כאן אור יהודה צער בעלי חיים

כלבה ניצלה מהתעללות ופונתה עם 9 גוריה

מפקחי משרד החקלאות; הכלבים חולצו מבית ב-אור יהודה והועברו לטיפול ושיקום רפואי במתקן מוגן של משרד החקלאות מתחילת השנה ועד היום, מפקחי משרד החקלאות טיפלו ב-34 אירועים של הצלת כלבים שהוחזקו בתנאים לא ראויים ◄ מתחילת השנה ועד היום, טיפלו מפקחי משרד החקלאות ב- 34 אירועים של 'הצלת כלבים' שהוחזקו בתנאים לא ראויים, והועברו לשיקום במתקן מוגן של משרד החקלאות להצלת כלבים שהוחזקו בתנאים לא ראויים.
0
0

מפקחי היחידה לאכיפה וחקירות (פיצו”ח) במשרד החקלאות, פינו עשרה כלבים, כלבה בוגרת מסוג פיטבול ותשעה גורים, מבית בעיר אור יהודה שהוחזקו בתנאים מחפירים. 9 הגורים, הוחזקו דחוסים בתוך כלוב מעץ סגור הרמטית, בתוכו מזון פוזר על הרצפה, וקערה ללא מי-שתייה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בעקבות הביקורת במקום מפקחי משרד החקלאות הוציאו צו לפינוי הכלבים מן המקום, והכלבה האם ותשעת גוריה, חולצו והועברו אל מתקן מוגן של משרד החקלאות, לשיקום וטיפול רפואי. תיק החקירה הועבר למחלקה המשפטית במשרד החקלאות.

כלבת פיטבול וגוריה
כלבת פיטבול וגוריה

דוברת משרד החקלאות ופיתוח הכפר הגב’ דפנה יוריסטה, מסרה לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי מתחילת השנה ועד היום, טיפלו מפקחי משרד החקלאות ב- 34 אירועים של ‘הצלת כלבים’ שהוחזקו בתנאים לא ראויים והועברו לשיקום במתקן מוגן של משרד החקלאות להצלת כלבים שהוחזקו בתנאים לא ראויים.

הכלב מסוג פיטבול הוא בגודל בינוני, בעל פרווה קצרה ומבנה גוף אתלטי, אשר מקורו בארצות אנגליה ואירלנד.

בשנת 2004, נחקק בישראל חוק להסדרת הפיקוח על כלבים, שקובע שהאמריקן פיטבול טרייר, ביחד עם 7 גזעי כלבים נוספים, הוא כלב מסוכן, אשר חלה עליו שורה של הגבלות על החזקתו בישראל.

בין ההגבלות העיקריות ניתן למנות; חובת סירוס (עיקור בנקבות) ואיסור סחר בין אנשים (לעומת אגודות כגון; צער בעלי חיים). למרות חקיקה זו, מבחני התנהגות אשר נערכים על ידי האגודה האמריקאית למבחני התנהגות לכלבים, מראה על היחסים בין הבעלים (האדם) לכלב.

הפיטבול אינו בא מהזאב לעומת הלברדור או הגולדן ובגלל זה הוא אינו טריטוריאלי. עוד מידע על הכלב מסוג של פיטבול.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן