Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

מהים לצלחת בטמפרטורה הנכונה: משרד החקלאות משדרג את הדיג

0
0
ד”ר דוד אסף, דיג

משרד החקלאות וביטחון המזון, מודיע היום (יום חמישי, כ באייר התשפ”ו) חמישי, על מהלך אסטרטגי לחיזוק ענף הדיג המסחרי בישראל: הקצאת תקציב ייעודי של 800 אלף ש”ח לסיוע ברכישת מערכות קירור מתקדמות לספינות דיג.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

התמיכה מיועדת לדייגים הפועלים בים התיכון, בים כנרת ובמפרץ אילת, ונועדה להבטיח, כי ה’דגה המקומית‘ תגיע לצרכן הישראלי ברמת ה”טריות” הגבוהה ביותר.

עיקרי המהלך והשפעתו על הענף

היוזמה, המובלת על ידי אגף הדיג במשרד, מתמקדת בשיפור שרשרת הקירור מרגע הוצאת הדגים מהמים ועד הגעתם לשווקים. הנה היתרונות המרכזיים של השדרוג;

דברי הדרג המקצועי

משרד החקלאות וביטחון המזון, ממשיך לפעול לחיזוק הייצור המקומי ולביסוס ביטחון המזון של מדינת ישראל” מציין ד”ר דוד אסף, סמנכ”ל בכיר לניהול משאבי סביבה במשרד.

“זהו מהלך ממוקד שנועד לסייע לדייגים לשדרג את התשתית הטכנולוגית על גבי כלי השיט.

ההשקעה בציוד מתקדם לא רק משפרת את תנאי העבודה, אלא מבטיחה לציבור מוצר איכותי יותר ומחזקת את החוסן הכלכלי של הענף כולו”.

ד”ר דוד אסף, סמנכ”ל בכיר לניהול משאבי סביבה במשרד בהחקלאות בתפקידו הנוכחי מוביל מהלכים לאומיים, בהם שימור הדגה וניהול ממשק הדיג, במסגרת רפורמות ענפיות להגנה על משאבי הטבע הימיים של ישראל.

הנוהל החדש שפורסם, צפוי לעודד את בעלי הספינות לאמץ שיטות עבודה מודרניות, ובכך להבטיח שענף הדיג הישראלי יישאר רלוונטי, יציב ומתקדם אל מול אתגרי השוק.

תגובות
0
0



Exit mobile version