ספורט ישראל רפואת ספורט

כוחות מגן דוד אדום ערוכים לאבטח רפואית מרתון תל-אביב

מרתון תל-אביב 2017, שייערך ביום ו' (24.02) בעיר תל אביב, יוזנק משדרות רוקח בעיר וצפויים להשתתף בו עשרות אלפי רצים ◄ גם השנה ערוכים במדא על מנת לאבטח רפואית את המשתתפים הרבים ◄ נהל מגן דוד אדום, מר אלי בין: "כבכל שנה במהלך המרתון, אנו מקפידים על היערכות מלאה על מנת להעניק סיוע רפואי מקצועי למי שיזדקק לו במהירות הרבה ביותר האפשרית.
0
0
כוחות מגן דוד אדום ערוכים לאבטח רפואית את מרתון תל-אביב 2017
כוחות מגן דוד אדום ערוכים לאבטח רפואית את מרתון תל-אביב 2017

מרתון תל אביב, יוזנק בשעות הבוקר בסוף השבוע (יום שישי, כ”ח שבט, תשע”ז, 24 בפברואר) על מקציו השונים, משדרות רוקח בעיר תל אביב-יפו. אזור זה, יהווה גם את נקודת הסיום של המרתון, בו צפויים להתחרות עשרות אלפי אנשים. המקצים השונים, בהם מרתון שלם (42.2 ק”מ), חצי מרתון (21.1 ק”מ), מקצה ריצה ל-10 ק”מ, מקצה ריצה ל- 5 ק”מ ומקצה אופני יד יאובטחו רפואית על ידי כוחות גדולים של מגן דוד אדום שיתנו מענה רפואי במידת הצורך.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

בשטח האירוע ולכל אורך המסלולים, ייפרשו כוחות מגן דוד אדום באמצעות ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועי מגן דוד אדום, רכבי טומקאר, סאגוויי, אופניים חשמליים ו-רכינוע T3 שינועו עם ציוד רפואי על המסלולים עצמם לצד הרצים. חוליות מגישי עזרה ראשונה, יסתובבו רגלית לאורך המסלול על מנת להגיש מענה רפואי לכל צורך.

בנקודת סיום המסלול יוקם אוהל מיון מרתוני עם מיטות-טיפול-נמרץ שיאויש ע”י חובשים ופאראמדיקים של מגן דוד אדום, אחיות ורופאים מ‘בית החולים איכילוב’ ובו יוצב ציוד רפואי מתקדם הכולל גם שתי ברכות מים עם קרח שמטרתם לקרר במהירות נפגעים ממכות חום קשות,  בנוסף יוקמו 3 אוהלים לטיפול בנפגעים קלים.

כוחות מגן דוד אדום ערוכים לאבטח רפואית את מרתון תל-אביב 2017
כוחות מגן דוד אדום ערוכים לאבטח רפואית את מרתון תל-אביב 2017

מנהל מרחב דן במגן דוד אדום, מר איציק בן-אהרון; “בשטח בו יערך מרתון תל אביב, יתפרסו כוחות גדולים של מגן דוד אדום שיכללו בין היתר עשרות רכבי הצלה ועשרות פאראמדיקים, חובשים ומגישי עזרה ראשונה. הכוחות ערוכים להעניק מענה רפואי מידי לכל צורך וערוכים לטפל בכל תרחיש.

מדובר באירוע ספורטיבי שמח ועל מנת לשמור על בריאות משתתפי המרתון אני מבקש להישמע להוראות המארגנים לעשות את כל ההכנות הבריאותיותת הנדרשות מראש ובמידה ואינם חשים בטוב להאט את ריצתם או לעצור בצד המסלול ולהזעיק באופן מידי את כוחות מגן דוד אדום הפרוסים לאורך המסלולים בשטח או בקו החירום 101 של מגן דוד אדום

מנהל מגן דוד אדום, מר אלי בין: “כבכל שנה במהלך המרתון, אנו מקפידים על היערכות מלאה על מנת להעניק סיוע רפואי מקצועי למי שיזדקק לו במהירות הרבה ביותר האפשרית. כוחות מגן דוד אדום, הוכיחו, כי הערכות נכונה הכוללת צוותי רפואה רבים וכלי רכב ייעודיים לתנאי השטח מבטיחה טיפול יעיל ומהיר בנפגעים וגם השנה, הכוחות ערוכים בכוננות מלאה ובכוחות מתוגברים על מנת לסייע למשתתפי מקצי המרתון השונים.

כוחות מגן דוד אדום ערוכים לאבטח רפואית את מרתון תל-אביב 2017
כוחות מגן דוד אדום ערוכים לאבטח רפואית את מרתון תל-אביב 2017

כדי להמנע מפגיעות שונות אני פונה למשתתפי המרתון להקפיד על הנחיות הרפואיות והבטיחותיות ומאחל למשתתפים הנאה מלאה ובטוחה”.

המלצות מגן דוד אדום עבור משתתפי המרתון לריצה נכונה ובריאה;

  • הקפידו לצרוך ארוחת בוקר ביום המרתון; כשלוש שעות לפני הזינוק, מומלץ לאכול כריך עם ביצה או טונה, או צלחת פסטה וחזה עוף. גם קערת דייסת שיבולת שועל (קוואקר) העשויה על בסיס מים עם מעט דבש, תאפשר לרצים ריצה נעימה ולא תכביד על מערכת העיכול.
  • בבוקר המרתון, מומלץ להימנע מאכילת פירות ומוצרי חלב, שכן מזונות אלה מתעכלים בקושי רב ועלולים לגרום לאי נוחות במערכת העיכול ולכאבי בטן.
  • במהלך המרתון, יש להקפיד לאכול ולשתות לפי תזמון מדויק ולא על פי החשק, ובמטרה לספק אנרגיה זמינה לשרירים לאורך כל התחרות ולמנוע התייבשות. למהלך המרתון, יתאימו ג’לים, משקאות איזוטוניים וחטיפי אנרגיה שיספקו לגוף פחמימות ויחזירו מלחים ונוזלים האובדים במהלך הריצה.

 

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן