הריון | לידה | תינוקות חדשות בריאות מסעודה מרכלת

“מהפכה במטבח” של המרכז הרפואי הלל יפה, הייתה כאן!

התכנית "מהפכה במטבח" | שלישי אחרי החדשות, ערוץ 13, ביקרה במחלקת יולדות של המרכז הרפואי הלל יפה בעיר חדרה. התוצאות בתמונות שלפניכם, לא הכזיבו את היולדות. ועוד הפתעה קטנה שזכה לה השף אסף גרניט... ◄ המחלקה המשופצת והמחודשת של מחלקת היולדות המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה, פועלת מתוך הכרה, כי ליולדת הזכות המלאה להיות שותפה בהחלטות על אופן הטיפול בה ובתינוקה, החל מהלידה, בזמן שהותה ועד לשחרורה. בכל יום שישי, נערך סיור בחדר לידה בשעה 10.00, ללא כל עלות.
0
0
עוגת יום הולדת לשף אסף גרניט במרכז. מימין: גרשון קיגל- מנהל מטבח וחדר אוכל. משמאל: בן גואטה- טבח ראשי | צילום: דוברות הלל יפה | עיבוד צילום: שולי סונגו
אסף גרניט, עוגת יום הולדת

למקרה שמישהו מכם פספס – עונת המשימות הבלתי אפשריות של “מהפכה במטבח” מסוגת הדוקו-ריאליטי, המשודרת בימים אלה, שלישי, אחרי החדשות, ב”רשת 13″ הגיעה הפעם גם אל מטבח של מחלקת יולדות של המרכז הרפואי הלל יפה בעיר חדרה, יחד עם השף אסף גרניט, במטרה לשפר את התפריט המוגש ליולדות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

גרניט, התמודד הפעם עם אתגר ראשון מסוגו; ‘מחלקת היולדות של בית חולים הלל יפה’ בחדרה. באותו מקום שבו נשים צריכות לאכול אוכל בריא, מזין וכמובן, מפנק, השף אסף גרניט, מגיע “לתת חיים חדשים” לאוכל שהזכיר עד אתמול יותר את המטבח הצבאי של פעם…

לא עוד. את השיפור היולדות, כבר מרגישות בארוחות המוגשות במחלקת היולדות של המרכז הרפואי הלל יפה ברמה של מלון 5 כוכבים – פינוק של ממש אחרי 9 חודשי היריון ולידה.

ארוחות המוגשות במחלקת היולדות של המרכז הרפואי הלל יפה ברמה של מלון 5 כוכבים
ארוחות במח’ היולדות ‘הלל יפה’

 

דוברת המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה, הגב’ דפנה נבו, הוסיפה ומסרה לפורטל ‘כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה‘ כי; חדי הבחנה, שצפו בפרק ששודר אמש (שלישי, י”ז בטבת התשע”ט) שמו לב שהשף גרניט, סיפר ליולדת שהוא בדיוק חוגג יום הולדת, עובדה שלא נעלמה גם מה’צוות של המרכז הרפואי הלל יפה‘.

אלה האחרונים, החליטו להפתיע אותו במהלך הצילומים ב‘עוגת יום הולדת’ חגיגית שנאפתה במיוחד עבורו.

 מחלקת היולדות של המרכז הרפואי הלל יפה

המחלקה המשופצת והמחודשת של מחלקת היולדות המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה, פועלת מתוך הכרה, כי ליולדת הזכות המלאה להיות שותפה בהחלטות על אופן הטיפול בה ובתינוקה, החל מהלידה, בזמן שהותה ועד לשחרורה. בכל יום שישי, נערך סיור בחדר לידה בשעה 10.00, ללא כל עלות.

כיום המרכז הרפואי הלל יפה הנו מרכז רפואי אזורי-שניוני, המעניק שירותי רפואה מקיפים ברמה גבוהה למגוון רחב מאוד של בעיות רפואיות, בתחומי התמחות רבים ושונים.

המרכז הרפואי הלל יפה, שוכן במבואותיה המערביים של העיר חדרה, במחצית הדרך שבין העיר חיפה לעיר תל אביב, ומשרת אוכלוסיה המונה כ-450,000 תושבים, מהמושבה זיכרון יעקב בצפון עד לעיר נתניה בדרום, ומחוף הים במערב עד לעיר אום אל-פחם ו”הקו הירוק” במזרח.

בבית החולים הלל יפה, פועלים כ-2,000 עובדים – רופאים, אחיות ואחים, עובדי מעבדות, טכנאים, עובדים פרא-רפואיים, עובדי משק, תחזוקה ושירותים ועובדי מינהל – כל אלו עובדים בצוותא באופן מקצועי להעניק את מיטב השירותים למטופליהם.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן