מסים רכב | אוטו | דו גלגלי

לשכת המסחר מברכת על הארכת שיטת מיסוי הרכב הדו גלגלי

יושבת ראש איגוד הרכב הדו גלגלי בלשכת המסחר, הגב' טלי ברנר דרורי; "ישנה חשיבות רבה ל'יציבות רגולטורית' בסוגיית 'מיסוי כלי הרכב הדו גלגליים' הן למגזר העסקי שצריך להיערך מבעוד מועד ליבוא, לתחזוקה ולמתן שירות לכלי הרכב המיובאים, והן לציבור של למעלה מ-120 אלף רוכבים בישראל◄אנו מצפים מרשות המסים להביא לקיבוע נוסחת מס הקנייה על רכב דו גלגלי לטווח ארוך...".
0
0
יושבת ראש איגוד יבואני הרכב הדו גלגלי בלשכת המסחר, הגב' טלי ברנר דרורי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
יושבת ראש איגוד יבואני הרכב הדו גלגלי בלשכת המסחר, הגב’ טלי ברנר דרורי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

איגוד הרכב הדו גלגלי בלשכת המסחר הודיע היום (חמישי, ה’ בתמוז התשע”ז) שהוא מברך על ההחלטה של רשות המסים, כי הצו הקובע את ‘שיטת מיסוי של הרכב הדו גלגלי’ בישראל בשיטה המשלבת נפחים והספקים גם יחד, הוארך בשנה נוספת בחתימת שר האוצר מר משה כחלון.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

יושבת ראש איגוד הרכב הדו גלגלי בלשכת המסחר, הגב’ טלי ברנר דרורי, ברכה על חתימת הצו. לדבריה; “שיטת המיסוי שנקבעה בצו והוארכה לשנה נוספת היא שיטת המיסוי הנכונה והמתאימה ביותר לסוג כלי הרכב, לאופן השימוש בהם, לדרגות הרישוי וכן למגמה העולמית להכיר בהספקים כפרמטר המוביל.

שיטה זו, חיונית לייבוא של היצע רחב ומגוון של כלי רכב דו גלגליים, תוך מניעת מיסוי יתר, שלא לצורך, על כלי רכב בעלי הספקים דומים ושימושים דומים אך בעלי נפחי מנוע שונים”.

מנהלת האגף ודוברת של איגוד לשכות המסחר הגב’ מיכל אורלי, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; לשכת המסחר הוא גוף ציבורי, א-פוליטי, בלתי תלוי וללא כוונות רווח, המהווה את ארגון העסקים והמעסיקים הותיק והגדול בארץ, בו חברים בו אלפי עסקים, היום (ה) ביקש להודות ל’רשות המסים‘.

║ טלי ברנר דרורי; “קבלת החלטה מושכלת ונכונה לציבור הרוכבים וצרכני הרכב הדו גלגלי בישראל”.

יושבת ראש איגוד הרכב הדו גלגלי בלשכת המסחר, הגב’ טלי ברנר דרורי; “אנו מודים לשר האוצר מר משה כחלון וכן לשר התחבורה והבטיחות בדרכים חבר כנסת ישראל כץ ולצוות אגף הרכב במשרדו בראשות מר משה ויצמן על ביצוע הבחינה המקצועית והיסודית של הנושא וקבלת החלטה מושכלת ונכונה לציבור הרוכבים וצרכני הרכב הדו גלגלי בישראל. 

ישנה חשיבות רבה ל’יציבות רגולטורית’ בסוגיית ‘מיסוי כלי הרכב הדו גלגליים’ הן למגזר העסקי שצריך להיערך מבעוד מועד ליבוא, לתחזוקה ולמתן שירות לכלי הרכב המיובאים, והן לציבור של למעלה מ-120 אלף רוכבים בישראל“.

עוד ציינה הגב’ ברנר דרורי; “אנו מצפים מרשות המסים להביא לקיבוע נוסחת מס הקנייה על רכב דו גלגלי לטווח ארוך על מנת שגם המגזר העסקי וגם הצרכנים יוכלו לבצע את שיקוליהם הכלכליים בצורה נכונה ומיטבית”.

כידוע השימוש המצומצם יחסית ברכב דו־גלגלי בישראל, אינו מפחית את היקף ההרוגים כ–20% ב-תאונות הדרכים מראשית שנה זו 2017, היו רוכבי אופנועים וקטנועים.

הדבר בוודאי אינו משמח את אף אחד וגם לא את חברות הביטוח, אך אלה עשויים לפנות אל הממונה על שוק ההון, עקב תוספת הסיכון, תגרום לחברות הביטוח לייקור הפוליסות לרוכבים בעשרות שקלים.

אל קובץ התקנות שיעורי מכס, מס קנייה ותשלומי חובה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן