Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

ישראל וגרמניה בשת”פ בהגנת הסייבר על מתקני אנרגיה סולארית

0
0
ירון צביוק

באירוע ייחודי שהוביל משרד האנרגיה והתשתיות, התכנסו מומחים מישראל ומגרמניה לדון באתגרי הגנת הסייבר על מערכות פוטו-וולטאיות, במטרה לגבש פתרונות מתקדמים להבטחת רציפות תפקודית של משק האנרגיה.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה בפייסבוקאו בטוויטר.

משרד האנרגיה והתשתיות אירח היום (יום רביעי, כ בכסלו התשפ”ו) משלחת רשמית מגרמניה במסגרת “שבוע הסייבר הבינלאומי” באוניברסיטת תל אביב.

האירוע המשותף, עסק באתגרי הגנת הסייבר על תשתיות אנרגיה סולארית (“PV“) החל ממתקנים אסטרטגיים ועד למערכות מבוזרות, כחלק מהמאמץ להבטיח את אבטחת האנרגיה והרציפות התפקודית של שתי המדינות.

המשלחת הגרמנית, שכללה נציגים מטעם משרד הפנים הגרמני, סוכנות האנרגיה הגרמנית (“dena“) חברות סייבר מובילות, מומחי אקדמיה וגופים סמי-ממשלתיים, התמקדה באבטחת סייבר לתשתיות אנרגיה מתחדשת.

האירוע, היווה פלטפורמה לדיון מעמיק בנושאים קריטיים, ביניהם;

מר ירון צוויק, ראש אגף בכיר ביטחון, מידע וסייבר ב-משרד האנרגיה והתשתיות; “הגנת הסייבר על תשתיות אנרגיה מתחדשת היא משימה לאומית ואסטרטגית.

שיתוף הפעולה עם גרמניה, מאפשר לנו להעמיק את הידע, לחלוק ניסיון מהשטח ולפתח פתרונות מתקדמים לאתגרים שמציבים מתקני PV.

האירוע המשותף, מהווה דוגמה מצוינת לאופן שבו שותפויות בינלאומיות מחזקות את יכולתנו להבטיח משק אנרגיה רציף, בטוח ועמיד לאורך זמן”. הוסיף וסיכם מר צוויק.

האירוע הוא חלק מתוכנית עבודה משותפת לישראל ולגרמניה בתחומי האנרגיה והסייבר, ומחזק את השותפות האסטרטגית בין המדינות.

שיתוף הפעולה ההדוק, צפוי להוביל לפיתוח יוזמות חדשות ולחיזוק החוסן של משק האנרגיה בשתי המדינות.

תגובות
0
0



Exit mobile version