הבחירות לכנסת ה-22 חדשות כאן ישראל

ליברמן: לא נשב עם החרדים “המשותפת” והמחנה הדמוקרטי

אביגדור ליברמן לא נרגע מהבחירות וממשיך לתקוף את נתניהו; "מאז הבחירות ב- 9 באפריל, ראינו את הגמישות ללא גבולות שגילה נתניהו ואת הפעלולים שלו. מזעקות השבר "הערבים נוהרים לקלפיות" ו-חוק המצלמות, ועד למגעים קדחתניים עם הרשימה המשותפת, כולל רשימת ברית לאומית דמוקרטית (בערבית: التجمع الوطني الدّيمقراطي) או בראשי תיבות; בלד, באמצעות חבר כנסת מיקי זוהר ונתן אשל והנכונות להעביר לאבי גבאי עד חצי המלכות העיקר לשמור על כיסא ראש הממשלה", מפלגת "כחול לבן".
0
0
אביגדור ליברמן חבר הכנסת מטעם מפלגת ישראל ביתנו, ברקע: בנימין נתניהו עם איימן עוֹדֶה והמצלמה | צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
ליברמן, נתניהו ועוֹדֶה

אביגדור ליברמן חבר הכנסת מטעם מפלגת ישראל ביתנו, יושב ראש המפלגה ומייסדה, לא נרגע מן הבחירות לכנסת ה-22 וגם לא מהמשא ומתן בימים אלו בין נתניהו לגנץ על ממשלת אחדות וממשיך לתקוף את ראש הממשלה ויושב ראש תנועת הליכוד מר בנימין נתניהו, הבוקר (רביעי, כ”ה באלול התשע”ט) פרסם בדף הפייסבוק שלו; “ההיסטוריה הוכיחה שכשביבי, רוצה הוא האדם הגמיש בעולם. אני מקווה שאת אותה גמישות הוא יגלה גם במשא ומתן מול “כחול לבן” ויפסיק את משחק ההאשמות בגלל מי הולכים לסבב בחירות שלישי…”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

ליברמן, גם ממשיך במנטרה שלו שעיקרה; לא נשב עם החרדים, המשיחיים, הרשימה המשותפת והמחנה הדמוקרטי. וכך כתב בפוסט שפרסם בדף פייסבוק שלו;

“אתמול (ג’) ראינו ושמענו את ארדואן, משתלח בישראל מעל בימת האום, ובעקבות כך את נתניהו, שביוני 2016 הוביל את ההתנצלות בפני טורקיה, פותח במונולוג סוחף נגד ארדואן, שנועד להסיח את הדעת מהבעיות השוטפות והמרובות שלנו.

מאז הבחירות ב- 9 באפריל, ראינו את הגמישות ללא גבולות שגילה נתניהו ואת הפעלולים שלו.

מזעקות השבר “הערבים נוהרים לקלפיות” ו-חוק המצלמות, ועד למגעים קדחתניים עם “הרשימה המשותפת” כולל רשימת ברית לאומית דמוקרטית (التجمع الوطني الدّيمقراطي) או בראשי תיבות; בלד, באמצעות חבר כנסת מיקי זוהר ונתן אשל והנכונות להעביר לאבי גבאי עד חצי המלכות העיקר לשמור על כיסא ראש הממשלה.

ההיסטוריה הוכיחה שכשביבי, רוצה הוא האדם הגמיש בעולם. אני מקווה שאת אותה גמישות הוא יגלה גם במשא ומתן מול “כחול לבן” ויפסיק את משחק ההאשמות בגלל מי הולכים לסבב בחירות שלישי.

ואולי נתבשר עוד לפני ראש השנה שלפחות ברמת העיקרון, יש ממשלה אשר תתפנה סוף סוף לטפל בבעיות הביטחון והכלכלה, במיוחד על רקע גל הפיטורין הצפוי במשק”. כתב הבוקר הזה, יושב ראש תנועת ישראל ביתנו מר ליברמן.

█ מפלגת “ישראל ביתנו” לא מתואמת, לא עם “כחול לבן“, לא עם “הליכוד” ולא עם מפלגת “הפיראטים

אמש (ג’) כתב ליברמן; “בהמשך לפרסומים, לספינים ולפרשנויות השונות על המגעים להקמת ממשלה, אני רוצה לעדכן בכמה דברים;

  1. כהמשך לפגישתו מאתמול של יושב ראש סיעת “ישראל ביתנו“, חבר כנסת עודד פורר, עם השר זאב אלקין, היום הוא נפגש עם חבר כנסת אבי ניסנקורן.
  2. אני רוצה להבהיר פעם נוספת: מפלגת “ישראל ביתנו” לא מתואמת, לא עם “כחול לבן“, לא עם “הליכוד” ולא עם מפלגת “הפיראטים“. המחויבות האחת והיחידה שלנו היא לציבור הבוחרים שהצביעו עבורנו ונתנו בנו אמון ב- 17 בספטמבר. לכן, כל ההבטחות שלנו מלפני הבחירות הן התחייבות ברזל גם לאחר הבחירות.
  1. כבר אמרתי לא פעם, שבעת הזו, כאשר מדינת ישראל, מתמודדת עם אתגרים ביטחוניים וכלכליים, אני מייחל להקמת ‘ממשלת אחדות לאומית ליברלית רחבה‘. למעשה, לשם כך שתי המפלגות הגדולות לא זקוקות לאף מפלגה אחרת. יחד יש להן 64 מנדטים.

למען הסר ספק, אני סבור ש”ישראל ביתנו” צריכה להיות חלק ממשלה כזאת, אבל בשום תנאי ובשום נסיבות לא נשב עם החרדים, המשיחיים, הרשימה המשותפת ו-המחנה הדמוקרטי.

  1. בנוגע לשאלת בחירת יושב ראש הכנסת או חקיקת חוקים מהותיים, הדבר חייב להתבצע אך ורק לאחר שתתבהר התמונה לגבי הרכב הקואליציה וזהות ראש הממשלה.

לגבי כל יתר הנושאים, ההתייחסות שלנו, תהיה לגופו של עניין”. סיכם אביגדור ליברמן.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן