צרכנות

מוצרים ללא גלוטן במפעל חדש ב-20 מיליון ₪ בשדות נגב

מפעל החדש ''Refresh" לייצור מוצרים ללא גלוטן ב'שדות נגב' ייצר לחמים, פיתות, עוגות, דגני בוקר, מאפים, קמחים ומוצרים קפואים לאפייה ללא גלוטן תחת מותג Refresh אשר מטרתו לשווק מוצרים ללא גלוטן במחירים שווים לכל נפש ◄ המפעל חתם על הסכמי סחר עם חקלאי הדרום לרכישת חומרי גלם ועתיד להעסיק עשרות עובדים תושבי נתיבות והאזור.
0
0
מפעל נטורל קייקס החדש בנתיבות | קמח רב תכליתי ללא גלוטן ריפרש
מפעל נטורל קייקס החדש בנתיבות | משמאל: קמח רב תכליתי ללא גלוטן ריפרש

האם דווקא בפריפריה תצמח התקווה לשוק המוצרים ללא גלוטן? על פי יצרנית המוצרים ללא גלוטן ‘נטורל קייקס’ בבעלות של מר  רפאל חדד, המתמחה בייצור ושיווק מוצרים ללא גלוטן בהם; עוגות, מאפים, קמחים ומאפים קפואים, התשובה המסתמנת היא חיובית בהחלט. ‘נטורל קייקס’ מקימה מפעל חדש‘Refresh” לייצור מוצרים ללא גלוטן ב’שדות נגב’ הסמוך לעיר נתיבות.

 ■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ‘פורטל כאן ישראל | kanisrael  | כאן נעים | kan-naim אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר

המפעל החדש ב’שדות נגב’ שבנגב הצפון מערבי, בקרבת רצועת עזה, הוקם בהשקעה של 20 מיליון שקלים והוא משתרע על פני שטח של 5000 מטרים רבועים ובמבנה של כ- 2500 מטרים רבועים וכולל קווי ייצור למוצרים יבשים, מאפים, תערובות ומוצרי מאפה קפואים. המפעל יעסיק כ-100 עובדים, תושבי נתיבות והסביבה, ויפעל תחת התקנים המחמירים ביותר לבטיחות מזון.

משרד יחסי ציבור | אסטרטגיה שיווקית | ייעוץ תקשורתי | דוברות מירב בורמד ‘Burmad’ בבעלותה של מירב בורמד, מסר לפורטל כאן ישראל | kanisrael  | כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ כי; בתוך כך, משיקה החברה מותג חדש; ‘‘Refresh” אשר יחליף את השם; ‘נטורל קייקס’ בכל קטגוריות המוצרים.

תחת המותג החדש ישווקו מוצרים ללא גלוטן במחיר שווה לכל נפש, כחלק ממענה צרכני לשוק, הנמצא בצמיחה מתמדת. בנוסף, תושק גם קטגוריה חדשה של דגני בוקר, בה ישווקו בשלב הראשון שני מוצרים חדשים; דגני בוקר ללא גלוטן במילוי קרם שוקולד ו-דגנים ללא גלוטן במילוי קרם נוגט.

כל המוצרים יישאו סימון מיוחד ללא גלוטן כרשום בחוק ויהיו מותרים גם ל‘צליאקים’. המפעל החדש מביא בשורה גם לחקלאי הדרום. החברה חתמה על הסכמי סחר עם מגדלים ותרכוש מהם חומרי גלם של תוצרת חקלאית לייצור מוצריה. הפצת המוצרים תיעשה על ידי חברת ליב, המתמחה בשוק מוצרי הבריאות.

 המפעל החדש פועל תחת סטנדרטים בינלאומיים לאיכות ובטיחות מזון ומפוקח

לדברימנכ”ל Refresh, מר מיכאל חדד; “מדובר בצעד משמעותי ביותר לקראת צמיחה צפויה בשנים הקרובות. החברה שמה לה מטרה לחזור ולהפוך למובילה בתחום המוצרים ללא גלוטן, תוך שיפור מתמיד של איכות המוצרים ונראותם. כמו כן ולא פחות חשוב, עם המעבר לאוטומציה כמעט מלאה, להנגיש את המוצרים לכלל האוכלוסייה וזאת באמצעות מחירים שווים לכל נפש”.

לדבריו, של חדד; “בעיר פתח תקוה נעשתה מרבית העבודה ביד ואילו בשדות נגב מרבית העבודה נעשית בקווים רציפים. ניתן לומר בוודאות כמעט מוחלטת שהמעבר הינו מאתגר מכל הבחינות, ומהווה פריצת דרך חשובה לשנים הבאות.

כמו כן, גיוס של צוות עובדים מיומן בתחום הפיתוח והאיכות, אמור להביא לתוצאות המיוחלות הן בטעמי המוצרים השונים, והן בעמידה בסטנדרטים בינלאומיים“.

המפעל החדש פועל תחת סטנדרטים בינלאומיים לאיכות ובטיחות מזון ומפוקח על ידי גורמי פיקוח ממשלתיים (משרד הבריאות) ועל ידי מכוני בקרה והתעדה מובילים בתחום הללא גלוטן. למפעל מחלקת איכות ובטיחות מזון סביב השעון, שתפקידה לוודא, כי תהליכי יצור המזון מבוצעים תחת תנאי יצור נאותים.

חברת נטורל קייקס פועלת משנת 2003 ב’שוק ללא גלוטן’ והצליחה להגיע לאיכות מוצרים וטעם ייחודי במגוון רחב של מוצרי מאפה, לרבות בורקסים ועוגות. מוצר הדגל של החברה הוא בצק העלים שאין שני לו גם ברמה הבינלאומית.

החברה החלה את דרכה במפעל קטן בעיר פתח תקוה ועם השנים עברה למבנים גדולים יותר אשר התאימו לגידול אשר נתבקש. את האחרון שבהם חנך שר האוצר, מר משה כחלון ואף זכה לתמיכתו של שר הכלכלה מר אלי כהן.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן