהצליח בתכניות שאתם מתכננים.

בתחילת שנת 2020 יעבור כוכב השפע למשך שנה לבית המקושר עם לימודים והסביבה הקרובה. האופציות במשך זמן זה יכולות להיות בכמה תחומים. תהייה זו שנה נהדרת להתחיל לימודים שיאפשרו לכם בהמשך לפתוח מחזוריות חדשה בחיים שיותר תתאים לאישיות שלכם. 

אלה מכם שמתגוררים בבית שלכם או בדירה שכורה, תרגישו שיש לכם צורך לשדרג ולשפץ את הקיים על מנת לעשות את הסביבה נעימה יותר עבורכם. למי שמעוניין לעבור דירה , יהיה זה גם הזמן הנכון לבצע שינוי ,למען התחלות חדשות, בבחינת המשפט המוכר “משנה מקום, משנה מזל“. 

בין יוני לספטמבר 2020, היזהרו מהוצאות מיותרות ואירועים שעלולים להוציא אתכם מפרופורציה.

█ אתגר;

מזה כשנה אתם עומדים באתגרים הקשורים לסביבת המגורים הקיימת שלכם ובכל פעם מחדש, מתעורר בכם הצורך לקום ולעזוב.

זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לעשות את השינויים הנדרשים במידה ואתם שלמים עם המציאות הקיימת. במקביל, אלה מכם שאין לכם ברירה , מומלץ לכם לעשות שינוי בסביבת המגורים הקיימת שלכם, כדי לתת לכם את התחושה שהנה אתם עוברים דירה בתוך הבית, אפילו מבלי שבאמת עזבתם אותו.

אתם זקוקים להתרעננות הרגשית הזו שתיתן לכם מרץ להתחיל בפרויקטים חדשים. גם צורת החיים שלכם עם אנשים קרובים עומדת להשתנות כיוון שאתם יותר עומדים על דעתכם ולא מוותרים במקומות שאתם בטוחים שעשיתם את המקסימום ואתם שואפים להיות מתוגמלים בהתאם.

הנקודה החלשה שלכם היא יציאה מפרופורציה, שמביאה ליציאה מאיזון ובעיקר בין החודשים יוני ועד ספטמבר 2020. למדו לשלוט על מזגכם הסוער, כיוון שהוא עלול להביא אתכם למצבים קיצוניים של נסיון שליטה בנסיבות. למדו לשחרר !

* בברכת מזל טוב

 

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן