
“אני מברך את מעל 150,000 הלקוחות שעשו את הצעד הנכון, הצטרפו לרפורמת החשמל הגדולה ביותר במשק מאז רפורמת הסלולר שתחסוך מאות ואלפי שקלים בשנה לכל משפחה. אנחנו שוברים את מונופול חברת החשמל, ופותחים את משק החשמל לתחרות” כך הודיע שר האנרגיה אלי כהן.
■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.
שר האנרגיה מר כהן, הוסיף וחשף; “גם אני עברתי לספק פרטי, ואני קורא לכל אזרחי ישראל: תשוו, תעברו ותחסכו!”
נמאס לכם לשלם מחירי חשמל מופקעים? הצטרפו ליותר מחצי מיליון ישראלים שכבר עברו לספק חשמל פרטי וחוסכים מאות ואלפי שקלים בשנה!
רק חמישה חודשים לאחר שיצאה לדרך רפורמת החשמל של משרד האנרגיה והתשתיות, כבר מעל חצי מיליון בתי אב ועסקים נהנים מחשמל מוזל.
חברת נגה, שהובילה את הרפורמה יחד עם משרד האנרגיה וחברת החשמל, אחראית על ניהול משק החשמל בישראל, חושפת אתמול (ג) את נתוני המעברים בין החברות בנובמבר.
בנובמבר לבדו, הצטרפו למהפכה 34,293 לקוחות חדשים! מדובר במספר כמעט כפול מהיעד הראשוני, וכעת נראה שעד סוף השנה מספר המצטרפים יגיע ליותר מ-200,000!
“זו הרפורמה הגדולה ביותר במשק מאז רפורמת הסלולר“, אומר שר האנרגיה והתשתיות, אלי כהן. “אנחנו שוברים את מונופול חברת החשמל, פותחים את משק החשמל לתחרות ומחזירים לאזרחים לפחות 2 מיליארד ש”ח“.
רף ה-100,000 מצטרפים נחצה מוקדם משמעותית מהציפיות של משרד האנרגיה והתשתיות וחברת נגה, שכן היעד שהציבו היה להגיע למספר זה עד סוף השנה.
לאחר ההצלחה הגדולה, נראה כי המספר יהיה כפול מהיעד המקורי, וכי עד סוף השנה יעברו יותר מ-200,000 לקוחות.
היעד אותו מציבים כעת במשרד האנרגיה ובחברת נגה, הוא מיליון אזרחים שייהנו מחשמל במחיר מוזל עד סוף הרבעון הראשון של 2025.
למה אתם מחכים?
הצטרפו עוד היום למהפכת החשמל ותתחילו לחסוך! הנה כמה סיבות טובות לעשות את זה;
- חיסכון של 5%-20% בתעריף החשמל.
- מאות ואלפי שקלים חיסכון בשנה.
- תחרות אמיתית בין ספקי החשמל.
- מעבר קל ופשוט.
היעד הבא: מיליון לקוחות עד סוף הרבעון הראשון של 2025!
משרד האנרגיה ו”חברת נגה” (החברה האחראית על ניהול משק החשמל בישראל) שמו להם למטרה להגיע למיליון לקוחות שייהנו מחשמל מוזל עד סוף הרבעון הראשון של 2025.
אל תישארו מאחור! הצטרפו למהפכה ותתחילו לחסוך כבר היום!
באמצע שנה זו נובמבר 2024, עלה קמפיין נוסף של חברת נגה ומשרד האנרגיה והתשתיות, שמטרתו להעלות את המודעות ל-רפורמה בקרב הציבור, ולכן ההערכה היא שבחודשים הבאים המספרים יהיו גבוהים אף יותר.