Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

ליראק-פריז: עיצוב מוצר אקולוגי, אריזות מילוי ורכיבים טבעיים

0
0
ברברה למפל, ליראק-פריז

מותג הפרימיום ליראק-פריז (Lierac Paris) הודיע, כי מתוך חיזוק התודעה הסביבתית בעולם הדרמוקוסמטיקה, הוא משיק; עיצוב מוצר אקולוגי, אריזות מילוי מחדש (refill) ושימוש ברכיבים טבעיים במוצרי הטיפוח בסדרת ליפט אינטגרל החדשה, מבוססת על 97% מרכיבים טבעיים, פטנט חדשני המסייע לעור לבנות את עצמו מחדש – ארכיטקטורה של העור ומעניק מראה עור מתוח, מלא לחות, נפח וזוהר, עם מרקמים קלילים והתאמה עדינה גם לעור רגיש.

 רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק או בטוויטר 

מוצרי הסדרה, מגיעים במיכל זכוכית שקוּף הניתן למילוי מחדש וכן האריזה החיצונית עשויה מקרטון ממוחזר בהתאם לערך מרכזי של ליראק פריז הדוגל במחויבות סביבתית ואקולוגית.

הסדרה כוללת; סרום חדשני להרמה לפנים, קרם יום וקרם לילה מחדש לפנים ולצוואר וקרם עיניים וסביב השפתיים. ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז.

כיום יש חשיבות התודעה הסביבתית והקיימות היא גבוהה. בעולם הדרמוקוסמטיקה, יש הזדמנות ייחודית להשפיע לטובה על הסביבה תוך מתן פתרונות יעילים ומצוינים לטיפוח העור, מבלי לפגוע בסביבה.

אחריות סביבתית במותגי דרמו קוסמטיקה באה לידי ביטוי הן בשימוש ברכיבים טבעיים במוצרים והן בעיצוב אריזה אקולוגית, וכן באפשרות של מילוי מחדש-אריזות המאפשרות ללקוחות לעשות שימוש חוזר במיכלים קיימים, תוך צמצום משמעותי של פסולת פלסטיק וקידום שימור משאבים.

מנכלית מותג הפרימיום ליראק-פריז (Lierac Paris), הגב’ ברברה למפל; “אי אפשר להפריז בחשיבותם של מותגי דרמוקוסמטיקה שדואגים לאיכות הסביבה. מתן עדיפות לעיצוב אקולוגי, שילוב מרכיבים טבעיים ותמיכה במאמצים פילנתרופיים, מהווים דוגמה ל’קיימות בתעשייה‘.

לצרכנים, יש את הכוח לעשות בחירה מודעת ולתמוך במותגים המזדהים עם ערכים המעודדים שיטות ייצור ופיתוח ידידותיות לסביבה, לכך אפשר לטפח את העור והסביבה לעתיד בהיר וירוק יותר.”

לדברי הגב’ למפל; “כמעבדה פורצת דרך, ליראק איזנה מאז ומתמיד בין קפדנות מדעית לאסתטיקה של מותג יוקרה. הבטחת נוסחאות יעילות – לא חייבת להוות מכשול בחיפוש אחר אריזה מושלמת או שימוש בחומרים טבעיים ויעילים”.

אימוץ כוחם של מרכיבים טבעיים היא דרך של מותגי דרמוקוסמטיקה לתעדף טיפול סביבתי. עם תכשירים המכילים 98% מרכיבים טבעיים, ליראק פריז תורמת להפחתת התלות בכימיקלים סינתטיים.

זה לא רק מספק אלטרנטיבה בריאה יותר לצרכנים, אלא גם ממזער את ההשפעה השלילית על הסביבה.

על ידי ניצול הפוטנציאל של הטבע, מותגי דרמוקוסמטיקה יכולים להציע פתרונות טיפוח יעילים תוך טיפוח העור והסביבה כאחד.

ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז; www.lierac.co.il

█  חיזוק המודעות הסביבתית בעולם הדרמוקוסמטיקה: קידום מרכיבים טבעיים ואחריות סביבתית

█ מבוא;

בשנים האחרונות גוברת הדאגה לאיכות הסביבה ומעבר לשיטות מקיימות יותר בתעשיות שונות. ‘עולם הדרמוקוסמטיקה’ אינו יוצא מן הכלל, שכן מותגים שואפים לחזק את המודעות הסביבתית.

הדבר כולל קידום השימוש במרכיבים טבעיים במוצרי טיפוח העור ועידוד אחריות סביבתית בקרב מותגי דרמוקוסמטיקה.

במאמר זה, נדון בחשיבות של זיהוי מוצרים המכילים מרכיבים טבעיים והבטחת ייצורם באופן אחראי לסביבה;

█ מרכיבים טבעיים;

שימו דגש על השימוש במרכיבים טבעיים ואורגניים במוצרי טיפוח העור. מרכיבים טבעיים מופקים ממשאבים מתחדשים ולעתים קרובות הם מתכלים יותר מאשר חלופות סינתטיות.

הם גם נחשבים בדרך כלל בטוחים יותר הן לעור והן לסביבה. מותגים צריכים לתעדף רכישת מרכיבים אלה באחריות, להבטיח שהם נקצרים ומיוצרים בר קיימא מבלי לפגוע במערכות אקולוגיות.

█ שקיפות וחינוך;

מותגי דרמוקוסמטיקה צריכים להיות שקופים לגבי המרכיבים שבהם הם משתמשים ולחנך את הצרכנים לגבי היתרונות שלהם.

סימון ברור, צריך לציין אם המוצר מיוצר עם מרכיבים טבעיים ולספק מידע על מקורם ושיטות הייצור שלהם.

זה עוזר לצרכנים לעשות בחירות מושכלות ותומך במותגים אשר מְתַעְדְּפִים קיימות.

█ אריזה;

לטפל בסוגיית האריזה המוגזמת ולקדם חלופות בנות קיימא. אריזה מוגזמת לא רק תורמת לפסולת אלא גם דורשת אנרגיה ומשאבים נוספים לייצור.

מותגים יכולים לבחור חומרי אריזה ידידותיים לסביבה, כגון חומרים ממוחזרים או מתכלים, ולמזער אריזה מיותרת.

ניתן להציג גם אפשרויות אריזה ניתנות למילוי חוזר ולשימוש חוזר, כדי להפחית את הפסולת.

█ ייצור וייצור;

עודדו מותגי דרמוקוסמטיקה לאמץ שיטות ייצור וייצור אחראיות לסביבה. זה כולל אופטימיזציה של צריכת האנרגיה והמים, הפחתת פליטת גזי חממה ומזעור ייצור הפסולת במתקני הייצור.

מותגים צריכים גם לשאוף לעבוד עם ספקים ויצרנים העוקבים אחר שיטות בר-קיימא.

█ מקורות אחראיים;

מותגים צריכים לתעדף מרכיבים שמקורם באחריות, להבטיח שהם מתקבלים באמצעים אתיים וברי קיימא.

זה כרוך בעבודה עם ספקים שמקפידים על נהלי סחר הוגנים, תומכים בקהילות מקומיות ומקדמים שימור המגוון הביולוגי.

תמיכה בחקלאות בת קיימא ובשיטות חקלאות אורגנית, יכולה גם היא לתרום להגנת הסביבה.

█ שיתוף פעולה והסמכה;

שיתוף פעולה בין מותגי דרמוקוסמטיקה, ארגוני תעשייה וקבוצות סביבתיות, יכול לסייע בקידום קיימות.

מותגים יכולים להצטרף ליוזמות ולרשויות המתמקדות באחריות סביבתית, כמו; המועצה לניהול יער (FSC) או השולחן העגול על שמן דקלים בר קיימא (RSPO).

הסמכות אלו, מבטיחות שמותגים עומדים בקריטריונים ספציפיים של קַיָּימוּת (Sustainability).

█ מודעות לצרכן;

ללמד את הצרכנים לגבי החשיבות של בחירת מוצרי טיפוח ידידותיים לסביבה וטבעיים.

מותגים יכולים להעלות את המודעות באמצעות קמפיינים שיווקיים, מדיה חברתית ושותפויות עם משפיענים או ארגונים סביבתיים.

מתן מידע על ההשפעה הסביבתית של מרכיבים או תהליכי ייצור מסוימים, יכולה להעצים את הצרכנים לבצע בחירות מושכלות.

█ סיכום;

על ידי קידום השימוש במרכיבים טבעיים, עידוד שיטות בר-קיימא וטיפוח מודעות הצרכנים, תעשיית הדרמוקוסמטיקה, יכולה לתרום לעתיד מודע לסביבה ואחראי יותר.

זה חיוני למותגים לתת עדיפות לשקיפות, מקורות אחראיים ואריזות ידידותיות לסביבה, כדי לענות על הדרישה ההולכת וגוברת למוצרי טיפוח ברי קיימא וטבעיים. יחד, נוכל להשפיע לטובה הן על העור והן על הסביבה.

תגובות
0
0



Exit mobile version